jazeker! in onder ander:quote:Op woensdag 16 november 2011 09:33 schreef picodealion het volgende:
Speelt 'ie ook nog fatsoenlijke rollen?
si senorquote:
niet helemaal waar, maar als ik gelijk de makkelijkste er neer zet is de lol eraf. Welkom trouwens... nieuwe naam (voor mij tenminste)quote:Op woensdag 16 november 2011 10:03 schreef macondo het volgende:
Volslagen onbekend figuur, met onbeduidende rollen in onbeduidende films.
Ik heb geen flauw idee. Verder, wat Pico zegt.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou up bekend is, kan ik het ook wel ontzettend makkelijk gaan maken met deze geweldige foto!
Half Nelsonquote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
ok... dan maar een makkelijke vraag. Aangezien er verder niemand is...
niet makkelijk dan?quote:
Gast.. die kerel speelde nauwelijks in films tot nu toe. Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle films van zo'n acteur kent? Hij heeft maar 10 films gedaan voor 2010.. en daar zit ook onbekende prut bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
ok... dan maar een makkelijke vraag. Aangezien er verder niemand is...
5 films met ryan gosling van voor 2010(5 van gemaakt, 7 zal wel net te moeilijk worden)
kun je ook meedoen? of kun je alleen zeiken?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Gast.. die kerel speelde nauwelijks in films tot nu toe. Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle films van zo'n acteur kent? Hij heeft maar 10 films gedaan voor 2010.. en daar zit ook onbekende prut bij.
Si, geweldige filmquote:Op woensdag 16 november 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
Lars and the Real Girl natuurlijk.
Met genoeg hints valt het er wel uit te trekken, denk ik. Maar misschien schort het een beetje aan de vraagstelling, wederom.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Macondo, is het zo makkelijk genoeg voor je of moet ik de titels er gewoon vast neerzetten...
Samsek to the rescuequote:Op woensdag 16 november 2011 10:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Denzel in een Disney... Dan kan ik me alleen Remember the Titans voorstellen...
Fracture
Ik zei niet dat het gezongen wordt door Elvis voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Maar kan me sowieso geen Presley-nummer herinneren in een recente film.
door wie dan welquote:Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het gezongen wordt door Elvis voor de duidelijkheid
Begrijp ik, maar het is wel een nummer van Elvis (of in ieder geval ooit door hem uitgevoerd).quote:Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het gezongen wordt door Elvis voor de duidelijkheid
i wish i hadn't askedquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Gillingham het volgende:
Moest direct aan T. Roosevelt denken, maar daar bestaat geen recente film van, wel?
Een karakter uit de film natuurlijk, anders kan hij het moeilijk zingen in de film hequote:
Vader en dochter.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
... twee mensen die ik weg heb geknipt.
Ga je nog zeggen hoe die heet of blijf je eromheen draaien?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een film mede geproduceerd door American Zoetrope.
Stand November 2011:quote:Op woensdag 16 november 2011 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Margin Call
Zachary Quinto
Paul Bethany
Stanley Tucci
quisho, misschien had je gisteravond iets meer hints moeten geven. En dat we nu nieuwe vragen hebben gesteld is alleen vanwege het wachten. Wil niet gelijk zeggen dat we daarna niet alsnog met je vraag verder kunnen gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 12:39 schreef Quisho het volgende:
Heh ik ben er niet s' morgens. De film was trouwens CB4
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 12:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quisho, misschien had je gisteravond iets meer hints moeten geven. En dat we nu nieuwe vragen hebben gesteld is alleen vanwege het wachten. Wil niet gelijk zeggen dat we daarna niet alsnog met je vraag verder kunnen gaan
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:06 schreef Gillingham het volgende:
Donnie Darko
Paris, Je t'Aime
The Dark Knight
Nog één!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Secretary
The Dark Knight
Stranger Than Fiction
Donnie Darko
Criminal
...
Quisho +1quote:
Gillingham +1quote:Op woensdag 16 november 2011 14:01 schreef Gillingham het volgende:
Groundhog Day
Bill Murray
Andy McDowell
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dr. Strangelove or: How I Learned To Stop Worrying And Love The Bomb![]()
Borat: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorious Nation Of Kazachstan![]()
Shriek If You Know What I Did Last Friday The Thirteenth![]()
Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood![]()
Netjes. Dat zijn er vijf.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring![]()
Dat is de zesde.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
the assasination of Jesse James by the coward Robert Ford![]()
Dat had gekund, inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
Every Thing You Always Wanted To Know About Sex *But Was Afraid to Ask.
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie vergeten echt een enorme![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef Gillingham het volgende:
The Lord of the Rings
The Godfather
The Human Condition
Back to the Future
Mad Max
Dat is ook een misser jaquote:
Nee. Iedereen kent deze trilogie.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef Gillingham het volgende:
I Know What You Did Last Summer trilogie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |