quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
dat heb je al in nederland. het heet bol.com
Ja, oke. Je zou het een klein beetje kunnen vergelijken, aangezien het beide webshops zijn en bol.com ook een soort van marketplace heeft, alleen Amazon is veel groter (en goedkoper).quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
het is goedkoper omdat het in het buitenland zit, zodra ze in NL zitten is het gewoon weer evenduur als bol.com..quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, oke. Je zou het een klein beetje kunnen vergelijken, aangezien het beide webshops zijn en bol.com ook een soort van marketplace heeft, alleen Amazon is veel groter (en goedkoper).
Klopt ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Amazon UK presteert het tegenwoordig bijna sneller te zijn dan Bol.com. Daarnaast heeft het een van de beste customer services en is het qua prijzen echt goedkoop. Bol is duur, komt vaak de afspraken niet na en is qua klantenservice al helemaal ruk. Ik ben dus duidelijk voorstander van een NLse Amazon site.
Bol.com is niet alleen duur als het gaat om boeken hoor..quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef virtueel het volgende:
Hopelijk komt Amazon niet naar Nederland, maar gaan ze wel Nederlandse boeken leveren.
Zie de onderstaande link, tevens het antwoord waarom Bol.com niet goedkoop is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_op_de_vaste_boekenprijs
Klopt, ik gebruik het ook met name voor films.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, ik koop veel van mijn films via Amazon UK. Blu-ray box sets koop je daar voor een spotprijs als je het een beetje in de gaten houdt. Ook de marketplace is gewoon stukken beter. Een 2e hands boek heb je daar al snel voor een euro of 5 (0,01 cent en 4 pond verzenden).
bol is fucking duur... ze leveren vaak wel binnen 1 dag, maar dat is de service waar je voor betaalt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
Ik bij Bol.comquote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb intussen heeeel veel geld uitgegeven bij de amazons.
* RobertNL maakt een accountquote:Black Friday will feature hundreds of time-limited Lightning Deals over five days from Monday, November 21 to Friday, November 25. Offers will include Books, Music, Electronics, Sports, Fashion, Kitchen & Home, Health & Beauty and much more.
Dan zit er niet veel verschil in dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk stiekem dat je echt een constante stroom van kutdeals hebt en dan een of twee keer op de dag een spectaculaire stuntaanbieding met iets leuks die binnen een paar tellen uitverkocht is.
Engelstalig is bij amazon.de veel duurder dan bij co.uk, en co.uk rekent naar NL geen verzendkosten boven een bepaald bedrag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef rgras het volgende:
Voor Engelse boeken kan je ook terecht bij de Duitse Amazon, geen verzendkosten.
Zal wel een beetje op de hunt gaan lijken. Veel items waar je niks mee kan en de dingen die je wil zijn snel uitverkochtquote:As per an email I received this morning some of tomorrow's deals:
Downton Abbey Book/Blu-ray bundle
Adobe Photoshop Elements 10
Vax U90 MA-R Bagless Vacuum
Cleaner Driver: San Francisco (PS3, 360, Wii)
Zumba Fitness DVD Exercise Kit
Lorraine Pascale Bundle
Pia Rossini Scarf and Hat
Garmin Approach G3 Golf Unit
Dat moest ik even weten. En inderdaad; weinig interessants.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef RobertNL het volgende:
Morgen om 9.00 AM (UK time) begint de blackfriday sale van Amazon.co.uk.
Paar van de items die ze gaan aanbieden:
[..]
Zal wel een beetje op de hunt gaan lijken. Veel items waar je niks mee kan en de dingen die je wil zijn snel uitverkocht
Saints Row enz. staan er bij.quote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Eenskijken het volgende:
Prijzen staan er nog niet bij.. dus tot nu toe nog niets gezien wat ik wil kopen
sowieso, waar zijn de games? : /
Dat kan. Dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Djankie het volgende:
Ik heb tot nu toe niet echt iets boeiends ofzo gezien.
Hoeveel kwam hij op uit? hier 12.91quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef shiznuts het volgende:
Inderdaad...
Al was die memorycard uiteindelijk duurder dan gewoon lokaal in een shop halen (met shipment). Dus beter van niet.
Inderdaad nog iets te om te kopen voor de leukquote:Op maandag 21 november 2011 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Pond ja, inderdaad. Dus in euro niet goedkoper als je gewoon kunt halen.
Eens kijken wat die Klipsch moet doen. 79,- euro is de winkelprijs zo'n beetje.
49 gpd -> 58 euro excl shipment. Neh... toch net iets té.
Klinkt als een cameraquote:12:00 PM Upcoming Deal:
Light up a Room with your photography
Nee, staat in software... Adobe Lightroom.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad nog iets te om te kopen voor de leuk
Daarnaast de eerste game voor 10.37-14.80 (Driver voor Xbox, ps3 of Wii) Dat lijkt wel goedkoop, op pricewatch 30 euro voor de xbox
[..]
Klinkt als een camera
Ik hoop een 3D televisie.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Iemand91 het volgende:
Laat de PS3 (Slim!) maar komen voor een laag/goed bedrag. Wil GTA IV spelen op groter scherm en blu-ray.
Verder heb ik ook niet veel interesse in ander spul.
Neteller, die geven zelfs een echte creditcardquote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik hoop een 3D televisie.
Alleen gebruik 3vcash en dan kun je maar 150euro per keer besteden(Prepaid CC).
Weet iemand een pre-paid creditcard waarbij het geld er ook METEEN op staat en waarbij je dus meer dan 150 euro op kunt zetten?
Ja, lukt vast wel. Die CC van 3vCahs werkt meteen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens, als ik nu een 3vcash account ga maken, en dan geld erop zetten enzo, zou het me dan nog lukken in 15 minuten om een aankoop te doen?
Als in: ik zie een aanbieding -> maak een account -> geld erop zetten -> betalen?
De rest nog niet gelezen, maar ze hebben er zelfs wat Nederlandse boeken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef rgras het volgende:
Voor Engelse boeken kan je ook terecht bij de Duitse Amazon, geen verzendkosten.
Bij betaling krijg je een currency converter te zien. Je kunt uiteraard met normale creditcard betalen en daar de voordelen van plukken. Er zijn echter mensen zonder creditcard en die willen een prepaid creditcard gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef jameshont het volgende:
Hoe zit het met betalen? Er kan dus gewoon ook met een normale creditcard betaald worden ipv. dat 3vcash?? En wordt dit dan automatisch verrekend van ponden naar euro's?
Je moet dan meerdere kaarten kopen, deze bij elkaar op zetten (overboeken van kaart naar kaart kost geld). Mag maximaal xxx euro op een kaart hebben (dacht 500)quote:Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje:
Ik heb een 3vcash prepaid creditcard.
Er staat 150 euro op.
Kan ik ook meer geld zetten op deze kaart? Dus dat ik er nog 2x 150 euro opzet en de waarde 450 euro wordt, zodat ik een grotere aankoop kan doen? Of zijn de creditcards maximaal 150 euro waard, waardoor je voor elke nieuwe 3vcash prepaid creditcard, een nieuwe kaartnummer krijgt?
PS:
Heb Avatar Limited Edition Steelbook Blu-Ray gekocht. ¤13,- maar, want VERZENDEN IS GRATIS BIJ UK ONGEACHT DE PRIJS, DAT GELDT VOLGENS MIJ ALLEEN VOOR DEZE LIGHTENING DEALS!!!!!!!!!!!!!
Amazon.uk heeft deals die goed genoeg zijn, maar ik kan ze niet kohopen omdat ik geen creditcard hebquote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Koen. het volgende:
.com heeft veel leukere deals.
http://www.amazon.com/gp/product/B0053YGYO4?smid=ATVPDKIKX0DER
Nou.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Koen. het volgende:
.com heeft veel leukere deals.
http://www.amazon.com/gp/product/B0053YGYO4?smid=ATVPDKIKX0DER
Onwaar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
Nouja, korting zit allemaal wel rond de 30-40% is opzich niet misselijk natuurlijk. Maar voor ons is het sowieso lastig, omdat er verzendkosten a 4 pond bijkomen tenzij het 25 pond+ is.. En de koers staat op dit moment niet zo gunstig als toen het eerst was...
conclusie: om terug te komen op de TT, we hebben idd een nederlandse amazon nodig.
en je hebt gelijk idd... die boeken waren ook super savoriory delivery. dat scheelt echt een stuk. geen idee waarom trouwens, eerst was het echt dat je minimaal 25 pond moest besteden..quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onwaar.
Ik kocht een product van 10 pond en ik kon gewoon kiezen voor FREE SUPER SAVER DELIVERY. Ik heb dus geen verzendkosten betaald.
Oude (oorspronkelijke) prijs van je product is wel waarschijnlijk meer dan 25 pond waard en daarom kreeg je gratis verzendkosten. Het gaat bij de gratis verzendkosten niet om de lightning (nieuwe) prijs, maar om de oude prijs. Dus als je product normaal gesproken 30 pond kost, maar bij een lightning deal 10 pond, dan wordt je product gratis verzonden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onwaar.
Ik kocht een product van 10 pond en ik kon gewoon kiezen voor FREE SUPER SAVER DELIVERY. Ik heb dus geen verzendkosten betaald.
Ik kocht de Avatar Limited Edition Steelbook Blu-Ray box.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Gsus86 het volgende:
[..]
Oude (oorspronkelijke) prijs van je product is wel waarschijnlijk meer dan 25 pond waard en daarom kreeg je gratis verzendkosten. Het gaat bij de gratis verzendkosten niet om de lightning (nieuwe) prijs, maar om de oude prijs. Dus als je product normaal gesproken 30 pond kost, maar bij een lightning deal 10 pond, dan wordt je product gratis verzonden.
Als voorbeeld dit product die bij een lightning deal wordt aangeboden voor 39 pond:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/000746469X?smid=A3P5ROKL5A1OLE
Lightning prijs kost 13.5 pond en bij het uitchecken kan je kiezen voor gratis verzenden.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Iemand91 het volgende:
Alle deals van vandaag waren vanmorgen direct te zien toen ik rond 10 uur ging kijken. Zal morgen wel weer zijn neem ik aan?
* Iemand91 zoekt naar laptops en ps3![]()
Er waren op die pagina (deze dus) iets van 30 pagina's, waarvan het grootste deel bekend was, maar inderdaad een aardig deel ook niet. Maar met goed nadenken en/of sorteren kon je het wel een beetje raden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Tientallen deals waren nog 'geheim' (je wist nog niet precies wat het was).
Maar er komen elke dag nieuwe deals inderdaad!
Elke dag start het om 10 uur en eindigt het (qua nieuwe deals) om 10 uur.
Elke dag komen er nieuwe deals. Ben benieuwd wat er vrijdag komt.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk ook dat ik nog even tot 0.01 01:01 blijf om de nieuwe lijst te zien
Hoeveel kost dat spel hier?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
morgen schijnt saints row 3 te komen, nog onbekend voor welke prijs
45-60 euro, afhankelijk welke shop je het haalt. Dus ik verwacht wel een 30-40% korting erop eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat spel hier?
Hoop dat dat een 1 pond spel wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
45-60 euro, afhankelijk welke shop je het haalt. Dus ik verwacht wel een 30-40% korting erop eigenlijk.
Ik was iets te vroeg, nu in bed op mobiel die 68 pagina's doornemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
rofl het staat er nu op. ga nog niet weg man!
quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met amazon.
Omdat bij Amazon ook third parties verkopen, en dan niet alleen de grote ketens zoals Megapool via Bol, maar ook winkels waar je CD's gewoon voor 5 euro koopt ipv 20 euro. Dat laat bol niet toe want dan verkopen ze hun eigen spullen niet meer. Amazon is eerder een kruising tussen Marktplaats en BOL, maar dan met trusted sellers ipv oplichters. Amazon is het goede van 2 werelden samengenomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ze verkopen allebij een flinke diversiteit aan producten, enige wat bij bol.com echt mist is de kleding
tja, probleem blijft dat je dan bij particulieren besteld, of je daar nou blij mee moet zijn in een officiele winkel...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat bij Amazon ook third parties verkopen, en dan niet alleen de grote ketens zoals Megapool via Bol, maar ook winkels waar je CD's gewoon voor 5 euro koopt ipv 20 euro. Dat laat bol niet toe want dan verkopen ze hun eigen spullen niet meer. Amazon is eerder een kruising tussen Marktplaats en BOL, maar dan met trusted sellers ipv oplichters. Amazon is het goede van 2 werelden samengenomen.
Koop je via een Amazon trusted seller dan krijg je gewoon je geld terug als er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, probleem blijft dat je dan bij particulieren besteld, of je daar nou blij mee moet zijn in een officiele winkel...
de echte oplichters pluk je ook uit marktplaats met een beetje opletten
bol.com laat particulieren ook gewoon doorverkopen via hen...
Voor de kruisdoos driehonderdenzestig is hij er al voor 35 pond. Hoe is dat 80 euro? De ltd met extra shit kost trouwens ook niet meer dan 48 pond...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef computerprobleem het volgende:
Saints Row best duur
Zo'n 80 euro, hoef die extra shit niet echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |