-.-quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef Jesse_ het volgende:
Zowel irl als in game willen ze hem niet
Je verliest 50% van je bezittingen en je huis bij een scheidingquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
Volgens mij zit er (overigens net als in real life) geen enkel voordeel aan trouwen in deze game
Je enemies levelen niet mee deze keer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:16 schreef Burrito het volgende:
Hoe vet is het spel geworden?
Vond Oblivion wel leuk behalve dat meelevellen van de enemies. Twijfel of ik deze game onder de boom laat leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah nvm, ik moest gewoon even wachten![]()
Ik geloof dat er een factor 16 verschil in zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand enig idee wat de verhouding is tussen ingame tijd en echte tijd?
Oblivion was 1 minuut = 30 minuten ingame.
Dat lijkt nu niet zo te zijn.
Niet? Ik dacht dat ze wel meelevelde maar niet zo storend als oblivion.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Je enemies levelen niet mee deze keer.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:12 schreef seto het volgende:
Ben nu bezig met Dark Brotherhood, alleen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand nog serieus antwoord geven aub?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:40 schreef ricky2000 het volgende:
Hoe gaat dat trouwen precies? Ik kan niet eens is met camilla trouwen (de riverwood trader).
Ik heb die golden claw missie gedaan en ik heb de amulet of mara (ik draag hem ook).
Toch verschijnt er geen optie voor te trouwen.
Zelfs bij ysolda in whiterun (de caravan trader) lukt het niet. Ook haar missies heb ik gedaan...
Moet ik nog iets doen of hebben?
tnx
als je dat amulet om hebt, dus draagt en niet gewoon in je inventory dan schijn je extra opties te krijgen indien men jou aardig vind.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:18 schreef ricky2000 het volgende:
[..]
Kan iemand nog serieus antwoord geven aub?
vaag, ik heb dat amulet om...quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
als je dat amulet om hebt, dus draagt en niet gewoon in je inventory dan schijn je extra opties te krijgen indien men jou aardig vind.
Meer weet ik er niet van en ik ben het (net zoals irl) niet van plan te gaan doen
Dat kan insgelijksch gezegd worden. (al spreek ik niet voor Jogy)quote:
Ricko is gewoon een vunzig jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |