quote:
Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:[..]
Heb net alle verslagen gelezen en ze hebben allemaal een eigen kleur. Vond het ook leuk leesvoer, dus wat mij betreft voegen jij en betje er ook nog een toe

Polmeet 12-11-2011
Na een ochtend kijken hoe er hier een notenboom vakkundig werd gedemonteerd en vuur werd gestookt was het tijd om me klaar te maken voor de Fok! POLmeet.
Na het douchen, scheren en aankleden heb ik nog even met de kinderen gespeeld en heeft mijn vrouw mij om 13.55 in Boxtel afgezet om vervolgens om 14.05 in de trein richting Den Bosch te zitten.
Eenmaal in Den Bosch te zijn gearriveerd kwam het idee om misschien op Remlof te wachten, na 2 seconden wist ik dat ik dat niet ging doen.
In de trein naar Utrecht zat ik langs een Spaanse dat mij wist te vragen of ik Spaans kon. Yes zei ik en vroeg "dos cerveza por favor", dit kon ze waarderen maar haar vraag werd met handen en voeten duidelijk en ze vroeg of ze in de trein naar Amsterdam CS zat. Dit heb ik vervolgens nog een keer of 10 moeten bevestigen.
Goed. Eindelijk in de hel van Utrecht gearriveerd. Veel mensen die het te druk met zichzelf hebben en hun iphoney. Ik baan me een weg door het volk en ben opzoek naar een snelle hap. De snelheid was ver te zoeken het personeel dacht blijkbaar dat ze al weekend hadden. Ik belandde dan ook met een knorrende maag in hartje Utrecht, daar zag ik een Subway niet druk en het schijnt lekker te zijn.
Ik bestelde een broodje Filet Americain met ei, ui, peper en zout, dit hadden ze niet. Het meisje lachte vriendelijk en merkte dat ik een wereldvreemde was in de zaak en adviseerde een Subway Club. Ik betaal de man achter de kassa en wens ze een fijne dag en idem weekend.
Eenmaal buiten nam ik een hap, vervolgens nog een en kwam er vervolgens achter waarom het niet druk is in de subway.
Ik loop 20 meter verder de hoek om en zie "Het Café" ik nuttig mijn broodje verder en loop vervolgens naar het café.
In mijn rechterooghoek zie ik in volgorde: GSBrder met een outfit die Mijnheer Reimers nog niet aan zou doen, VoorSchrift (VS) met bijbehorende nichtensjaal en een klein kind waarvan ik dacht dat VS die had geadopteerd, het bleek Robin007Bond te zijn.
Ik geef ze vriendelijk een hand en de ober vraagt wat ik wil drinken, een LaTrappe leek me lekker.
Het trollen begon al vroeg want VS vroeg welk nummer bier het was, waar ik vervolgens de droge opmerking maakte "het is een bockbier"

.Koetjes en kalfjes gezever was het vervolg.
Na wat te hebben gezeverd komt er een rossige jongen met een bijna bomberjack binnen stormen die met drie grote voetstappen probeerde bij de bar te komen om vervolgens met een biertje in de hand komt vragen of "wij" van de POLmeet zijn. Ik constateer een vreemde vraag want het was PHP, die toch zeker naar mijn weten drie van de vier personen in levende lijve heeft gezien op de vorige POLmeet.
Na wat mijn eerste biertje krijg ik te horen dat ik stevig drink, iets wat mij niet opvalt.
Er druppelen meer mensen binnen en we komen tot de conclusie dat het tafeltje te klein is, we verhuizen naar buiten. Ik zit langs mijn grote vriend GSbrder en informeer wat over het beroep "Bouwkundig tekenaar", veel verder dan wat lijntjes trekken in AutoCad op een ITabletDinges komen we niet. Maar mijn interesse is zeker gewekt.
Ik lul mezelf vast over de verkapte werkloosheid, iets waar GS gretig gebruik van maakt.
Ook Picchia die links van mij zat wist ik met mijn gezever en herhalingen niet te overtuigen.
Verder veel geleuter en onzinnig geouwehoer.
Ondertussen zijn er meer mensen gearriveerd, zo uit mijn hoofd: Remlof, Monidique, Boze_Appel, KoosVogels,Bolkesteijn, Eriksd. Verplicht handjes schudden en hoi zeggen is het gevolg.
Er werden wat weddenschappen ingelost en het bier vloeide rijkelijk en de bitterballen verwarmde de slokdarmen. Er werd spontaan een heuse stoelendans opgezet en ik dronk met Remlof wat Weizen en keken tevreden over de rest heen. Robin moest naar huis, die ging zo rond 18.30 volgens mij terwijl het mannetje om 17.00 in de trein moest zitten. Gelukkig heeft hij tijd genoeg om een excuus te verzinnen in de trein.
PHP ging ook een keer en toen werd het gezellig van onzin naar euuhhh onzin. (Grapje).
Nog wat adviezen gevraagd over de wisselkoers en heb tegen Bolkensteijn gezegd dat ik niks tegen veel verdienen heb zolang er maar geen andere mensen de dupe van worden.
Tijd voor voer, friet salades vis en vlees werden genuttigd en met een volle buik weer naar de groep, er was weinig animo voor eten door de bitterballen maar toch met 4 man hebben we gegeten en na het eten hebben we weer meegedaan aan de stoelendans om vervolgens verder te drinken en de rekening te vragen, ik deelde met VS het laatste glas Prozeiko. (Grapje)
Op naar een café te gaan waar Dion Graus nog over zou klagen. Bier besteld en de uitbater keek een beetje vreemd naar de groep, maar knikte goedkeurend.
Ik en Monidique bleven aan de bar hangen tijd voor een serieus onderwerp wat mij persoonlijk goed deed, thuis ben ik een man die alles opkropt, Remlof kwam er nog even bijstaan en verder was het veel gezever. Koos gooide 2 euro in de gokkast. De rest ging in een hoekje zitten slapen.
Er werd buiten volgens mij nog wat spijzen gestort, maar dat mocht de pret niet drukken. Toch nog even zitten om vervolgens met mijn biertje naar buiten te gaan. De uitbater kwam zijn glas terughalen waarop ik vroeg of ik die mocht kopen, nee want de beste man had er maar 5. Een beetje handelaar sleept zo 5 euro uit mijn portemonnee, maar meneer wilde perse zijn glas terug. Vlug leegdrinken en sommige wilden ook nog een slokje wat ik goedkeurde.
Tijd om naar huis te gaan. Ik vergat nog bijna mijn kruk, iets wat ik 100 meter later toch zou merken. Bij de Febo nog wat besteld en vervolgens in de trein op een stoeltje geploft waar ik zowat in slaap viel om vervolgens door twee gillende vrouwen wakker te worden gemaakt die zich van alles afvroegen waar ik maar ja op heb geantwoord.
Eenmaal in Boxtel lag er een behoorlijk dronken meisje op de trap en een vriendinnetje hulpeloos langs zat, iedereen liep ze voorbij waar ik stopte het meisje mee de trap opnam om vervolgens met de lift naar beneden te gaan en haar in de gereedstaande auto met mijn vrouw te proppen, wat gepaard ging met wat GS eerder die avond is overkomen, gevolg een vieze jas en idem bekleding.
Meisje thuis afgezet bij een toch wel verontwaardigde vader en gaf het advies het meisje veel water te geven. Wat pa beantwoordde met ja, bedankt voor het thuis brengen.
Voldaan gingen we naar huis en plofte ik even achter de pc om vervolgens tevreden te gaan slapen.
Let niet op de spelling. Nazi's. [ Bericht 0% gewijzigd door betyar op 14-11-2011 22:54:04 ]