Nou ik dacht meer aan het raam/de deur staat los. Maar die van bet vind ik het mooist.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is Dieka al los? Is idd een bekende term in het gehele oosten.
Ach ja, in een alternatief universum zouden wij politiek op een lijn zitten en is de een alcoholist en de ander geheelonthouder. Gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 14 november 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat GS zich zou ontpoppen als een zeer geschikt zuipmaatje die zelfs meestreed om de titel 'blauwste van de tent'.
Ze vroegen het toch?quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
Er zijn verdomme ineens wel veel verslagen.
Ja, ik had toch langs moeten komen afgelopen zomer in Harderwijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Vond je in ieder geval een zeer geschikte kerel.
En ik was geintrigeerd door Picchia's voorliefde voor de PVV die hij opvallend sterk wist te onderbouwen. Hoewel dat misschien ook kwam doordat de drank begon in te slaan.
Geef maar een gil als je deze prachtige havenstad weer aandoet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik had toch langs moeten komen afgelopen zomer in Harderwijk
Maar goed, plenty of meets te gaan
Het was aanvankelijk toch de bedoeling om die op de meet soldaat te maken?quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
Nog bedankt voor je flesje trouwens Koos.
Jij ook voor de rum hè?quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
Nog bedankt voor je flesje trouwens Koos.
Ik betwijfel ten zeerste of ik er ooit nog langs kom, maar zeg nooit nooit.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je deze prachtige havenstad weer aandoet.
Om nou je eigen flessen op een terras te zuipen, mwoah.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was aanvankelijk toch de bedoeling om die op de meet soldaat te maken?
Overigens blij dat we dat niet hebben gedaan.
Snel in een steegje achterover rammen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om nou je eigen flessen op een terras te zuipen, mwoah.
Helaas, ik kan maat houden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snel in een steegje achterover rammen.
Ik geef het 7 maanden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, wedden dat het kabinet binnenkort klapt?
Er mag ook wel wat aan het zetelaantal van de PVV/SP malloten gedaan worden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Friek_ het volgende:
Zeven maanden; met daarna een zetelverdubbeling voor de D66 en een zetelhalvering voor het CDA. Prachtwerk.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er mag ook wel wat aan het zetelaantal van de PVV/SP malloten gedaan worden.
Hoeveel zetels heeft D66 na de zetelverdubbeling? 4?quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Friek_ het volgende:
Zeven maanden; met daarna een zetelverdubbeling voor de D66 en een zetelhalvering voor het CDA. Prachtwerk.
Wel 20!quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoeveel zetels heeft D66 na de zetelverdubbeling? 4?
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben ik trouwens hoe jullie me hadden verwacht?
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |