40 euro moeten dokken om te kunnen gamenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Heb ik wel maar speel daar geen BF3 op.
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox LIVE Gold 12 maanden prepaid is geannuleerd op woensdag 16 november 2011.
![]()
![]()
Maandje. Hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Catkiller het volgende:
Hoe lang was PSN toen ook alweer down?
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uitquote:
Njah, ben nu argumentloos, en ga beginnen aan een boekverslag dat over 10 uur klaar moet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uit
Precies, daarbij kost de console met gratis online diensten bij de aanschaf een stuk meer dus uiteindelijk maakt het geen ene mallemoer uitquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon interesse. Wanneer je een console aanschaft en (de nieuwste) games wilt spelen dan kost het sowieso geld, dan maakt die 40 euro per jaar (voor mij) ook niet meer uit
Word!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Met mij krijg je sowieso geen consolewar omdat ik zelf ook een PS3 heb, en een Wii
Gewoon God prijzen jij dat ik geen BF3 op de PS3 heb om je reet aan flarden te schieten en succes met je boekverslag
Helemaal niet noem jij weinig?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef Dven het volgende:
Catkiller! Deze avond wel weinig gespeeld tezamen. Morgenavond goedmaken?
Al moet ik ook meer op mezelf gaan spelen anders komen we qua rank natuurlijk nooit meer bij elkaar in de buurt
Oja! Ik haalde je door de war met Grimlockquote:Op donderdag 17 november 2011 00:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal niet noem jij weinig?Ik weet niet of ik er morgenavond wel ben, afspreken om te gamen begin ik niet aan, dat komt niet vaak goed bij mij
Die rank euhh, als jij nu mijn speelschema aan gaat nemen en ik die van jou dan zit je over een week sowieso wel goed. Of als je me je inlog geeft kan ik het ook wel even voor je fixxen!
Haha, dus ik moet toch maar vrienden worden met de bijzondere Amerikaanquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef Catkiller het volgende:
Net over de 79.
Ik geef de schuld aan die Amerikaan en zijn vrienden! Als die er s'nachts niet zijn speel ik sowieso niet veel omdat het dan al snel slechter gaat en er dan niet veel meer aan is
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten benquote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha zoals hij toen aan het praten was zo deed hij tegen mij nooit, enkel later die dag (nacht) nog. En ik zit op max 2 meter afstand met een grote tv hoor, als ik op de bank zit bak ik er niks van, misschien moet je dat veranderen om meer kills te maken
Nu maar serie kijken, toch niemand online
Om mezelf maar te quoten als toevoegingquote:Op donderdag 17 november 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten ben![]()
Maar jij bent - en dat maak ik op uit de tijden waarop jij post- meer een nachtelijke gamer? Want dan moet ik toch die XBOX terugeisen aangezien ik van exact hetzelfde last heb. En wie ben jij nou? Het is alsof ik twee personen op vier manieren ken.
De blower of de bankier? Of misschien wel een combinatie van beide of geen van twee. Shit. Zijn de mogelijkheden toch alhaast weer eindeloos!
Ik ben het meest een nachtelijke gamer ja. Mij in de ochtend of overdag tegenkomen zal niet veel gebeuren en s'avonds best vaak wat anders te doen. En ik ben geen blower en ook geen bankier, en de jongen van 23quote:Op donderdag 17 november 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het belangrijkste is toch de houding. Ik kan na een uur Battlefield lichamelijk meer kapot zijn dan wanneer ik een uur aan het sporten ben![]()
Maar jij bent - en dat maak ik op uit de tijden waarop jij post- meer een nachtelijke gamer? Want dan moet ik toch die XBOX terugeisen aangezien ik van exact hetzelfde last heb. En wie ben jij nou? Het is alsof ik twee personen op vier manieren ken.
De blower of de bankier? Of misschien wel een combinatie van beide of geen van twee. Shit. Zijn de mogelijkheden toch alhaast weer eindeloos!
Fijn, nu denk ik in ieder geval alles op een rijtje te hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het meest een nachtelijke gamer ja. Mij in de ochtend of overdag tegenkomen zal niet veel gebeuren en s'avonds best vaak wat anders te doen. En ik ben geen blower en ook geen bankier, en de jongen van 23
Kreeg laatst bericht dat ik een camper was omdat ik in de gang van square naar die keuken bij alley Claymores had liggen, aim hield op de deur en gasten eruit probeerde te roken met grenades.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Overigens zojuist uitgescholden voor K/D noob..
Kijk net op de site waar ik vorig jaar 42 euro betaalde, kost hij nu ook 38.95quote:Op donderdag 17 november 2011 08:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat ik een spawnkilling bitch was. Hij schoot mij uit een little bird waar ik passagier was. Sowieso zeuren als je een toffe kill maakt
En ik heb 12 maanden voor 38,95 gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |