quote:
quote:
OHNOMM NOMM NOMMquote:
What did I do chubby?quote:
Jaquote:
Klinkt goedquote:
Nee, ze scoort punten hiermeequote:
Werd de pizza maar zo snel bezorgdquote:
Ossenhaas, wodka en seks ja?quote:
Op dezelfde avondquote:
Niet met mijquote:
Nee.quote:
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmakenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.Ach, zal ook wel weer lang duren
Leuk voor je vriendin ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmaken
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lustenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lusten
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga in ieder geval zondigen, ik neem een biertje
Ik ookquote:
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om me helemaal lam te zuipen.
Even een dipquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.
quote:
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.quote:
Ik denk dat ik dat ga doen ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.
Truste kerelquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed, sorry dat ik jullie achterlaat met jullie dipjesZuip ze, komt allemaal goed.
Goeie kroeg zoeken, ik zit hier met een stamgast gewoon te zuipen nuquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef 401k het volgende:
Waarom houden de kroegen geen rekening met mijn werkritme... *thuis vodka uit vrieskist pakt*
Dan blijf je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:27 schreef PeuRac het volgende:
Slaap lekker![]()
(ohja, ik ben gek op deze stad aan het worden! Wil niet meer naar huis)
Word lastig, ik mag maximaal 3mdn blijven met m'n huidige toegang tot de USA en ik denk niet dat m'n werkgever me blijft betalen als ik hier blijf.quote:
Nieuwe baan zoeken, zodat geld, dus nieuwe woning. En natuurlijk perm toegang vragen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:36 schreef PeuRac het volgende:
Word lastig, ik mag maximaal 3mdn blijven met m'n huidige toegang tot de USA en ik denk niet dat m'n werkgever me blijft betalen als ik hier blijf.
Dat mag niet zolang ik hier ben, ik heb aangegeven dat ik voor m'n werk hier ben en dat ik niet kom om te solliciteren, als ik dat dan toch doe, ben ik in overtreding en zal ik geen vergunning krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nieuwe baan zoeken, zodat geld, dus nieuwe woning. En natuurlijk perm toegang vragen.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sluiten ze hopelijk inet ook af.
Weet je hoe moeilijk dat is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:57 schreef Godtje het volgende:
Valt mee. Gewoon niet in je mond stoppen.
Dat probeer ik altijd met chocolaquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Eentje met heel veel bier!!
Behalve door de week, ik heb besloten dat ik mijn gezuip ga beperken tot het weekend, het valt niet mee. Maar gisteren in uitgerekend de Bijlmer Bier Bak heb ik me prima aan de 7up gehouden.
Elke dag chocolade?quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd met chocola
Word je daar geen tonnetje van?quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat heb ik nu, dat moet ik even niet meer doen
Nadeel is dat je op dan duur gerold moet worden.. en je dus altijd iemand nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is handig, dan hoef je niet meer te lopen maar kan je gewoon rollen!!
Dat lijkt me helemaaaal vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is handig, dan hoef je niet meer te lopen maar kan je gewoon rollen!!
Laat ze gewoon doodvriezen.. dan pas is het feest afgelopen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/313476-new-york-ontruimt-occupyterrein.html
Het feest is afgelopen
Tegen de muur met dat tuig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Het feest is afgelopen
Doe ik al jaren niet, tenzij bij wijze van uitzondering. Zoals vanavond op mijn pa's verjaardagquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Eentje met heel veel bier!!
Behalve door de week, ik heb besloten dat ik mijn gezuip ga beperken tot het weekend, het valt niet mee. Maar gisteren in uitgerekend de Bijlmer Bier Bak heb ik me prima aan de 7up gehouden.
Misschien wellicht is deze TT niet in de morgen gemaakt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Ossenhaas, wodka en seks... Wàt een combinatie! (en dat voor de morgen).
Helder lichtquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wellicht is deze TT niet in de morgen gemaakt...
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you sayquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Ossenhaas, wodka en seks... Wàt een combinatie! (en dat voor de morgen).
Then I won't say 1000 euro's. Your lossquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you say
Ik zie het probleem niet hoor, ochtend of niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you say
quote:
Ach ja..quote:
Zoiets zei ik mijn man ook (die niets voor mijn verjaardag kocht) maar ik ben dan zo'n kut die dan toch nog even een kadootje haalt. En vorig jaar zelfs 2quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb van zoonlief niks voor mijn verjaardag gekregen en nu ben ik hem aan het wijsmaken dat ik nu ook voor hem niks hoeft te kopen volgend jaar. He is nog amused.
Ja, das bij mij ook standaardquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben tenminste wel een goede zoon, ik heb whiskey voor mijn pa gehaald.
Ja ik doe het natuurlijk nooit, maar eens zien of ik hem er van kan overtuigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets zei ik mijn man ook (die niets voor mijn verjaardag kocht) maar ik ben dan zo'n kut die dan toch nog even een kadootje haalt. En vorig jaar zelfs 2
Mijn man was wel overtuigd dat ik er geen ging kopen. En in de week ervoor zat hij in Italië dus had ik tijd genoeg om te kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik doe het natuurlijk nooit, maar eens zien of ik hem er van kan overtuigen.
Ik vind dat hij onderhand oud genoeg is om zelf iets te kopen, maar nog geen kaartje, niks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man was wel overtuigd dat ik er geen ging kopen. En in de week ervoor zat hij in Italië dus had ik tijd genoeg om te kopen
daar komt het meestal wel op neer ja, geen moeilijke dingen, gewoon drank en gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pa whiskey, beste vriend Sonnema. Zo makkelijk. Mannen
Nou nou nou, ook zeker lang niet allemaal hoorquote:
Vrouwen ook hoorquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou nou, ook zeker lang niet allemaal hoor.
Het kan zo op een tegeltje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Toffe mannen zijn tof
Toffe vrouwen zijn tof
/open deurmodus
Ik heb slechtere teksten erop gezienquote:
Gemiste roeping!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb slechtere teksten erop gezien.
quote:
Die van mij rookt en drinkt al jaren niet meer. Die man is onmogelijk om een cadeau voor te vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Mijn pa hoef ik geen wiskey te geven
Of kan wel, maar geen idee of ie dat drinkt
Mijn pa geeft vaak wel aan wat ie wil hebben. M'n ma is lastiger..quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij rookt en drinkt al jaren niet meer. Die man is onmogelijk om een cadeau voor te vinden.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hun positieve punten, maar tof...
Een dode mus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ben benieuwd wat boss man voor cadeautje heeft straks.
ontslagquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ben benieuwd wat boss man voor cadeautje heeft straks.
Nou, zijn vrouw zoekt het altijd uit geloof ik, meestal is het wel iets leuks.quote:
Mijn baas.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
ojwa .. je neukertje.. hoe kon ik die vergeten![]()
doet die aan kadootjes? Hier mag de jarige trakteren en thats it.
Neukertjequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
ojwa .. je neukertje.. hoe kon ik die vergeten![]()
doet die aan kadootjes? Hier mag de jarige trakteren en thats it.
Luister niet naar d'r CLquote:
Ik ken wel een paar toffe wijven hoor, maar die zijn meestal een tikje "anders"quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hun positieve punten, maar tof...
Ik heb gisteren kaartje voor Youp van 't Hek voor mijn pa gehaaldquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben tenminste wel een goede zoon, ik heb whiskey voor mijn pa gehaald.
Klopt! Niet denken maar doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wil je daar eens mee ophouden, ik moet er niet aan denken!
Ja die doet aan cadeautjes, dat dan weer wel.
Misschien moet je hem dan toch eens verleiden.. word je misschien wat vrolijkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
En jullie weten best dat ik niet neuk.
En meer kado'squote:Op dinsdag 15 november 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dan toch eens verleiden.. word je misschien wat vrolijker
Je hebt geen idee hoe die man er uit ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dan toch eens verleiden.. word je misschien wat vrolijker
Ogen dicht en neuken voor de kado'squote:Op dinsdag 15 november 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe die man er uit ziet.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Het feest is afgelopen
Als je weet dat er bijna 30 miljoen mensen in de VS werkloos zijn en 50 miljoen mensen onder de armoedegrens leven, er een politiek is die enkel bezig is met hun eigen belangen en beleggingen en bankiers die verantwoordelijk zijn voor een crisis herhaaldelijk niet verantwoordelijk worden gehouden... Dan is je enige optie de straat op.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ogen dicht en neuken voor de kado's
Je hebt niks te willen. Staat in je functieomschrijving. De baas blij maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil het niet godt, echt niet.
Typisch. Dan is je optie niet werken maar de straat op gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef 401k het volgende:
[..]
[..]
Als je weet dat er bijna 30 miljoen mensen in de VS werkloos zijn en 50 miljoen mensen onder de armoedegrens leven,
.. Dan is je enige optie de straat op.
Helemaal niet. Ik vertik het!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen. Staat in je functieomschrijving. De baas blij maken.
Als er geen banen zijn? En de mensen die wel een baan (of zelfs meerdere banen) hebben zelfs onder de armoedegrens blijven. Ja succes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Typisch. Dan is je optie niet werken maar de straat op gaan.
Dan krijg je inderdaad wel een baan.
Alsof het ene fuck verandert, GS heeft zn klauwen overal in zitten, van het complete bedrijfsleven tot aan de president, daar gaat echt geen hol veranderen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef 401k het volgende:
[..]
[..]
Als je weet dat er bijna 30 miljoen mensen in de VS werkloos zijn en 50 miljoen mensen onder de armoedegrens leven, er een politiek is die enkel bezig is met hun eigen belangen en beleggingen en bankiers die verantwoordelijk zijn voor een crisis herhaaldelijk niet verantwoordelijk worden gehouden... Dan is je enige optie de straat op.
Dat de Occupy beweging in Nederland over is genomen door krakers is spijtig.
Land of the free, home of the brave!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:01 schreef 401k het volgende:
[..]
Als er geen banen zijn? En de mensen die wel een baan (of zelfs meerdere banen) hebben zelfs onder de armoedegrens blijven. Ja succes.
In de VS is er geen, of nauwelijks een sociaal vangnet.
Ook daar moet je gewoon werken voor je geldquote:
Welkom in de wereld. Alsof dat nieuw is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:01 schreef 401k het volgende:
[..]
Als er geen banen zijn? En de mensen die wel een baan (of zelfs meerdere banen) hebben zelfs onder de armoedegrens blijven. Ja succes.
In de VS is er geen, of nauwelijks een sociaal vangnet.
e; als jij al 3 jaar aan het solliciteren bent, maar nergens aangenomen wordt, en ziet dat enkel mensen met de juiste vriendjes de baan krijgen...?
Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar moet je gewoon werken voor je geld.
Geld stemt niet, mensen stemmen. Het kan veranderen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof het ene fuck verandert, GS heeft zn klauwen overal in zitten, van het complete bedrijfsleven tot aan de president, daar gaat echt geen hol veranderen.
Wat maakt het nou uit wie de baan krijgt? Anders heeft de ander geen baan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:01 schreef 401k het volgende:
e; als jij al 3 jaar aan het solliciteren bent, maar nergens aangenomen wordt, en ziet dat enkel mensen met de juiste vriendjes de baan krijgen...?
Door kou te lijden in een tent? Volgens mij hebben ze helemaal niets bereikt en totaal geen indruk gemaakt. Daar is veel meer voor nodig, structureel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef 401k het volgende:
[..]
Geld stemt niet, mensen stemmen. Het kan veranderen.
Zo lang we opgroeien met het idee dat alles voor Bassie is dan zal er nooit wat veranderen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door kou te lijden in een tent? Volgens mij hebben ze helemaal niets bereikt en totaal geen indruk gemaakt. Daar is veel meer voor nodig, structureel.
Ja, met keuze uit 2 GS-marionetten, wat een keuze.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef 401k het volgende:
[..]
Geld stemt niet, mensen stemmen. Het kan veranderen.
Het gaat er mij om dat door de (rechtse) media, Glenn Beck, Fox News CNBC, etc, maar ook Nederlandse media, vooral een beeld wordt geschapen dat er tuig in Battery/Zuccotti Park zit. En dat beeld is onjuist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de wereld. Alsof dat nieuw is.
Ze laten zien dat er grote onvrede bestaat. En dat daar iets mee gedaan moet worden. En de meeste media pikken dit inmiddels op, en kijken veel kritischer naar besluiten van regering, congress en handelswijzen van banken. Dat is op zichzelf al een overwinning.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door kou te lijden in een tent? Volgens mij hebben ze helemaal niets bereikt en totaal geen indruk gemaakt. Daar is veel meer voor nodig, structureel.
Doe mij er ook eentje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
Ah die discussie weer!
Ik ga even koffie halen.
Occupy de coffeecornerquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
Ah die discussie weer!
Ik ga even koffie halen.
Ik had enorm goede timing om een heerlijke nespresso te halen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
Ah die discussie weer!
Ik ga even koffie halen.
Ik heb nog over.quote:
Is goed, stuur jij een mannetje deze kant op? Wel een lekkere he.quote:
Ik ken wel iemand van 21, met zweethanden en een breekstaafje onder zijn trui.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed, stuur jij een mannetje deze kant op? Wel een lekkere he.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand van 21, met zweethanden en een breekstaafje onder zijn trui.
Pottenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar toffe wijven hoor, maar die zijn meestal een tikje "anders".
Zei ie dat ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij 'Je kunt me vast veel leren' was ik echt wel klaar met 'm.
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zei ie dat ?
Echt, wat een figuren heb je toch....
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij 'Je kunt me vast veel leren' was ik echt wel klaar met 'm.
Ik kan me er echt over verbazen, schaamteloos dat soort gasten…quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaEn toen bedacht ie zich dat hij daar ms wel de indruk mee wekte dat ie er niet zo veel van zou bakken, dus riep hij snel dat hij mij ook nog wel e.e.a. kon bijbrengen.
![]()
Oh Qtie, het was zo erg.quote:
twitter:DalaiLama twitterde op dinsdag 15-11-2011 om 11:07:43We tend to forget that despite the superficial differences between us, people are equal in their basic wish for peace and happiness. reageer retweet
Ja, hij scoorde er geen punten meequote:Op dinsdag 15 november 2011 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. "ik laat je de hemel zien" is al een afknapper, maar de "je kan me vast veel leren" zit daar niet veel onder
Een Qloze verjaardag, kan het erger?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik was er niet eens om je te troosten!.
Nope.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een Qloze verjaardag, kan het erger?
Minpunten zijn ook punten!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij scoorde er geen punten mee
Gast was ook zo ver heen....quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij scoorde er geen punten mee
lik denk dat de lama geen rekening houdt met de mensen in de wapenindustrie...quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
twitter:DalaiLama twitterde op dinsdag 15-11-2011 om 11:07:43We tend to forget that despite the superficial differences between us, people are equal in their basic wish for peace and happiness. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gast was ook zo ver heen....
Die andere lui, die ook in de 30 waren (netjes gezegd he!), zaten toen we weggingen nog te zeiken tegen me, ''nee niet doen...''
Dat zijn geen mensen, dat zijn meestal Amerikanen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lik denk dat de lama geen rekening houdt met de mensen in de wapenindustrie...
Of "mensen" van buiten de randstadquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen, dat zijn meestal Amerikanen.
Holland Signaal zit idd in Hengeloquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of "mensen" van buiten de randstad.
Het zit niet eens in Holland en durft zich dan zo te noemen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holland Signaal zit idd in Hengelo
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat een stel Twenten in overleg met de Duitsers de verkeerde naam hebben gekozen.
Duitsers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat een stel Twenten in overleg met de Duitsers de verkeerde naam hebben gekozen.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
het is net emancipatie, alleen als het uitkomt.
Die hou je maar lekker in je broekquote:
Looks like he's taking a piss at youquote:
He's a she, and I didn't take that picturequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Looks like he's taking a piss at you
Tijger, zo noem ik mijn konijn ook altijd.
Ow.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He's a she, and I didn't take that picture
En... wie geeft er een neuk om?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond tegels en een nieuwe wc halenBinnen 2 weken de badkamer klaar? Wie weet
Laat die jongen toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En... wie geeft er een neuk om?.
Nieuwe badkamer met bubbelbad?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond tegels en een nieuwe wc halenBinnen 2 weken de badkamer klaar? Wie weet
Ikke! Ik wil het af hebben, dan is er een bad waar een vrouw in kan liggen zodat ik haar lekker kan onderpissen. Of lekker anaal genomen worden met de voorbinddildo in bad zodat het schoner is. Heerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ikke! Ik wil het af hebben, dan is er een bad waar een vrouw in kan liggen zodat ik haar lekker kan onderpissen. Of lekker anaal genomen worden met de voorbinddildo in bad zodat het schoner is. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel schat!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat zeg je altijd.. denk dat je baas niet heel blij met je is. Zeker ook nog geen kado gekregen he.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag.
Vandaag is het extra erg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd.. denk dat je baas niet heel blij met je is. Zeker ook nog geen kado gekregen he.
Ja is het toch ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Snap niet dat een baas dat doetZou het zelf enorm raar vinden in ieder geval.
Ik. Ik moet de badkamer nog een keer laten tegelen, dus zo'n handige mattie als Baby hebben komt dan wel van pas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik kreeg er een tikje op mijn billen bijEen klopje eigenlijk.
Nee. Heeft denk ik totaal geen zin. En ik denk ook eigenlijk niet dat hij er echt wat mee bedoelt.quote:
Dan nog.. ook al betekend het niets moet ie het niet doen. Simple as that!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Heeft denk ik totaal geen zin. En ik denk ook eigenlijk niet dat hij er echt wat mee bedoelt.
Is ook wel zo. Maar ik denk dat het alleen maar gedoe oplevert waar ik niet zo'n zin in heb. En het is niet zo dat ie me vol bij mijn boobs pakt ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog.. ook al betekend het niets moet ie het niet doen. Simple as that!
Ik denk xoiexo niet dat boss man het verstandelijk niveau heeft om zoiets te begrijpen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog.. ook al betekend het niets moet ie het niet doen. Simple as that!
Dat is de volgende stap! Let op m'n woorden!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is niet zo dat ie me vol bij mijn boobs pakt ofzo.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap! Let op m'n woorden!
Misschien niet.. dat het niet hoort ofzo. Maar kom op. Wel dat als iemand het niet wilt, dat ie het niet moet doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk xoiexo niet dat boss man het verstandelijk niveau heeft om zoiets te begrijpen...
Forget it but, voor niet vrienden/familie reken ik het normale uurtarief dat klanten aan mijn baas betalen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik. Ik moet de badkamer nog een keer laten tegelen, dus zo'n handige mattie als Baby hebben komt dan wel van pas.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forget it but, voor niet vrienden/familie reken ik het normale uurtarief dat klanten aan mijn baas betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig, dude. Zou me een hoop tegellijm besparen als jij het komt doen...Maar die voegen worden zo geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dus je laat mensen een buitensporig hoog bedrag betalen voor werk dat ze voor veel minder door een vakman kunnen laten doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forget it but, voor niet vrienden/familie reken ik het normale uurtarief dat klanten aan mijn baas betalen.
De truc is juist dat ze dan naar een vakman toegaan en mij met rust laten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je laat mensen een buitensporig hoog bedrag betalen voor werk dat ze voor veel minder door een vakman kunnen laten doen.
Goed bezig als ze daar intrappen
Ik doe me zelf gewoon ontzettend onhandig voor, dat werkt ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De truc is juist dat ze dan naar een vakman toegaan en mij met rust laten.
Als mensen mij vragen hun pc te fixen vraag ik 50% van mijn uurtarief, vinden ze te duur (paupers), hoef ik niet meer de pc te fixen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe me zelf gewoon ontzettend onhandig voor, dat werkt ook.
Ik word alleen gevraagd om dingen te komen slopen.
Denk dat ik dat ook maar eens moet gaan doen jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen mij vragen hun pc te fixen vraag ik 50% van mijn uurtarief, vinden ze te duur (paupers), hoef ik niet meer de pc te fixen.
Dat gebruik ik per dag. What's your point?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
nov-10 t/m okt-11 1000kWh verbruikt
Dat ik geef om het milieu en mijn portomonnee en jij een achterlijke baviaan bent. That's my pointquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gebruik ik per dag. What's your point?
Doe eens normaal man!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik geef om het milieu en mijn portomonnee en jij een achterlijke baviaan bent. That's my point
Hippie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik geef om het milieu en mijn portomonnee en jij een achterlijke baviaan bent. That's my point
Nee man, die heeft me al zo vaak duidelijk gemaakt dat ik haar alleen mag doen als ik geen vriendin heb, dat ik de hoop heb opgegeven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Trouwens, Baby... al wat gepland met Missb?
Jij wou haar toch sowieso niet doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, die heeft me al zo vaak duidelijk gemaakt dat ik haar alleen mag doen als ik geen vriendin heb, dat ik de hoop heb opgegeven.
And proud of it!quote:
Niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wou haar toch sowieso niet doen?
Wat kan jou dat schelen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Trouwens, Baby... al wat gepland met Missb?
quote:
quote:
misschien handig dan om in een topic waar zij komt te postenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
Paard vlakbij woning
Wat heerljik voor samss
1.6 kmquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Mijn grootste probleem is nog steeds de grote reisafstand tussen huis en werk. Dat is wel kut
Ja gordijnen kunnen flink aan de prijs zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. zelfs goedkope gordijnen zijn in totaal duur(of duur.. gewoon veel geld voor mij)
gordijnen zijn niet goedkoop nee....quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. zelfs goedkope gordijnen zijn in totaal duur(of duur.. gewoon veel geld voor mij)
Ik moet binnenkort naar de ikea, heb er bij voorbaat al geen zin in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen problemen met de ikea, behalve op drukke tijdstippenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar de ikea, heb er bij voorbaat al geen zin in.
hoezo niet? nieuwe spullen kopen is toch altijd leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar de ikea, heb er bij voorbaat al geen zin in.
Moet nogal veel spullen voor in huis halen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de ikea, behalve op drukke tijdstippen
En dan past het net weer niet in de autoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Moet nogal veel spullen voor in huis halen.
En dat gaat me ten eerste een godsvermogen kosten, en ten tweede heel veel tijd.
En ik wordt sowieso niet zo vrolijk van dat soort zaken.
Nieuwe gadgets/auto/pc, dat soort dingen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo niet? nieuwe spullen kopen is toch altijd leuk
Ja zoiets, of als ik na uren twijfelen dan eindelijk mijn keuze gemaakt heb dan is die niet meer leverbaar ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan past het net weer niet in de auto
koop een tafelkleed en niet die vast aan het kozijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil gewoon iets simpels, goedkoops.. zodat ik met kerst me een klein beetje afgesloten voel van de buitenwereld
Kost dat nog veel geld ook
ben ik het niet mee eens....quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe gadgets/auto/pc, dat soort dingen ja.
Meubels/woningspullen en dat soort dingen niet
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
misschien handig dan om in een topic waar zij komt te posten
Daar zit ze bij!quote:Dit topic heeft 107 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Zoiets had ik de eerste maanden in de slaapkamer. Toen wel een daadwerkelijk gordijn, maar vastgespijkerd.. en toen na een jaar ofzo eindelijk een rails gekocht en bevestigd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef rival het volgende:
koop een tafelkleed en niet die vast aan het kozijn
et is maar waar je vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik de eerste maanden in de slaapkamer. Toen wel een daadwerkelijk gordijn, maar vastgespijkerd.. en toen na een jaar ofzo eindelijk een rails gekocht en bevestigd.
De woonkamer is na bijna 2 jaar alweer nog steeds gordijnloos
Zit momenteel alleen van dat plakspul op, zodat de inkijk wat verminderd werd, maar dat heeft ook 1,5 jaar geduurd
De ikea heeft van die witte gordijnen met ijzeren ringen erin, die zijn goedkoop, leuk en makkelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik de eerste maanden in de slaapkamer. Toen wel een daadwerkelijk gordijn, maar vastgespijkerd.. en toen na een jaar ofzo eindelijk een rails gekocht en bevestigd.
De woonkamer is na bijna 2 jaar alweer nog steeds gordijnloos
Zit momenteel alleen van dat plakspul op, zodat de inkijk wat verminderd werd, maar dat heeft ook 1,5 jaar geduurd
en dat is leuk waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft ons eindelijk echt verlaten
Ze vond t hier niet meer zo leuk geloof ik, ze komt wel in andere topicsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
Waarom post samzz hier eigenlijk niet meer?
er gaat binnenkort ook echt wat komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
De ikea heeft van die witte gordijnen met ijzeren ringen erin, die zijn goedkoop, leuk en makkelijk.
Omdat er een aantal mensen de dick uithingen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
Waarom post samzz hier eigenlijk niet meer?
als je 5 a 6 banen hebt, kun je alles betalen! badoom tishquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er gaat binnenkort ook echt wat komen![]()
(heb alleen 5 a 6 banen nodig.. vandaar dat het in de kosten gaat zitten)
understatement.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze vond t hier niet meer zo leuk geloof ik, ze komt wel in andere topics
Nodig .. ik heb ze nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als je 5 a 6 banen hebt, kun je alles betalen! badoom tish
5 a 6 banen, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als je 5 a 6 banen hebt, kun je alles betalen! badoom tish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |