quote:
quote:
OHNOMM NOMM NOMMquote:
What did I do chubby?quote:
Jaquote:
Klinkt goedquote:
Nee, ze scoort punten hiermeequote:
Werd de pizza maar zo snel bezorgdquote:
Ossenhaas, wodka en seks ja?quote:
Op dezelfde avondquote:
Niet met mijquote:
Nee.quote:
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmakenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.Ach, zal ook wel weer lang duren
Leuk voor je vriendin ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we ooit gaan meeten moeten we de schade maar eens even zwaar inhalen dan, en ook een voorraadje voor de toekomst aanmaken
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lustenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij partypooper, opeens mijn geweten gaan bespelen in plaats van mijn dierlijke lusten
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga in ieder geval zondigen, ik neem een biertje
Ik ookquote:
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om me helemaal lam te zuipen.
Even een dipquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? En als je er zin in hebt, ga je gang.
quote:
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.quote:
Ik denk dat ik dat ga doen ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens, niks vreemds aan. Als je bezopen wilt worden, doe dat lekker.
Truste kerelquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed, sorry dat ik jullie achterlaat met jullie dipjesZuip ze, komt allemaal goed.
Goeie kroeg zoeken, ik zit hier met een stamgast gewoon te zuipen nuquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef 401k het volgende:
Waarom houden de kroegen geen rekening met mijn werkritme... *thuis vodka uit vrieskist pakt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |