abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2011 @ 16:13:48 #226
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105010516
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef SeLang het volgende:
...maar Obama staat in de polls wel boven alle andere kandidaten.
Ze hebben echt iets te kiezen die Amerikanen :')
http://www.gallup.com/pol(...)Approval-Center.aspx

Tis alleen zo jammer dat die site de cijfers een beetje verdraaid. Om een of andere reden kreeg Carter in dezelfde periode namelijk een flinke boost in zijn JAR. Het is dus niet zo dat Obama het slechter doet, die hangt al maanden zo rond de 43% zo'n beetje, maar de vergelijking is gewoon helemaal verkeerd.

US News is ook een conservatief blad, dus dat is ook niet gek. Wellicht handig om de daadwerkelijke cijfers ook even te bekijken ipv rechtstreeks te kopiëren uit de media. ;)

Neemt verder inderdaad niet weg dat Obama het niet zo goed trouwens... Ik had meer van hem verwacht. Maar toch, gezien de alternatieven, nog steeds de beste keus momenteel.

Verder op de gallup cijfers ook even op "key statistics" klikken. Dan zie je dat de gemiddelden helemaal niet zo gek zijn ....

Screenshotje:

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 1 december 2011 @ 18:48:35 #227
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105062603
Leuke video voor de Republikeinse supporters onder ons:

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:05:28 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105083372
http://content.usatoday.c(...)e-wife-friendship-/1

Het ziet er toch echt naar uit dat het over is voor Cain..... de vraag is nu: wie gaat er van profiteren? Waar gaan zijn supporters heen?

En dan nog een juweeltje van Newt: http://www.cbsnews.com/83(...)-unless-its-illegal/ _O-
-
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:21:25 #229
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105083678
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:33:35 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083870
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 02:07:39 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105084308
quote:
_O-

Een beetje zelfspot kan best helpen natuurlijk. ;)
-
pi_105084358
quote:
:D

[ Bericht 3% gewijzigd door David Letterman op 03-12-2011 01:03:37 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_105084550
quote:
Nice save... sort of.
pi_105084759
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef maartena het volgende:
http://content.usatoday.c(...)e-wife-friendship-/1

Het ziet er toch echt naar uit dat het over is voor Cain..... de vraag is nu: wie gaat er van profiteren? Waar gaan zijn supporters heen?

En dan nog een juweeltje van Newt: http://www.cbsnews.com/83(...)-unless-its-illegal/ _O-
Die stappen over naar Newt. Je vraagt je af waarom, want Newt is een nog ongeleider projectiel dan Cain. Hij kan het allemaal wel mooi vertellen, en hij heeft ook wel goede en originele ideeen, maar hij staat gewoonweg te trappelen om een ongelofelijke blunder te maken.

Newt is niet alleen erg slim, maar hij is zo'n typisch ADD of ADHD baasje. Dat doet het leuk op de TV, maar van iemand die de VS weer op het juiste pad moet krijgen verwacht ik toch meer.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 2 december 2011 @ 05:45:48 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105084809
Het lijkt verdomme wel een slapstick. Een stelletje dwazen, echt een ander woord is er niet voor Newt, Cain, Perry, vechten om een been en jawel Mittje loopt ermee heen.
Newt is iemand die het woord 'inconsistent' heeft uitgevonden, Perry kan nog niet tot tien tellen en Cain kan z'n 9 inch gun niet in z'n broek houden. Wat een stelletje patjakkers. :')

Het is zo een doorzichtige slechte soap geworden, 't is eigenlijk om te janken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 05:56:43 #236
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105084814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:45 schreef popolon het volgende:
Het lijkt verdomme wel een slapstick. Een stelletje dwazen, echt een ander woord is er niet voor Newt, Cain, Perry, vechten om een been en jawel Mittje loopt ermee heen.
Newt is iemand die het woord 'inconsistent' heeft uitgevonden, Perry kan nog niet tot tien tellen en Cain kan z'n 9 inch gun niet in z'n broek houden. Wat een stelletje patjakkers. :')

Het is zo een doorzichtige slechte soap geworden, 't is eigenlijk om te janken.
"When you're born you get a ticket to the freak show. When you're born in America, you get a front row seat." - George Carlin

Zonder grote verrassingen wordt het Romney. Grote kans dat Obama zo uiteindelijk by default gaat winnen. Bij gebrek aan goede tegenkandidaat.
pi_105084850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:56 schreef NorthernStar het volgende:
Zonder grote verrassingen wordt het Romney. Grote kans dat Obama zo uiteindelijk by default gaat winnen. Bij gebrek aan goede tegenkandidaat.
We zullen het zien. Vergeet niet dat Obama er maar heel erg weinig van bakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 2 december 2011 @ 07:57:09 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105085261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 06:39 schreef Lyrebird het volgende:
We zullen het zien. Vergeet niet dat Obama er maar heel erg weinig van bakt.
Hij bakt er in ieder geval meer van dan zijn voorganger, en dat is al heel wat. ;)
-
pi_105085391
Tsja, als je zegt dat Obama er 'maar heel erg weinig van bakt', dan kijk je niet met een objectieve bril naar de zaken of je wilt het gewoon niet zien, natuurlijk. Het antwoord weten we al.
pi_105085423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:56 schreef NorthernStar het volgende:

Ik geef Obama meer kans (ik gaf het drie jaar geleden nog véél meer kans, maar ik heb de Amerikanen overschat), maar niet zo'n grote kans. Er hoeven maar een paar procentpunten te verschuiven ten opzichte van 2008 en Mitt Romney is president.
pi_105086906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:09 schreef Monidique het volgende:
Tsja, als je zegt dat Obama er 'maar heel erg weinig van bakt', dan kijk je niet met een objectieve bril naar de zaken of je wilt het gewoon niet zien, natuurlijk. Het antwoord weten we al.
Ben jij dan zo veel objectiever?
pi_105087236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nice save... sort of.
die is wel leuk en op die 'aardige' manier zou Perry best kunnen scoren, als hij het al vanaf het begin consequent gedaan had, enkel was hij op zn hoogtepunt behoorlijk aggressief bezig met uitspraken over bepaalde sociale terreinen....
toen wilde hij graag 'hard' spelen.

Nog belangrijker is dat hij nu campagne voert voor een positie als 'uitdager' van Obama en zelfs als hij de steun van de anti-Romney stemmers kàn terugwinnen (in de polls toch goed voor een 20-30% van de stemmen die makkelijk wisselen tussen een aantal kandidaten) zullen de meeste republikeinen heel veel aandacht geven aand e vraag: "Kan hij Obama verslaan"....

Op dat punt wekt Perry echter weinig vertrouwen, Obama is gewoon en erkende top-campaigner die vanuit de rol als zittende president campagne kan voeren en met een paar goede speeches én scherp optreden in debatten veel stemmen kan trekken...
en Perry als kandidaat lijkt op dat punt gewoon hét perfecte doelwit voor een Obama-campagne die eenmaal op gang gekomen is

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik geef Obama meer kans (ik gaf het drie jaar geleden nog véél meer kans, maar ik heb de Amerikanen overschat), maar niet zo'n grote kans. Er hoeven maar een paar procentpunten te verschuiven ten opzichte van 2008 en Mitt Romney is president.
de m.i. meest interssante vraag is of Romney de republikeinse partij kan vereniging en de grote anti-romney groepen toch achter zich kan krijgen....

Lukt hem dat zal het heel spannend worden (waarbij overigens de media het altijd zal brengen alsof het allemaal heel spannend is, die zijn nl. afhankelijk van en spannende presidentsrace en zullen desnoods de moeite doen die indruk te wekken alhoewel het eigenlijk allang duidelijk is, dat was met mcCain ook zo)...

Aan de andere kant kan het nog best spannend worden wat die fracties gaan doen die het helemaal niet zozeer ophebben met Romney en de bestaande heersende elite in de GOP, en die juist een aanval op die macht hadden willen doen voor 2012...
ik denk dat er wel wat groepen (tea party, christelijk-evangelisch rechts, de energie-lobby van Koch en Exxon) serieus bang zijn dat momentum dat ze juist leken te hebben, nu verliezen

[ Bericht 34% gewijzigd door RM-rf op 02-12-2011 09:59:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:16:57 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105100063
Perry was gisteravond bij Jay Leno, hij is op de "reparatietour" om zijn punten weer omhoog te krijgen..... Jay Leno liet nog een flater van em zien die mij nog onbekend was.

http://www.cbsnews.com/83(...)affes-with-jay-leno/
-
pi_105106474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ben jij dan zo veel objectiever?
Iets, maar niet veel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:15:24 #245
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105109648
Herman Cain maakt morgen in Georgia blijkbaar een "major announcement".

NBCNews twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 19:38:05 Herman Cain campaign says they will be making a "major announcement" in Georgia tomorrow. #Decision2012 reageer retweet
-
pi_105112136
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef maartena het volgende:
Herman Cain maakt morgen in Georgia blijkbaar een "major announcement".

NBCNews twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 19:38:05 Herman Cain campaign says they will be making a "major announcement" in Georgia tomorrow. #Decision2012 reageer retweet
Hij gaat zijn excuses aanbieden
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 21:10:19 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105112609
stoppen neem ik aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105112689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef rubbereend het volgende:
stoppen neem ik aan
Opgeruimd staat netjes
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:30:12 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105113641
We zien wel. Het zou ook nog kunnen dat ie open kaart speelt, z'n vrouw het wel best vind, en net als Newt met zijn overspel-geschiedenis zich gewoon volledig in de race gooit. Maar als ie dat doet is het natuurlijk maar de vraag in hoeverre het publiek hem vergeeft. Newt komt er mee weg, maar dat is oude koeien..... dit zijn verse koeienvlaaien. ;)
-
pi_105114649
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:30 schreef maartena het volgende:
We zien wel. Het zou ook nog kunnen dat ie open kaart speelt, z'n vrouw het wel best vind, en net als Newt met zijn overspel-geschiedenis zich gewoon volledig in de race gooit. Maar als ie dat doet is het natuurlijk maar de vraag in hoeverre het publiek hem vergeeft. Newt komt er mee weg, maar dat is oude koeien..... dit zijn verse koeienvlaaien. ;)
Achja, nog +- een jaar te gaan, je weet nooit wat er nog kan gebeuren(Zowel met het land, de wereld als de verhoudingen in de campagne)

Hierbuiten:
Hoeveel kost een maandje campagnevoeren ongeveer?
Dat loopt wel flink in de kosten lijkt me; Vervoer, slaapplaatsen, reclames etc. etc.
En hoe lang zouden de iets zwakkeren in de race, zoals Huntsman en ook Santorum het dan nog wel vol houden?
-Linkse Boomknuffelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')