quote:
quote:
OHNOMM NOMM NOMMquote:
What did I do chubby?quote:
Jaquote:
Klinkt goedquote:
Nee, ze scoort punten hiermeequote:
Werd de pizza maar zo snel bezorgdquote:
Ossenhaas, wodka en seks ja?quote:
Op dezelfde avondquote:
Niet met mijquote:
Nee.quote:
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmakenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.Ach, zal ook wel weer lang duren
Leuk voor je vriendin ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmaken
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lustenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lusten
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga in ieder geval zondigen, ik neem een biertje
Ik ookquote:
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om me helemaal lam te zuipen.
Even een dipquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.
quote:
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.quote:
Ik denk dat ik dat ga doen ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.
Truste kerelquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed, sorry dat ik jullie achterlaat met jullie dipjesZuip ze, komt allemaal goed.
Goeie kroeg zoeken, ik zit hier met een stamgast gewoon te zuipen nuquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef 401k het volgende:
Waarom houden de kroegen geen rekening met mijn werkritme... *thuis vodka uit vrieskist pakt*
Dan blijf je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:27 schreef PeuRac het volgende:
Slaap lekker![]()
(ohja, ik ben gek op deze stad aan het worden! Wil niet meer naar huis)
Word lastig, ik mag maximaal 3mdn blijven met m'n huidige toegang tot de USA en ik denk niet dat m'n werkgever me blijft betalen als ik hier blijf.quote:
Nieuwe baan zoeken, zodat geld, dus nieuwe woning. En natuurlijk perm toegang vragen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:36 schreef PeuRac het volgende:
Word lastig, ik mag maximaal 3mdn blijven met m'n huidige toegang tot de USA en ik denk niet dat m'n werkgever me blijft betalen als ik hier blijf.
Dat mag niet zolang ik hier ben, ik heb aangegeven dat ik voor m'n werk hier ben en dat ik niet kom om te solliciteren, als ik dat dan toch doe, ben ik in overtreding en zal ik geen vergunning krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nieuwe baan zoeken, zodat geld, dus nieuwe woning. En natuurlijk perm toegang vragen.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sluiten ze hopelijk inet ook af.
Weet je hoe moeilijk dat is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:57 schreef Godtje het volgende:
Valt mee. Gewoon niet in je mond stoppen.
Dat probeer ik altijd met chocolaquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Eentje met heel veel bier!!
Behalve door de week, ik heb besloten dat ik mijn gezuip ga beperken tot het weekend, het valt niet mee. Maar gisteren in uitgerekend de Bijlmer Bier Bak heb ik me prima aan de 7up gehouden.
Elke dag chocolade?quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd met chocola
Word je daar geen tonnetje van?quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat heb ik nu, dat moet ik even niet meer doen
Nadeel is dat je op dan duur gerold moet worden.. en je dus altijd iemand nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is handig, dan hoef je niet meer te lopen maar kan je gewoon rollen!!
Dat lijkt me helemaaaal vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is handig, dan hoef je niet meer te lopen maar kan je gewoon rollen!!
Laat ze gewoon doodvriezen.. dan pas is het feest afgelopen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/313476-new-york-ontruimt-occupyterrein.html
Het feest is afgelopen
Tegen de muur met dat tuig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/313476-new-york-ontruimt-occupyterrein.html
Het feest is afgelopen
Doe ik al jaren niet, tenzij bij wijze van uitzondering. Zoals vanavond op mijn pa's verjaardagquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Eentje met heel veel bier!!
Behalve door de week, ik heb besloten dat ik mijn gezuip ga beperken tot het weekend, het valt niet mee. Maar gisteren in uitgerekend de Bijlmer Bier Bak heb ik me prima aan de 7up gehouden.
Misschien wellicht is deze TT niet in de morgen gemaakt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Ossenhaas, wodka en seks... Wàt een combinatie! (en dat voor de morgen).
Helder lichtquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wellicht is deze TT niet in de morgen gemaakt...
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you sayquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Ossenhaas, wodka en seks... Wàt een combinatie! (en dat voor de morgen).
Then I won't say 1000 euro's. Your lossquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you say
Ik zie het probleem niet hoor, ochtend of niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik had zoiets van: "is het morgen, krijg je dit voorgeschoteld", ongeacht of de inspiratie 's avonds kwam. Dus nee, no matter what you say
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |