Nee. Tamelijk koele kennismaking.quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft VS Php eigenlijk nog geknuffeld.
Ik kreeg er eentje gratis en voor niets van VS. Bofkont die ik er ben.
Like a bossquote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik ook nog effe de Prosseco onvrijwilig heb gedumpt.
Oh, toen je ons vroegtijdig hebt verlaten omdat je belangrijkere dingen te doen had?quote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik ook nog effe de Prosseco onvrijwilig heb gedumpt.
Jij vond hem een lekker ding?quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft VS Php eigenlijk nog geknuffeld.
Ik kreeg er eentje gratis en voor niets van VS. Bofkont die ik er ben.
Iedereen werd ineens homo.quote:
Effe in de buurt van Hoog Catherijne effe de strot open gezetquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, toen je ons vroegtijdig hebt verlaten omdat je belangrijkere dingen te doen had?
Ga nou weg EG. Ga lekker in het P&W-topic over Gordon praten ofzo of ga naar de SC.quote:
Effe kotsen en weer doorgaan.quote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Like a boss
God, wat ging dat spul er goed weer uit.
Het kletterde mooi op de grachtengordel.
Het is dan ook gewoon teringspul.quote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe in de buurt van Hoog Catherijne effe de strot open gezet
Een fout ventje, dat was ik wel jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef Picchia het volgende:
Ik kon GS nog wel het meest waarderen. En dat beeld van hem maakt die Lisa Amy Shelley filmpjes nog grappiger.
VS & GS klopte wel perfect met het beeld wat ik van ze had.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef Picchia het volgende:
Ik kon GS nog wel het meest waarderen. En dat beeld van hem maakt die Lisa Amy Shelley filmpjes nog grappiger.
Bij VS verwachtte ik dat hij eruit zou zien als zijn avatar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS & GS klopte wel perfect met het beeld wat ik van ze had.
Ik vond het wel schattig, de bijnaam “klokjes”.quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS & GS klopte wel perfect met het beeld wat ik van ze had.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij betyar had ik een stoere militair verwacht, maarja, dan krijg je zoiets.
Als ik VS zie kan ik altijd niet anders dan glimlachen, hij heeft dat op één of andere manier aan zich, het werkt ontwapenend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |