Ik had verwacht dat het 1e plaatje al genoeg zou zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
ik had het er niet uit gehaald, al had dat met die duidelijke rode kleur natuurlijk wel gemoeten...
Nee, ik dacht dat dat Tems antwoord was, en dat het zonder de titel te noemen goedgekeurd was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
maar dan weet je toch wel welke film erbij bedoeld word :|
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
wyccie je hebt Hero toch wel gezien
Tijd voor een herkijk dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Vroeger vond ik het altijd zo raar als ik met vrienden in de videotheek stond en ze zich niet meer herinneren of ze een film hebben gezien. Nu heb ik het zelf ook.
Dat vind ik wat zonde van mijn tijd en de films hier die ik nog niet gezien heb.quote:
Zoiets als de Indiana Jones-reeks kan ik ook niet meer onderscheiden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Ik heb dat echt alleen met films die ik in mijn jeugd heb gezien. Zo eens in de paar maanden kom ik nog iets tegen waarvan me begint te dagen dat ik 'm heb gezien, maar ik heb 99% nu wel gecheckt geloof ik.
quote:
Niet zoveel breien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik rook niet, drink niet, zelfs caffeïne vind ik vergif.
Het enige ongezonde is dat ik te veel eet en te weinig slaap.
Breien is kut, haken is veel leuker.quote:
Zondag de Zevenheuvelenloop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef picodealion het volgende:
Minder eten en drie keer per week hardlopen.
Vishaken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij houdt hornage ook wel van haken.
Respectquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens niet alleen maar suf, ik heb ook stoere dingen gedaan.
Fysiek is het prima te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
das iets dat ik echt nooit zou kunnen...
als jij als sportief persoon het al zwaar hebt ermee... dan heb ik niet veel vertrouwen in mijn lichaam...quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens niet alleen maar suf, ik heb ook stoere dingen gedaan.
Doe het dan.quote:
Zo sportief ben ik niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
als jij als sportief persoon het al zwaar hebt ermee... dan heb ik niet veel vertrouwen in mijn lichaam...
Dat zijn mijn eigen foto's in die post.quote:
Er zijn nog teveel dingen die ik wil doen. Deze zomer wordt het Angola, ik wil nog een keer op de motor door Zuid-Amerika en in 2015 heb ik een rondreis in zuid-oost Azië op de planning staan.quote:
Ik vond de halve marathon die ik in april heb afgesproken al heel wat. En de ander heeft zich nog niet eens ingeschreven, de smiecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef picodealion het volgende:
Ja, ik ben benieuwd of het er ook van komt, maar dat hebben we nu eenmaal afgesproken met een paar vrienden.
met andere woorden, grote kans dat je alleen loopt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de halve marathon die ik in april heb afgesproken al heel wat. En de ander heeft zich nog niet eens ingeschreven, de smiecht.
Maar die vorige vraag noemde je na een tijdje ook 'ontzettend makkelijk'.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach tegenover Edward Asher vond ik dit toch een makkelijke vraag... al is blijkbaar niet iedereen het daarmee eens...
Zijn we nou klaar met vechten?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Macondo, is het zo makkelijk genoeg voor je of moet ik de titels er gewoon vast neerzetten...
Niet te veel op ingaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een gezeik de afgelopen paar dagen (en dan heb ik het niet over jouw opmerking Gill...)
Nee nog lang niet... maar ik zal me mond houdenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zijn we nou klaar met vechten?
omdat ik eigenlijk wel verwacht had dat de stem van Karl uit Up! wel bij jullie bekend was... En al helemaal als ik dan de foto erbij plaatsquote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar die vorige vraag noemde je na een tijdje ook 'ontzettend makkelijk'.![]()
Maar deze is vast makkelijker, hoewel het 'voor 2010' het wel pittig maakt.
Fracture niet, eerlijk gezegd. Maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
fracture en remember the titans ken je toch wel gil?
Fracture ken ik alleen van naam, nog nooit gezien en 21 is toch niet piepjongquote:Op woensdag 16 november 2011 10:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fracture niet, eerlijk gezegd. Maar dat ligt aan mij.
Remember the Titans uiteraard wel, maar toen was Gosling nog piepjong. Dat had ik niet verwacht. Alhoewel, het is een beetje een laatbloeier.
Twintig.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fracture ken ik alleen van naam, nog nooit gezien en 21 is toch niet piepjong(al zou ik het best willen zijn
)
In mijn broekzak, vrees ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou komop jongens waar blijven die antwoorden
Jep, die op dat cruiseschip, toch? Overigens viel hij me daar al wel op, vergeleken met de houten klazen waarmee hij speelde.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet bij Gosling nou nooit of dat die extreem irritante gast was uit die jeugdseries of dat dat weer iemand anders was
Ik kan even niet luisteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet zeker dat een paar van jullie de film hebben gezien
Je bedoelt toch niet The Love Boat?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jep, die op dat cruiseschip, toch? Overigens viel hij me daar al wel op, vergeleken met de houten klazen waarmee hij speelde.
en voor suite life on deck is die te oudquote:Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet The Love Boat?
Hij bestond nog niet toen die vervelende serie begon.
Dat geldt ook voor mij. Maar kan me sowieso geen Presley-nummer herinneren in een recente film.quote:
Is de enige cruiseship-serie die ik ken...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Natuurlijk bedoelt hij niet Love Boat
Dat is inderdaad de serie die ik bedoel dragon
http://www.imdb.com/title/tt0124934/quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is de enige cruiseship-serie die ik ken...
Nooit van gehoord. 490 votes. Hoewel, dat is volgens mij niet eens zo weinig voor een serie, volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0124934/
Het is in ieder geval een tijd lang op nl tv geweest toen ik nog enigszins jong wasquote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. 490 votes. Hoewel, dat is volgens mij niet eens zo weinig voor een serie, volgens mij.
Tof!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef wyccie het volgende:
Van Fracture herinner ik me nog een mooi kunstwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |