Okee,quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het afschieten van vogeltjes dmv een katapult, om zo varkentjes van hun houten plankjes af te schieten zodat ze ontploffen.
SInds ik een seizoenskaart heb van PSVquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Sinds wanneer gaat het hier over voetbal?
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ik had tien jaar geleden een spel wat Cat-a-Pult heette. TOen moest je katten met een katapult in gaatjes zien te krijgen. Als het mislukte werd het een bloederige bedoeling. ZO iets is het dus..
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SInds ik een seizoenskaart heb van PSV
Ja diequote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - deze?
Neuhj, lijkt het niet echt op
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
successupporterquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een ding niet ben.quote:
Telstar: oké. Maar Almere Cityquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die
[..]
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens naast Ajax wel voor Telstar maar goed.
wel na hun verhuizing hequote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?quote:
Volgens mij was dat nog in Amsterdamquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?
OKee ik lees het nu ja op Wiki.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog in Amsterdam
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee ik lees het nu ja op Wiki.
Nee ook nog in ALmere, maar dat werd snel al Sporting Flevoland (weer zo'n ruk naam. Ze zijn wel erg goed in namen verzinnen in Almere zeg)>
Ja, okee, maar die is ontstaan in A;dam en niet in Almere..quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.
klopt, en die geschiedenis was leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.
Niet echtquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee ik lees het nu ja op Wiki.
Nee ook nog in ALmere, maar dat werd snel al Sporting Flevoland (weer zo'n ruk naam. Ze zijn wel erg goed in namen verzinnen in Almere zeg)>
Aflevering met Thomas Bergequote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ah, nieuwe Fans! op SBS6?
Nee, een herhaling
Huilliequote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ah, nieuwe Fans! op SBS6?
Nee, een herhaling
Het is ook een geniale club.quote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Ik werd "supporter" van Telstar toen ze bijna degradeerden.
Heb toen staan schreeuwen voor de TV en realiseerde met toen dat ik het toch een leuk clubje vond.
neequote:Op dinsdag 15 november 2011 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme, ik ben gewoon door mijn wekker heengeslapen.. Doei tentamen!
#bloedchagrijnig
kutquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt..
Ik gok herkansing in periode 2..
Ik zou zeggen, verder slapen. Niets meer aan te doen.quote:
uhuh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verder slapen. Niets meer aan te doen.
Wel retekak natuurlijk.
ik kijk op inetquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh meid, gooi je haar lekker los!!
vond wel apart klinkenquote:
Nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. rooster is veranderd voor blok 2
Hmmquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
paar dagen zijn langer geworden, sommige echt superkort..
Handiegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik had een reactie op sollicitatie..IN MIJN SPAMBOX
Ja.. vandaag die mail pas gekregen hoor.. was per toeval dat ik m checkte.. de rest kwam namelijk wel gewoon in m'n inboxquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Handieg.
Maar rond die tijd controleer je toch gewoon je spambox wat vaker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. vandaag die mail pas gekregen hoor.. was per toeval dat ik m checkte.. de rest kwam namelijk wel gewoon in m'n inbox
Maar, ik ben niet afgewezen.. ze wouden juist m'n beschikbaarheid weten.. aangezien ik die er niet bij had gezet(wisselende roosters, dat heb ik we gezegd) dus heb ik maar even komend blok uitgetypt voor ze
Aan mijn welwillendheid kan het niet liggen:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Telkens tot 8 uur
?!
Ik vind tot een uur of 6 al kut![]()
Ja.. die winkel is tot 20.00 open.. Betekend niet dat ik elke dag tot 20.00 ga werken he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF. Telkens tot 8 uur
?!
Ik vind tot een uur of 6 al kut
Ohw wachtquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. die winkel is tot 20.00 open.. Betekend niet dat ik elke dag tot 20.00 ga werken he?Ik wil max 15 uur ofzo
Hahaha, nee..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht... ik dacht dus dat dat je rooster was voor school
en dat de uren daaromheen je 'vrije' uren waren
.
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:39 schreef Pheno het volgende:
Wat is deze?
Stacey Rookhuizen in de Playboy
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 08:39 schreef Pheno het volgende:
Wat is deze?
Stacey Rookhuizen in de Playboy
Lachequote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
Dan kende het FOK!forum trouwens. Er wordt over ons geluld bij een van die programma's. of dat goed is, is een tweede
Al maanden niet meer.quote:
WTFquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Mama, papa en Ron willen al jaren geen kerstboom meerHet is me de vorige jaren nog gelukt om hem een weekje naar beneden te krijgen maar denk dat ik het dit jaar verlies
Wuutquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Mama, papa en Ron willen al jaren geen kerstboom meerHet is me de vorige jaren nog gelukt om hem een weekje naar beneden te krijgen maar denk dat ik het dit jaar verlies
Ik heb mijn eigen kerstboom gemaaktquote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn eigen boom dit jaar ook weer opzetten Roze/Zwart
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kerstboom gemaakt. Tenminste... ik ben er nog mee bezig
Ik heb een digitaal fotolijstje. Daar zet ik een kerstboom op.quote:
Dan heb je nog een boomquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een digitaal fotolijstje. Daar zet ik een kerstboom op.
Maar niet de troepquote:
wij ook de 4de omdat weekend, en ik vind 11 december te laatquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Geen kerstboom![]()
Hier gaan we los, 4 december al
3 december doen we sintje dus dan kan het
En zondag de film Benny![]()
11 december, sowieso daarna, krijgen wij pas de boom hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wij ook de 4de omdat weekend, en ik vind 11 december te laat
ik heb het over bij mij thuisquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
11 december, sowieso daarna, krijgen wij pas de boom hoor
Ik ook, ik wil de lichtjensquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wij ook de 4de omdat weekend, en ik vind 11 december te laat
Zwabberdezwabquote:
Ik zou echt eens langs de brillenman nieuwe sterkte aan laten metenquote:
Jeffreyquote:
Ja lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou echt eens langs de brillenman nieuwe sterkte aan laten meten
Hey relmofje, hoest?
Dat dacht ik ook, maar zoonlief heeft een vriendje hier en het is teringdruk meteenquote:
Heyquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeffrey
Jij bent al in den sneeuw, oeh oeh ik ga ook
jij moet KA-POT!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk de Justin Bieber documentaire op Disney Channel... WTF
Maar toen was die docu nog nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja verdommme, net thuis! Zeg dat in vervolg eerder!
Gewoon rustig wachten, komt vast goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Echt als dit zo doorgaat heb ik dalijk geen nagels meer over
Komt goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Echt als dit zo doorgaat heb ik dalijk geen nagels meer over
Ja ik zag het net bij de aankondiging voor het journaal, Ik zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)snelweg__.html?p=2,1
Ik denk dat ze eerder onkosten maken met het terugboeken ervan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel zou ABN verdienen met die ene dag dubbel boeken?
Echt nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder onkosten maken met het terugboeken ervan.
Ow vanmiddag even terugkijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De saaiste battle tot nu toe. En die beslissingen waren ook best vaag
Wat danquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow vanmiddag even terugkijken
Ow en heloef heeft gescoord!
quote:
Nee alleen zoenenquote:
merel- ? Ken ik diequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]we zijn gaan stappen in Amsterdam weer, was pas vanmorgen om 9 uur thuis
Maar heloef was er ook en merel- en toen kabam!!! Ik draaide me om en dacht Huhhihi
Het verzorgen ervan. De knuffelfactor..:?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Zo eerste kadootje voor Ian zijn verjaardag is geregeld
Nah dit is wat de kinderen gaan geven, beetje duurder dan de planning dus ik leg bij, maar dit wilde hij erg graagquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gister ook al kado voor mijn ouders gekocht voor kerst..
Butplug ???quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dit is wat de kinderen gaan geven, beetje duurder dan de planning dus ik leg bij, maar dit wilde hij erg graag
quote:
quote:
8 december en zie pmquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Wanneer is hij precies jarig en waar kunnen de kaartjes heen?![]()
Kal is effe shoppen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Wanneer is hij precies jarig en waar kunnen de kaartjes heen?![]()
quote:
quote:
Welkequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben meteen een spelletje aan het doen
Echt schandalig dat ik jullie adres nog niet heb joh!!! Heb een adresboekje voor FOK!kers haha, en dan heb ik mijn ouders niet eensquote:
Hey beeb.quote:
Geen ideequote:
Het lijkt me dat je daarvan wel weet waar ze wonenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt schandalig dat ik jullie adres nog niet heb joh!!! Heb een adresboekje voor FOK!kers haha, en dan heb ik mijn ouders niet eens
Komt eraan en Benny CV uiteraard:')quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe mij ook is een DM zoek ik een leuk kaartje uit
Ohwquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
Bennnyyyyyy wij moeten ook nog iets regelen
Tss.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
Speakin of wich, ik heb niemands adres meer graag pm box vullen voor de kerstkaarten
Stonden op mijn laptop en die is deaudtquote:
Die van mij ook?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
Speakin of wich, ik heb niemands adres meer graag pm box vullen voor de kerstkaarten
Jaquote:
Gatverquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haaaaai
Ik hoorde verhalen... Jij huichenlikker
Vind ik wel leuk als hij kaartjes krijgtquote:
Oh ik dacht even dat ik een topic had gevonden waar het nog niet bekend was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haaaaai
Ik hoorde verhalen... Jij huichenlikker
Geef c_a maar de schuldquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat ik een topic had gevonden waar het nog niet bekend was.
Nee de krant is langs geweestquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat ik een topic had gevonden waar het nog niet bekend was.
Ik ga een hele mooie voor Meneer uitzoekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk als hij kaartjes krijgt
Kak, ik had het kunnen weten.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga een hele mooie voor Meneer uitzoeken
Doei doeiquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu ga ik huisvrouwtje spelen![]()
![]()
doei doei
Van wie?quote:
Stuur de jouwe dan meteen ffquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van jou....
Ik dacht, nu we toch bezig zijn.... maar ik heb hem wel nog
Maar de detailsquote:
Uhhhh okeequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de details
Zij zei: mag ik het je leren ik zei: okee
Dat was het.
Oh ja en twee uur later moest het opnieuw omdat ik niks deed de eerste keer.
Ik negeer ff deze post, das misschien verstandiger voor het eh... beeldquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de details
Dat was het.
Ow! ik weet je adres nog! Ben er een keer geweestquote:
Ik wist hem ook nog, althans de straatquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! ik weet je adres nog! Ben er een keer geweest
Maar ik de jouwe nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! ik weet je adres nog! Ben er een keer geweest
Maar het was ook totaal onverwachtsquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de details
Dat was het.
Even mijn moeder vragen. Die is daar heel streng inquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even mijn moeder vragen. Die is daar heel streng in
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even mijn moeder vragen. Die is daar heel streng in
Ik strijk me de vinketeringquote:
Ik was er bij en ik ging door de grondquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb Runeetjes mama gezien, en dat was wat ze zei
Jou moeder is geweldig net als die van Patquote:
JAN JOUW GURLFWEND IS OOK GEZALLIGquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou moeder is geweldig net als die van Pat
Weet ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
JAN JOUW GURLFWEND IS OOK GEZALLIG
Leer het Benny, voortaan niks vragen vriend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik negeer ff deze post, das misschien verstandiger voor het eh... beeld
Ik vroeg niksquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Leer het Benny, voortaan niks vragen vriend.
Patrick is zijn moeder aan het opknappen. Ik lig onder een dekentje op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Vandaar dat hij nu op bed zit te gamen
Lekker ik straks na het eten ook, o nee eerst op mijn bed met zijn 4-en Mario Sunshinequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick is zijn moeder aan het opknappen. Ik lig onder een dekentje op de bank
Jepquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:29 schreef iBenny het volgende:
Paard overlijdt tijdens intocht Sinterklaas
Juist!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ohw Lutte, bedoel je iets met zo'n waggelend dier in een dierentuin?
Een tip.... niet doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juist!!!!
En ik had net schoonmaakazijn in mijn mond en dat is vies
Zoiets krijg ook alleen jij voor elkaar hequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou de fles viel op de grond en het splashte zo in mijn mond
Eeeuhm.. Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets krijg ook alleen jij voor elkaar he?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeeuhm.. Ja
En het is al de tweede keer dat ik azijn in mijn mond heb deze week, maandag op school ook tijdens het scheikundepracticum, had helaas ruzie met de pipet
Wieso? Wattist?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik het kerstkado voor mijn ouders maar zelf houd
Och jeetje.quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat die busjes, trams en metros niet rijden vandaag
Een krantquote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och jeetje.
Wat is dat trouwens? Metro?
Niet altijd onder de grondquote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een krant.
Nee, iets wat lijkt op een combi tussen een trein en tram en onder de grond rijdt
ik ook, maar ik jab graag naar spijkcityquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb in amsterdam wel eens in een bovengrondse metro gezeten
Klopt idd. In het centrum is het wel allemaal onder de grondquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb in amsterdam wel eens in een bovengrondse metro gezeten
Ah, bij jou ook alquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:37 schreef PatriQue89 het volgende:
De trein is vol.. Maar dan ook echt vol.. Alle plekken zijn bezet, en iedereen staat hutjemutje! Blij dat ik zit!
ah.. Die van kwart voor 8 reed niet hier.. Vandaar dat iedereen nu in de kwart over 8 zit..quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, bij jou ook al.
Trein hier had last van een seinstoring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |