FUUUUUUUquote:Op woensdag 16 november 2011 11:42 schreef Pumatje het volgende:
@Rauw
Inderdaad! Die zit ook in het spel, daar wordt op dit moment een patch voor gemaakt ( is naar wat ik begreep op Amerikaanse fora ). Hier moet eigelijk iedereen last van hebben, in ieder geval op de Ps3. Iedereen die dit niet opmerkt kan gewoon geen FPS spelen en moet versteld staan van lage K/D scores
De lag waarover ik het heb, is een AIM LAG. Dus in de controller... ga je naar links reageert de controller 1 /3 e van een seconde later pas. Zelfde voor azimuth en elevatie/declinatie.
Het verneukt het hele spel.. richten is al een kunst opzich maar het is helemaal kut als je een hoekje om rent en daar contact krijgt... je kunt bijna niet stabiel aanleggen.
Hier een link naar de problemen http://www.reddit.com/r/b(...)iming_issues_on_bf3/
heb overigens met de Scar met de engineer het meeste vrijgespeeld.
Heb Bipod,grip, Infrarood mono, Acom, Aimpoint etc.. maar wat ik nu moet gebruiken ... pfff weet het niet echt. Vind dat systeem van dingen vrijspelen maar niets eigelijk.
Ik zou er even een uurtje voor uit trekken om de OP toe te voegenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef Pumatje het volgende:
Hee, ik wil ook wel met jullie mee gamen
mijn psn is teunios
Ik niet ga voor alle mainweapons gewoon in ieder geval voor de servicestar.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voor zorgenKomt helemaal goed!
Overigens heb ik ervoor gekozen nu ik met al mijn kits behalve Recon alles unlockt heb (En ook mijn Recon ribbons binnen heb) Nog maar 1 soort wapen per klasse te gebruiken![]()
Assault F2000![]()
Support M60![]()
Engineer A91
Lol whut? Daarom sta ik 95% van de tijd MVP in een potje. Als iedereen er last van heeft maakt het toch geen bal uit. Iedereen heeft hetzelfde probleem en is dus gelijk. Dus dan moet jij eigenlijk kijken naar je gamingkwaliteiten als dit je KD beïnvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Pumatje het volgende:
@Roces18
nee!
Die aim lag heeft niets te maken met server of internetsnelheid... wat dan ook .
Het is een fout in het spel !
Iedereen op de ps3 heeft hier last van, iedereen.. denk je dat je het niet hebt moet je vragen gaan stellen bij je gaming kwaliteiten want het ligt namelijk aan de resolutie waarde. Als je hem van 720i afhaalt en lager gaat is de aim lag weg en kun je verder. Heb je dit niet zelf gedaan kun je gewoon niet functioneren op niveau in een FPS spel![]()
De aim lag kan wel varieren, maar dit is ingebakken in de game zelf. Dice is bezig met een patch![]()
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/129886671624863745
http://www.psx-sense.nl/f(...)nput-Lag-%28FIX!!%29
http://www.amazon.com/Inp(...)UTF8&asin=B002I0J82G
Select.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Wie dit leest is gek.
Hoe spot je een vijand op de PS3?
er zal vast aiming lag zijn, maar als iedereen het heeft dan is er toch niks aan de hand. En ik en vele anderen hadden er nog nooit van gehoord. Dus dan zal het vast aan jou liggen. En als dit schijnbaar je KD beinvloed dan moet je echt beter je best doen want dan ligt het aan jouquote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef Pumatje het volgende:
@Roces
Goed..wat jij wil. Er is geen aiming lag en DICE is voor jan doedelzak een patch aan het fixen.
En dat deed dubbel pijn! Nadat je mij knifete heb ik een kerel 3x oprij in caspian gepakt..quote:Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Dven het volgende:
Na 14 overwinningen op rij net de weer de eerste nederlaag moeten slikken
Battlefield spelen terwijl je je vriendin aan de telefoon hebt is trouwens niet ideaalEn dat drie potjes lang
Ja, ik probeerde steeds bij jou in het team te komen maar ik mocht niet switchen.. Ronde daarop probeer ik gelijk weer te switchen en dat lukte. Maar wat bleek nou.. Had de server me al automatisch bij jullie gezet. Zat ik weer in het andere team. Wil ik weer terugswitchen, krijg ik het bericht of ik aub niet zo vaak switchen wil AAAAAAAAARRGHHH!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dat deed dubbel pijn! Nadat je mij knifete heb ik een kerel 3x oprij in caspian gepakt..
Het rondje erna! Jou op 9 om 2 gezet
Ik kan gelukkig geen toffe verhalen posten, afgelopen 5 potjes als team wel gewonnen maar dat was zeker niet mede dankzij mijn inbreng. Damn, wat was ik slechtquote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Document1 het volgende:
Fuk ik wil niet meer werken.FF geen toffe verhalen meer posten hoor!
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef 67Impala het volgende:
Zojuist weer een paar potjes rush gespeeld in het kader van het halen van Mcom defender ribbon. Maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde want we drongen de tegenstanders te vaak terug..
Klacht: te goed zijn ook al speel je zonder je FOK! Matties en daardoor je ribbon niet kunnen halen
Speel je op de ps3?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gelukkig heb ik alleen nog maar Fok tags gepakt en is die van mij (voor zo ver ik weet) nog nooit door een andere fokker gepakt. Lijkt me erg irritant![]()
Nope!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel je op de ps3?
Dan breng ik daar graag verandering in
Hoe heet je in het spel?quote:
Das het mooie van battlelog.. Check battle reports en oordeel zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 15:53 schreef Document1 het volgende:
Impala, jammer dat je ps speelt ik zou nou wel eens willen zien hoe goed je echt bent. Dat geborstklop begint wel een beetjete worden.
Haha zat mobiel en zag geen smiliesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef Document1 het volgende:
Ik hoopte eerlijk gezegd al dat jij niet al te veel zou happen.Vandaar ook de
edit: pffffff nog 3 uurtjes werken dan naar huis en BF!![]()
Nee Arijanquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is het nu Ari-jan, of meer arjan?
Y have headset yet?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb na twee dagen ook eindelijk weer tijd. Tot zo!
Toen ik de invite stuurde was er plek..quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Munn1k, je loopt mij te inviten in een server waar al 10 minuten niemand uit is gekomen. Geen zin om te wachten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef 67Impala het volgende:
Ook klaar voor vandaag.. Lekker slapen , 06:00 gaat de wekker weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |