quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
dat heb je al in nederland. het heet bol.com
Ja, oke. Je zou het een klein beetje kunnen vergelijken, aangezien het beide webshops zijn en bol.com ook een soort van marketplace heeft, alleen Amazon is veel groter (en goedkoper).quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
het is goedkoper omdat het in het buitenland zit, zodra ze in NL zitten is het gewoon weer evenduur als bol.com..quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, oke. Je zou het een klein beetje kunnen vergelijken, aangezien het beide webshops zijn en bol.com ook een soort van marketplace heeft, alleen Amazon is veel groter (en goedkoper).
Klopt ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Amazon UK presteert het tegenwoordig bijna sneller te zijn dan Bol.com. Daarnaast heeft het een van de beste customer services en is het qua prijzen echt goedkoop. Bol is duur, komt vaak de afspraken niet na en is qua klantenservice al helemaal ruk. Ik ben dus duidelijk voorstander van een NLse Amazon site.
Bol.com is niet alleen duur als het gaat om boeken hoor..quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef virtueel het volgende:
Hopelijk komt Amazon niet naar Nederland, maar gaan ze wel Nederlandse boeken leveren.
Zie de onderstaande link, tevens het antwoord waarom Bol.com niet goedkoop is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_op_de_vaste_boekenprijs
Klopt, ik gebruik het ook met name voor films.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, ik koop veel van mijn films via Amazon UK. Blu-ray box sets koop je daar voor een spotprijs als je het een beetje in de gaten houdt. Ook de marketplace is gewoon stukken beter. Een 2e hands boek heb je daar al snel voor een euro of 5 (0,01 cent en 4 pond verzenden).
bol is fucking duur... ze leveren vaak wel binnen 1 dag, maar dat is de service waar je voor betaalt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
Ik bij Bol.comquote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb intussen heeeel veel geld uitgegeven bij de amazons.
* RobertNL maakt een accountquote:Black Friday will feature hundreds of time-limited Lightning Deals over five days from Monday, November 21 to Friday, November 25. Offers will include Books, Music, Electronics, Sports, Fashion, Kitchen & Home, Health & Beauty and much more.
Dan zit er niet veel verschil in dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk stiekem dat je echt een constante stroom van kutdeals hebt en dan een of twee keer op de dag een spectaculaire stuntaanbieding met iets leuks die binnen een paar tellen uitverkocht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |