Okee,quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het afschieten van vogeltjes dmv een katapult, om zo varkentjes van hun houten plankjes af te schieten zodat ze ontploffen.
SInds ik een seizoenskaart heb van PSVquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Sinds wanneer gaat het hier over voetbal?
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ik had tien jaar geleden een spel wat Cat-a-Pult heette. TOen moest je katten met een katapult in gaatjes zien te krijgen. Als het mislukte werd het een bloederige bedoeling. ZO iets is het dus..
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SInds ik een seizoenskaart heb van PSV
Ja diequote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - deze?
Neuhj, lijkt het niet echt op
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
successupporterquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een ding niet ben.quote:
Telstar: oké. Maar Almere Cityquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die
[..]
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens naast Ajax wel voor Telstar maar goed.
wel na hun verhuizing hequote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?quote:
Volgens mij was dat nog in Amsterdamquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?
OKee ik lees het nu ja op Wiki.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog in Amsterdam
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee ik lees het nu ja op Wiki.
Nee ook nog in ALmere, maar dat werd snel al Sporting Flevoland (weer zo'n ruk naam. Ze zijn wel erg goed in namen verzinnen in Almere zeg)>
Ja, okee, maar die is ontstaan in A;dam en niet in Almere..quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.
klopt, en die geschiedenis was leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zwarte schapen was nog wel een leuke naam door de hele geschiedenis eromheen.
Niet echtquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee ik lees het nu ja op Wiki.
Nee ook nog in ALmere, maar dat werd snel al Sporting Flevoland (weer zo'n ruk naam. Ze zijn wel erg goed in namen verzinnen in Almere zeg)>
Aflevering met Thomas Bergequote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ah, nieuwe Fans! op SBS6?
Nee, een herhaling
Huilliequote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ah, nieuwe Fans! op SBS6?
Nee, een herhaling
Het is ook een geniale club.quote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
Ik werd "supporter" van Telstar toen ze bijna degradeerden.
Heb toen staan schreeuwen voor de TV en realiseerde met toen dat ik het toch een leuk clubje vond.
neequote:Op dinsdag 15 november 2011 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme, ik ben gewoon door mijn wekker heengeslapen.. Doei tentamen!
#bloedchagrijnig
kutquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt..
Ik gok herkansing in periode 2..
Ik zou zeggen, verder slapen. Niets meer aan te doen.quote:
uhuh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verder slapen. Niets meer aan te doen.
Wel retekak natuurlijk.
ik kijk op inetquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh meid, gooi je haar lekker los!!
vond wel apart klinkenquote:
Nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. rooster is veranderd voor blok 2
Hmmquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
paar dagen zijn langer geworden, sommige echt superkort..
Handiegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik had een reactie op sollicitatie..IN MIJN SPAMBOX
Ja.. vandaag die mail pas gekregen hoor.. was per toeval dat ik m checkte.. de rest kwam namelijk wel gewoon in m'n inboxquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Handieg.
Maar rond die tijd controleer je toch gewoon je spambox wat vaker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. vandaag die mail pas gekregen hoor.. was per toeval dat ik m checkte.. de rest kwam namelijk wel gewoon in m'n inbox
Maar, ik ben niet afgewezen.. ze wouden juist m'n beschikbaarheid weten.. aangezien ik die er niet bij had gezet(wisselende roosters, dat heb ik we gezegd) dus heb ik maar even komend blok uitgetypt voor ze
Aan mijn welwillendheid kan het niet liggen:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Telkens tot 8 uur
?!
Ik vind tot een uur of 6 al kut![]()
Ja.. die winkel is tot 20.00 open.. Betekend niet dat ik elke dag tot 20.00 ga werken he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF. Telkens tot 8 uur
?!
Ik vind tot een uur of 6 al kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |