FUUUUUUUquote:Op woensdag 16 november 2011 11:42 schreef Pumatje het volgende:
@Rauw
Inderdaad! Die zit ook in het spel, daar wordt op dit moment een patch voor gemaakt ( is naar wat ik begreep op Amerikaanse fora ). Hier moet eigelijk iedereen last van hebben, in ieder geval op de Ps3. Iedereen die dit niet opmerkt kan gewoon geen FPS spelen en moet versteld staan van lage K/D scores
De lag waarover ik het heb, is een AIM LAG. Dus in de controller... ga je naar links reageert de controller 1 /3 e van een seconde later pas. Zelfde voor azimuth en elevatie/declinatie.
Het verneukt het hele spel.. richten is al een kunst opzich maar het is helemaal kut als je een hoekje om rent en daar contact krijgt... je kunt bijna niet stabiel aanleggen.
Hier een link naar de problemen http://www.reddit.com/r/b(...)iming_issues_on_bf3/
heb overigens met de Scar met de engineer het meeste vrijgespeeld.
Heb Bipod,grip, Infrarood mono, Acom, Aimpoint etc.. maar wat ik nu moet gebruiken ... pfff weet het niet echt. Vind dat systeem van dingen vrijspelen maar niets eigelijk.
Ik zou er even een uurtje voor uit trekken om de OP toe te voegenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef Pumatje het volgende:
Hee, ik wil ook wel met jullie mee gamen
mijn psn is teunios
Ik niet ga voor alle mainweapons gewoon in ieder geval voor de servicestar.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voor zorgenKomt helemaal goed!
Overigens heb ik ervoor gekozen nu ik met al mijn kits behalve Recon alles unlockt heb (En ook mijn Recon ribbons binnen heb) Nog maar 1 soort wapen per klasse te gebruiken![]()
Assault F2000![]()
Support M60![]()
Engineer A91
Lol whut? Daarom sta ik 95% van de tijd MVP in een potje. Als iedereen er last van heeft maakt het toch geen bal uit. Iedereen heeft hetzelfde probleem en is dus gelijk. Dus dan moet jij eigenlijk kijken naar je gamingkwaliteiten als dit je KD beïnvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Pumatje het volgende:
@Roces18
nee!
Die aim lag heeft niets te maken met server of internetsnelheid... wat dan ook .
Het is een fout in het spel !
Iedereen op de ps3 heeft hier last van, iedereen.. denk je dat je het niet hebt moet je vragen gaan stellen bij je gaming kwaliteiten want het ligt namelijk aan de resolutie waarde. Als je hem van 720i afhaalt en lager gaat is de aim lag weg en kun je verder. Heb je dit niet zelf gedaan kun je gewoon niet functioneren op niveau in een FPS spel![]()
De aim lag kan wel varieren, maar dit is ingebakken in de game zelf. Dice is bezig met een patch![]()
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/129886671624863745
http://www.psx-sense.nl/f(...)nput-Lag-%28FIX!!%29
http://www.amazon.com/Inp(...)UTF8&asin=B002I0J82G
Select.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Wie dit leest is gek.
Hoe spot je een vijand op de PS3?
er zal vast aiming lag zijn, maar als iedereen het heeft dan is er toch niks aan de hand. En ik en vele anderen hadden er nog nooit van gehoord. Dus dan zal het vast aan jou liggen. En als dit schijnbaar je KD beinvloed dan moet je echt beter je best doen want dan ligt het aan jouquote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef Pumatje het volgende:
@Roces
Goed..wat jij wil. Er is geen aiming lag en DICE is voor jan doedelzak een patch aan het fixen.
En dat deed dubbel pijn! Nadat je mij knifete heb ik een kerel 3x oprij in caspian gepakt..quote:Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Dven het volgende:
Na 14 overwinningen op rij net de weer de eerste nederlaag moeten slikken
Battlefield spelen terwijl je je vriendin aan de telefoon hebt is trouwens niet ideaalEn dat drie potjes lang
Ja, ik probeerde steeds bij jou in het team te komen maar ik mocht niet switchen.. Ronde daarop probeer ik gelijk weer te switchen en dat lukte. Maar wat bleek nou.. Had de server me al automatisch bij jullie gezet. Zat ik weer in het andere team. Wil ik weer terugswitchen, krijg ik het bericht of ik aub niet zo vaak switchen wil AAAAAAAAARRGHHH!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dat deed dubbel pijn! Nadat je mij knifete heb ik een kerel 3x oprij in caspian gepakt..
Het rondje erna! Jou op 9 om 2 gezet
Ik kan gelukkig geen toffe verhalen posten, afgelopen 5 potjes als team wel gewonnen maar dat was zeker niet mede dankzij mijn inbreng. Damn, wat was ik slechtquote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Document1 het volgende:
Fuk ik wil niet meer werken.FF geen toffe verhalen meer posten hoor!
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef 67Impala het volgende:
Zojuist weer een paar potjes rush gespeeld in het kader van het halen van Mcom defender ribbon. Maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde want we drongen de tegenstanders te vaak terug..
Klacht: te goed zijn ook al speel je zonder je FOK! Matties en daardoor je ribbon niet kunnen halen
Speel je op de ps3?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gelukkig heb ik alleen nog maar Fok tags gepakt en is die van mij (voor zo ver ik weet) nog nooit door een andere fokker gepakt. Lijkt me erg irritant![]()
Nope!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel je op de ps3?
Dan breng ik daar graag verandering in
Hoe heet je in het spel?quote:
Das het mooie van battlelog.. Check battle reports en oordeel zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 15:53 schreef Document1 het volgende:
Impala, jammer dat je ps speelt ik zou nou wel eens willen zien hoe goed je echt bent. Dat geborstklop begint wel een beetjete worden.
Haha zat mobiel en zag geen smiliesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef Document1 het volgende:
Ik hoopte eerlijk gezegd al dat jij niet al te veel zou happen.Vandaar ook de
edit: pffffff nog 3 uurtjes werken dan naar huis en BF!![]()
Nee Arijanquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is het nu Ari-jan, of meer arjan?
Y have headset yet?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb na twee dagen ook eindelijk weer tijd. Tot zo!
Toen ik de invite stuurde was er plek..quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Munn1k, je loopt mij te inviten in een server waar al 10 minuten niemand uit is gekomen. Geen zin om te wachten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef 67Impala het volgende:
Ook klaar voor vandaag.. Lekker slapen , 06:00 gaat de wekker weer..
40 euro moeten dokken om te kunnen gamenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Heb ik wel maar speel daar geen BF3 op.
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox LIVE Gold 12 maanden prepaid is geannuleerd op woensdag 16 november 2011.
![]()
![]()
Maandje. Hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Catkiller het volgende:
Hoe lang was PSN toen ook alweer down?
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uitquote:
Njah, ben nu argumentloos, en ga beginnen aan een boekverslag dat over 10 uur klaar moet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uit
Precies, daarbij kost de console met gratis online diensten bij de aanschaf een stuk meer dus uiteindelijk maakt het geen ene mallemoer uitquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uit
Word!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Met mij krijg je sowieso geen consolewar omdat ik zelf ook een PS3 heb, en een Wii
Gewoon God prijzen jij dat ik geen BF3 op de PS3 heb om je reet aan flarden te schieten en succes met je boekverslag
Helemaal niet noem jij weinig?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef Dven het volgende:
Catkiller! Deze avond wel weinig gespeeld tezamen. Morgenavond goedmaken?
Al moet ik ook meer op mezelf gaan spelen anders komen we qua rank natuurlijk nooit meer bij elkaar in de buurt
Oja! Ik haalde je door de war met Grimlockquote:Op donderdag 17 november 2011 00:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal niet noem jij weinig?Ik weet niet of ik er morgenavond wel ben, afspreken om te gamen begin ik niet aan, dat komt niet vaak goed bij mij
Die rank euhh, als jij nu mijn speelschema aan gaat nemen en ik die van jou dan zit je over een week sowieso wel goed. Of als je me je inlog geeft kan ik het ook wel even voor je fixxen!
Haha, dus ik moet toch maar vrienden worden met de bijzondere Amerikaanquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef Catkiller het volgende:
Net over de 79.
Ik geef de schuld aan die Amerikaan en zijn vrienden! Als die er s'nachts niet zijn speel ik sowieso niet veel omdat het dan al snel slechter gaat en er dan niet veel meer aan is
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten benquote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha zoals hij toen aan het praten was zo deed hij tegen mij nooit, enkel later die dag (nacht) nog. En ik zit op max 2 meter afstand met een grote tv hoor, als ik op de bank zit bak ik er niks van, misschien moet je dat veranderen om meer kills te maken
Nu maar serie kijken, toch niemand online
Om mezelf maar te quoten als toevoegingquote:Op donderdag 17 november 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten ben![]()
Maar jij bent - en dat maak ik op uit de tijden waarop jij post- meer een nachtelijke gamer? Want dan moet ik toch die XBOX terugeisen aangezien ik van exact hetzelfde last heb. En wie ben jij nou? Het is alsof ik twee personen op vier manieren ken.
De blower of de bankier? Of misschien wel een combinatie van beide of geen van twee. Shit. Zijn de mogelijkheden toch alhaast weer eindeloos!
Ik ben het meest een nachtelijke gamer ja. Mij in de ochtend of overdag tegenkomen zal niet veel gebeuren en s'avonds best vaak wat anders te doen. En ik ben geen blower en ook geen bankier, en de jongen van 23quote:Op donderdag 17 november 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten ben![]()
Maar jij bent - en dat maak ik op uit de tijden waarop jij post- meer een nachtelijke gamer? Want dan moet ik toch die XBOX terugeisen aangezien ik van exact hetzelfde last heb. En wie ben jij nou? Het is alsof ik twee personen op vier manieren ken.
De blower of de bankier? Of misschien wel een combinatie van beide of geen van twee. Shit. Zijn de mogelijkheden toch alhaast weer eindeloos!
Fijn, nu denk ik in ieder geval alles op een rijtje te hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het meest een nachtelijke gamer ja. Mij in de ochtend of overdag tegenkomen zal niet veel gebeuren en s'avonds best vaak wat anders te doen. En ik ben geen blower en ook geen bankier, en de jongen van 23
Kreeg laatst bericht dat ik een camper was omdat ik in de gang van square naar die keuken bij alley Claymores had liggen, aim hield op de deur en gasten eruit probeerde te roken met grenades.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Overigens zojuist uitgescholden voor K/D noob..
Kijk net op de site waar ik vorig jaar 42 euro betaalde, kost hij nu ook 38.95quote:Op donderdag 17 november 2011 08:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat ik een spawnkilling bitch was. Hij schoot mij uit een little bird waar ik passagier was. Sowieso zeuren als je een toffe kill maakt
En ik heb 12 maanden voor 38,95 gekocht
Eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Vinno het volgende:
Als ik naar het platoon kijk (Stats), zie ik dat het minimale lvl 0 is? (PSN)
Is het niet verstandig om nu al te beginnen met het platoon "schoon" te houden.
Ik begrijp dat het leuk is als we veel members hebben, maar is het niet leuker als je een platoon hebt met daadwerkelijk actieve members? Die ook af en toe eens een keer in dit topic te zien zijn?
Of zijn hier andere meningen over?
OMG... Hoe triest... COD-praktijken... Je speelt voor de fun toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het boeiender om mensen met een slecht W/L of K/D te kicken, dat staat slechter op het profiel!
Nee dat klopt ook wel, en het is ook niet iets met top prioriteit.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het boeiender om mensen met een slecht W/L of K/D te kicken, dat staat slechter op het profiel!
Bij ons is het lvl 1 maar het platoon op zich staat voor helemaal niks naast dat het een verzamelplaats is en je mensen hun stats kan bekijken dus ik maak me daar niet druk om. De mensen die ik in mijn lijst heb nu heb ik er 1 van geadd aan de hand van dit topic en de rest heeft mij geadd, aan de hand van dit topic. Heeft battlelog helemaal niks mee van doen gehad. Als je wilt weten wie er (op een bepaald moment) actief is ga je ook in dit topic kijken en niet op battlelog.
Ik ging er in mijn reactie op zijn post vanuit dat dit (gezien de smiley) niet zo'n serieuze opmerking was. Dus ik ging daar ook niet op in.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
OMG... Hoe triest... COD-praktijken... Je speelt voor de fun toch?
Ik als Xboxer ben het daar ook mee eensquote:
Haha, de woorden van iemand die maar matig speeltquote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
OMG... Hoe triest... COD-praktijken... Je speelt voor de fun toch?
Je zal altijd mensen hebben die er niet zo dik in zitten omdat ze minder spelen, of omdat bepaalde mensen zo'n beetje een vaste squad hebben waar ze goed mee samen spelen en daar het liefst bij blijvenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef Vinno het volgende:
Persoonlijk (!) vind ik het ook leuker als de mensen uit het platoon ook actief zijn op dit forum (lastig meetbaar natuurlijk), want dan wordt het daadwerkelijk een beetje een groepje.
Edit: heb je die mensen nu ingemaakt? Ik snap het niet meer!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:44 schreef Sickert het volgende:
Gister heerlijk gepownd met de Fok!kers
Na eerst de ruzie met Dribbel verloren te hebben besloot Dribbs maar aan mijn zijde te komen, dit bang voor wat Dven overkomen was eerder de middag.
Man wat hebben we ze afgeslacht!!
Grimlock
Dribbel
Vdvaart
Ruddy/chiel
Wat een pwnyness heb je dan als team!
We hebben real OG's vermorzeld
Alsof K/D uitmaakt hoe goed je bent in BF. En W/L net zo, ik heb vaak genoeg dat ik potjes verlies terwijl ik voor mezelf een behoorlijk goede pot heb gespeeld. Beide zeggen vrij weinig over hoe goed je bent in BF.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Catkiller het volgende:
Bij ons is het lvl 1 maar het platoon op zich staat voor helemaal niks naast dat het een verzamelplaats is en je mensen hun stats kan bekijken dus ik maak me daar niet druk om. De mensen die ik in mijn lijst heb nu heb ik er 1 van geadd aan de hand van dit topic en de rest heeft mij geadd, aan de hand van dit topic. Heeft battlelog helemaal niks mee van doen gehad. Als je wilt weten wie er (op een bepaald moment) actief is ga je ook in dit topic kijken en niet op battlelog.
Is eenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof K/D uitmaakt hoe goed je bent in BF. En W/L net zo, ik heb vaak genoeg dat ik potjes verlies terwijl ik voor mezelf een behoorlijk goede pot heb gespeeld. Beide zeggen vrij weinig over hoe goed je bent in BF.
Daarvoor zijn PI's o.a. bedoelt en je 14.gif benadrukt je sarcasme nou niet echt overduidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is eenniet genoeg? Moet ik een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
posten als ik niet serieus ben over iets?
Ja maar hoe wil je dat bijhouden? Ik ben bijvoorbeeld niet veel online en als ik online ben speel ik zo af en toe ook wel eens wat anders dan BF. Kom ik dan niet meer in aanmerking voor het platoon?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Vinno het volgende:
Als ik naar het platoon kijk (Stats), zie ik dat het minimale lvl 0 is? (PSN)
Is het niet verstandig om nu al te beginnen met het platoon "schoon" te houden.
Ik begrijp dat het leuk is als we veel members hebben, maar is het niet leuker als je een platoon hebt met daadwerkelijk actieve members? Die ook af en toe eens een keer in dit topic te zien zijn?
Of zijn hier andere meningen over?
Ik dacht het al!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik ging er in mijn reactie op zijn post vanuit dat dit (gezien de smiley) niet zo'n serieuze opmerking was. Dus ik ging daar ook niet op in.
Ja, vandaar mijn opmerking dat het moeilijk is bij te houden.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je dat bijhouden? Ik ben bijvoorbeeld niet veel online en als ik online ben speel ik zo af en toe ook wel eens wat anders dan BF. Kom ik dan niet meer in aanmerking voor het platoon?
Sowieso, al vind ik dat bij een combinatie van beide <0.50 en een SPM van onder de 100 dat je toch wel aardig slecht bezig bent.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof K/D uitmaakt hoe goed je bent in BF. En W/L net zo, ik heb vaak genoeg dat ik potjes verlies terwijl ik voor mezelf een behoorlijk goede pot heb gespeeld. Beide zeggen vrij weinig over hoe goed je bent in BF.
Behalve als je net een paar potjes tegen mij hebt gespeeld, dan is het begrijpelijk!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, al vind ik dat bij een combinatie van beide <0.50 en een SPM van onder de 100 dat je toch wel aardig slecht bezig bent.
Laat me raden, jij hebt ook grootste lul van je vriendengroep.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Behalve als je net een paar potjes tegen mij hebt gespeeld, dan is het begrijpelijk!
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook grootste lul van je vriendengroep.
bron: http://www.gamer.nl/nieuw(...)ine-voor-onderhoud-1quote:Het PlayStation Network gaat vanavond offline voor onderhoud. Dit valt te lezen op de Europese PlayStation Blog.
Van 17:00 tot 03:00 Nederlandse tijd is de service tijdelijk niet beschikbaar, zo laat Sony weten. Spelers kunnen tijdens het onderhoud nog wel online spelen, op voorwaarde dat zij voor 17:00 inloggen op PSN en daarna ingelogd blijven. Ook het verdienen van Trophies werkt gewoon, deze worden bijgewerkt zodra de service weer beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |