Nouja, ik snap dat een module om nieuwsberichten te plaatsen vrij eenvoudig zal zijn en met ieder CMS-systeem kan, maar ik weet dus niet of ieder CMS de mogelijkheid biedt om grote hoeveelheden foto's in één keer te uploaden en ook in een album weer te geven? Ik begrijp dus dat dit gewoon kan met CMS Made Simple?quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet zelf het antwoord al?
Als je een goeie zoekt, zeg ik: CMS Made Simple. Vooral omdat het goeie multi-user functies heeft (je kunt precies instellen wat welke gebruiker wel en niet mag wijzigen). Maar iedereen heeft een persoonlijke favoriet.
960 grid doet ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Misschien is Blueprint iets voor je :
http://blueprintcss.org/
Ik ben er nu mee aan het stoeien en het werkt opzich wel erg fijn.
Zeker weten, dr zit een file- en imagemanager in die ook de mogelijkheid heeft zipfiles te uploaden enzo. En modules om makkelijk foto-galleries te maken. Maar ook daarvoor geldt dat ieder zichzelf respecterend CMS dat wel heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef McCandless het volgende:
[..]
Nouja, ik snap dat een module om nieuwsberichten te plaatsen vrij eenvoudig zal zijn en met ieder CMS-systeem kan, maar ik weet dus niet of ieder CMS de mogelijkheid biedt om grote hoeveelheden foto's in één keer te uploaden en ook in een album weer te geven? Ik begrijp dus dat dit gewoon kan met CMS Made Simple?
Oké merci! Dan ga ik daar maar eens mee aan de slag.quote:Op maandag 21 november 2011 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeker weten, dr zit een file- en imagemanager in die ook de mogelijkheid heeft zipfiles te uploaden enzo. En modules om makkelijk foto-galleries te maken. Maar ook daarvoor geldt dat ieder zichzelf respecterend CMS dat wel heeft.
heb laatst zelf zitten vogelen om een zipfile te uploaden, uitpakken en direct in een gallerie te zetten.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef McCandless het volgende:
[..]
Oké merci! Dan ga ik daar maar eens mee aan de slag..
Stuur maar door inderdaad, scheelt weer wat werk natuurlijk!quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef MrNiles het volgende:
[..]
heb laatst zelf zitten vogelen om een zipfile te uploaden, uitpakken en direct in een gallerie te zetten.
niet meer dan een paar filetjes zijn het...je mag het zo hebben als je wilt
Normaliter (voor eigen gebruik) kan dat ook gewoon via DirectAdmin of een andere filemanager.quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef MrNiles het volgende:
[..]
heb laatst zelf zitten vogelen om een zipfile te uploaden, uitpakken en direct in een gallerie te zetten.
niet meer dan een paar filetjes zijn het...je mag het zo hebben als je wilt
1 2 3 4 5 6 7 8 | <div id="menu-right"> <ul class="menu"> <li><a href="index.php?func=bands"><span>Bands</span></a></li> <li><a href="index.php?func=fotos"><span>Foto's</span></a></li> <li><a href="index.php?func=clips"><span>Clips</span></a></li> <li><a href="index.php?func=ruimte"><span>Ruimte</span></a></li> <li><a href="index.php?func=links"><span>Links</span></a></li> </ul> |
Mee eens maar hoe wil jij dan alleen de <li> selecteren die een <a> hebben?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef PimD het volgende:
Ja dat zijn de dingen die ik graag zie. Een class 'no-text-decoration' die met Javascript wordt gezet.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Les 1 gemist?
http://www.w3.org/TR/CSS2/selector.html
Ben je nou een eigen probleem aan het oplossen of watquote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mee eens maar hoe wil jij dan alleen de <li> selecteren die een <a> hebben?
Als ik li > a doe en daar text-decoration: none op zet heeft dat toch geen effect op de <li>?
Je zou ook mijn link aan kunnen klikken, maar ik wil het ook wel even voorzeggen: Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef MrNiles het volgende:
[..]
waarschijnlijk![]()
is het niet voldoende om de ul een class te geven om alle text-dec op none te krijgen?
i know..maar het werkt niet...dus dan zal ik ergens iets fout doen...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou ook mijn link aan kunnen klikken, maar ik wil het ook wel even voorzeggen: Ja.
Maar ik kan zo 1-2-3 geen scenario bedenken waarom je list-item 1 wel een bullet zou willen geven en list-item 2 en 3 niet. En 4 weer wel.quote:li a:only-child {
blaat.
}
Daarmee selecteer je een a element zonder siblings.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef PimD het volgende:
Volgens mij is er een CSS3-selectornly-child.
[..]
Maar ik kan zo 1-2-3 geen scenario bedenken waarom je list-item 1 wel een bullet zou willen geven en list-item 2 en 3 niet. En 4 weer wel.
Dat wordt javascripten inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef DaFan het volgende:
Edit; nou dan als vraag; hoe geef ik alleen li die een child a hebben list-style:none; ?
Als we geen code zien kunnen we ook niet ruiken of je iets fout doet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef MrNiles het volgende:
[..]
i know..maar het werkt niet...dus dan zal ik ergens iets fout doen...
het is makkelijker zoeken naar iets wat fout is dan naar iets wat niet mogelijk is
1 2 3 | ul $li a{ list-style: none; } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |