SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Ik had honderd lagen aanquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chocolade kunnen weerstaan toch.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef dralion13 het volgende:
Tuurlijk willen we pics, hoe kan je nou denken dat we gaan pics willen klink
WATTT.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
appel ik heb chocolade op mijn tepels gesmeerd.
Dus normaal ben je dunner?quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had honderd lagen aan
[..]gwn.
[..]mag niet van jan hoor ik net
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]mag niet van jan hoor ik net
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik benquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.
Jullie zijn allebei dun en mooi.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik ben
quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
o fuckquote:
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuurquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezemaar inderdaad hoor die zijn voor mezelf
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal diegene ook nog stompen
[..]
o fucknja
[..]
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuur
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eehhh daar ging het toch over? Ik ben verward.
Totdat dat ding uitgaatquote:
Aanhouden danquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Dan een potvis.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Dat mag gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?
JIJ! HNTMFINALEWTFMAN! Niets te bitchenquote:
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..Tevens is dat verboden toch?
mensen zijn ook dieren jongeeequote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?quote:
hmmm maar dieren kunnen ook helemaal niet zeggen dat ze het niet willen...quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?
Mijn geloof zegt anders.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
Gutgut, arme Bob doet of ie nooit seks heeft. Ik geloof er geen kut van.
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.
Het is dus wel verbodenquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Ik sta niet met een oranje gemeentepakjequote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn geloof zegt anders.
[..]
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.
[..]
Het is dus wel verboden
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-echt-verboden.html
Denk dat alleen zo'n oranje vestje jou best wel staat..quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sta niet met een oranje gemeentepakje
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
Seks met dierenhoe verzin je zoiets
Ik vind dat maar een rare gedachtequote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat alleen zo'n oranje vestje jou best wel staat..
quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leuk
Wat voor nare boeken lees jij, meisje?quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt serieus ik las een keer een boek en dat ging over een vriendengroep in de zomervakantie en die deden allemaal vet gare dingenZoals elkaar neuken en verkrachten enzo en toen ze dat zat waren gingen ze de kat van de buurvrouw even nemen.
Niet de kat van de buurvrouw omgquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt serieus ik las een keer een boek en dat ging over een vriendengroep in de zomervakantie en die deden allemaal vet gare dingenZoals elkaar neuken en verkrachten enzo en toen ze dat zat waren gingen ze de kat van de buurvrouw even nemen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor nare boeken lees jij, meisje?
Die is wel lekker dikquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet de kat van de buurvrouw omg
Ziekquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe overleef ik.... de kat van de buren ?quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Voor school ok.
Paar jaar geleden.
Sowieso.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZiekOf het boek nu fictie of non- fictie is.
GHB is ook niet zo duurquote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leuk
Mooie man, bedankt voor dit complimentquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Furdinand het volgende:
als ik dit plaatje zie moet ik altijd aan happybob denken
[ afbeelding ]
Beetje rollenspelquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een rare gedachte
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?quote:
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallenquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?
Eh ja hoe leg ik dit uit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?
Oh, ik houd wel van rollenspellenquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GHB is ook niet zo duur
[..]
Mooie man, bedankt voor dit compliment
[..]
Beetje rollenspelOm het spannend te houden..
Hmm?quote:
Oh bah, daar hou ik niet van hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallen
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallen
Vanochtend ook al hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft aan de kachel der Nederland gezeten? Goedverdoeme koud! Morgen 2 graden
Ja, maar toen had ik auto! Morgen om 10:30 op de fietsquote:
Wuutt?quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bla zegt:
Maar lieve KB, als het weer niets tussen Suus en mij word. En jij ff zonder zit. Dan beginnen we gewoon heel vrolijk een relatie, kay?
wheheheheih
Ik ben morgen vrijquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik auto! Morgen om 10:30 op de fietshuillie huillie!
Ja idkquote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wuutt?
[..]
Ik ben morgen vrijOm half 11 lig ik nog heerlijk in mijn bedje. Of in het zwembad, als ik vroeg wakker ben.
*bokst*quote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja idk
En ik ben ook vrij boks
Wie zegt dat ?quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bla zegt:
Maar lieve KB, als het weer niets tussen Suus en mij word. En jij ff zonder zit. Dan beginnen we gewoon heel vrolijk een relatie, kay?
wheheheheih
RUSTIG MENSquote:
Zeg ik niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ?dan krijgt hij een boks van mij
Oke sorry oeps, ik ben al kalmquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RUSTIG MENS
[..]
Zeg ik niet.
Alleen als je aan mijn piemel zit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat je mij niet op msn hebt en het niet waardig is
Eh, iedereen die jij op msn hebt moet aan je piemel zitten?quote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen als je aan mijn piemel zit.
Mag ik je op msn zodat ik je weer meteen kan blokkeren ?!!! vuige smeerpaapquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen als je aan mijn piemel zit.
Wij niet want wij zijn meisjes. Alleen de jongetjes.quote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eh, iedereen die jij op msn hebt moet aan je piemel zitten?
Oh gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij niet want wij zijn meisjes. Alleen de jongetjes.
primaquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik je op msn zodat ik je weer meteen kan blokkeren ?!!! vuige smeerpaap![]()
![]()
Vind je het gek. Je dreigt Jan te verkrachten manquote:
Hij is het waard.quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind je het gek. Je dreigt Jan te verkrachten man
Oh. Oke, nee, dan is het goed. Omdat jij het bent.quote:
Jij toch ook?quote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Oke, nee, dan is het goed. Omdat jij het bent.
watquote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo vereerd gevoeld om een verkrachtingdeze komt zeker in mn top 5
SLAAPLEKKER KLINKSJEEEE!quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn ogen zijn moe, ik ga zo echt slapen ja.
Ik wil je kussen op je ogenquote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet nog naar badkamer en bed enzo.quote:
Oke, top.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet nog naar badkamer en bed enzo.Ik hou je op de hoogte tot ik echt aan het slapen ben goed?
Okee! Oogballikje?quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DUDE ze hep toch 2 oge?quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tja tja anders kus ik het viese tongslijm van Renesite
Omdat dat de nieuwe rage is. Dat zei Jan de Hoop vanochtend in het nieuws.quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom willen jullie aan Klinks dr oogbol likken?
Ja shit, ik ga heul niemand z'n oogbol likken.quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe rage is. Dat zei Jan de Hoop vanochtend in het nieuws.
De eerste keer voel je er nogal wat van. Daarna went het.quote:
Jij en Patriek hebben hele oogbolliksessies?quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
De eerste keer voel je er nogal wat van. Daarna went het.
Neen. Ik ben vrij sceptisch en stel mij ook niet open als ontvanger. Ik geef liever.quote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij en Patriek hebben hele oogbolliksessies?
Oh oke, begrijpelijk wel.quote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neen. Ik ben vrij sceptisch en stel mij ook niet open als ontvanger. Ik geef liever.
DAT KAN IK!quote:
Dood neervallen is kansloos. Maar reanimatiebaar snap ik.quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
DAT KAN IK!Net geleerd alles. Gelijk Klips ook geleerd, mocht ik ooit dood neervallen.
Jajapfftquote:Op maandag 14 november 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dood neervallen is kansloos. Maar reanimatiebaar snap ik.
Tijdelijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
In principe ben je dan toch ook gewoon dood?Alleen.. Tijdelijk.
Dus, dood. Toen nou, anders durf ik nooit iemand te reanimeren als het nodig is, uit angst dat ik ze erger, permanent dood maakquote:
Je bent m'n moeder nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga slapen en tentamen maken morgenvroeg
Nogal ja.quote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dat zou een beetje raar zijn.
Het kan er toch nooit erger op worden?quote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dus, dood. Toen nou, anders durf ik nooit iemand te reanimeren als het nodig is, uit angst dat ik ze erger, permanent dood maak.
Nee, dat dacht ik ook inderdaad. We hadden het in die les over of je het zou durven in het echt. Maarja, ik had zoiets van, doder dan dood kan je toch niet wordenquote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kan er toch nooit erger op worden?
quote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Aan de ene kant is het wel tof jaJammer dat je een baby was en er niets meer van weet. Maar het is wel een heel gek idee hoor
Dat jij gewoon. Dood was. Weg, foetsiebam. Niet nog een keer doen hoor
Ja naarquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja naareentje dood zien gaan op m'n stage
Ik was geloof ik nog 3 dagen aan het huilen
Ja, nouja, is al tijdje terug hoor, maar was wel naarquote:
Ik durf niet te luisterenquote:
SLAAPLEKKERquote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen jongens en meidjes.
Je hebt niks gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nogsteeds niks van arg7 gelezen vandaag, hoe saai ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohaiquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben de rest van de dag bloedchagrijnig.. ik voorspel t je..
3 + 1 gratis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hi Pttert!
Huh wat is die aanbieding CosmooOoOOooo?
Deze kaas. http://nl.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu (lees voor de grap maar eens.)quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha ik moet duidelijk wakker worden.
En wat precies 3+1 gratis?
Ik lees het zo als ik op de laptop zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Deze kaas. http://nl.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu (lees voor de grap maar eens.)
Neequote:
Chickiequote:
Ik welquote:
Gadverdamme zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Deze kaas. http://nl.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu (lees voor de grap maar eens.)
Het is koud hoor mang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg
Jongens en meisjes. Schrik niet. Maar ik ga straks maar weer eens hardlopen
Lange broek, hoge sokken, shirt met lange mouwen. En dan rennen als een debiel, krijg ik het vanzelf warmquote:
niet te hard van stapel gaan..quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lange broek, hoge sokken, shirt met lange mouwen. En dan rennen als een debiel, krijg ik het vanzelf warm
Nee weet ik hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
niet te hard van stapel gaan..
Was niets te zijn, hij lag volledig onder z'n deken, alleen z'n haar stak uitquote:
Ja!quote:
Appeltjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:57 schreef Bloempje. het volgende:
Ja man, hard gesport en allesMaar nu ruik ik weer heerlijk naar vanille en appeltjes
Vriend, wat is daar mis mee?quote:
Gewoon die 2 samen. Als ik shampoo gebruik dan is dat met mannengeur en geen honing-mosterd-vanille-cranberry-appel geur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vriend, wat is daar mis mee?vanille ruikt heerlijk
en mijn appeltjesluchtje ook
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon die 2 samen. Als ik shampoo gebruik dan is dat met mannengeur en geen honing-mosterd-vanille-cranberry-appel geur.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon die 2 samen. Als ik shampoo gebruik dan is dat met mannengeur en geen honing-mosterd-vanille-cranberry-appel geur.
Hahahaha oeiiquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het is eng dat ik dit net luisterde..
Pasen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahaha oeii![]()
ja de kerst komt er weer aan he, het mag weer
sunshiiinnneeequote:
Het pondjuuuu van Amsterdam Noord naar Centraalllll!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend vroeg. Niet mijn foto.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van want over een maandje zitten we aan de -15 ofzo
Nou inderdaad zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Bloempje. het volgende:
Jemig. Jullie zijn niet zo mobielvriendelijk he?
Klopt, spijt me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Bloempje. het volgende:
Jemig. Jullie zijn niet zo mobielvriendelijk he?
Vlegels, billenkoek krijgen jullie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii het is zelfs een regel jamijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |