SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Ik had honderd lagen aanquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chocolade kunnen weerstaan toch.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef dralion13 het volgende:
Tuurlijk willen we pics, hoe kan je nou denken dat we gaan pics willen klink
WATTT.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
appel ik heb chocolade op mijn tepels gesmeerd.
Dus normaal ben je dunner?quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had honderd lagen aan
[..]gwn.
[..]mag niet van jan hoor ik net
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]mag niet van jan hoor ik net
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik benquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.
Jullie zijn allebei dun en mooi.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik ben
quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
o fuckquote:
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuurquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezemaar inderdaad hoor die zijn voor mezelf
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal diegene ook nog stompen
[..]
o fucknja
[..]
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuur
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eehhh daar ging het toch over? Ik ben verward.
Totdat dat ding uitgaatquote:
Aanhouden danquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Dan een potvis.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Dat mag gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?
JIJ! HNTMFINALEWTFMAN! Niets te bitchenquote:
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..Tevens is dat verboden toch?
mensen zijn ook dieren jongeeequote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?quote:
hmmm maar dieren kunnen ook helemaal niet zeggen dat ze het niet willen...quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?
Mijn geloof zegt anders.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
Gutgut, arme Bob doet of ie nooit seks heeft. Ik geloof er geen kut van.
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.
Het is dus wel verbodenquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Ik sta niet met een oranje gemeentepakjequote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn geloof zegt anders.
[..]
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.
[..]
Het is dus wel verboden
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-echt-verboden.html
Denk dat alleen zo'n oranje vestje jou best wel staat..quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sta niet met een oranje gemeentepakje
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
Seks met dierenhoe verzin je zoiets
Ik vind dat maar een rare gedachtequote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat alleen zo'n oranje vestje jou best wel staat..
quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leuk
Wat voor nare boeken lees jij, meisje?quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt serieus ik las een keer een boek en dat ging over een vriendengroep in de zomervakantie en die deden allemaal vet gare dingenZoals elkaar neuken en verkrachten enzo en toen ze dat zat waren gingen ze de kat van de buurvrouw even nemen.
Niet de kat van de buurvrouw omgquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt serieus ik las een keer een boek en dat ging over een vriendengroep in de zomervakantie en die deden allemaal vet gare dingenZoals elkaar neuken en verkrachten enzo en toen ze dat zat waren gingen ze de kat van de buurvrouw even nemen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor nare boeken lees jij, meisje?
Die is wel lekker dikquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet de kat van de buurvrouw omg
Ziekquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe overleef ik.... de kat van de buren ?quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Voor school ok.
Paar jaar geleden.
Sowieso.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZiekOf het boek nu fictie of non- fictie is.
GHB is ook niet zo duurquote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leuk
Mooie man, bedankt voor dit complimentquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Furdinand het volgende:
als ik dit plaatje zie moet ik altijd aan happybob denken
[ afbeelding ]
Beetje rollenspelquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een rare gedachte
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?quote:
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallenquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?
Eh ja hoe leg ik dit uit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je denkt dat Jan zo niet met je sekst?
Oh, ik houd wel van rollenspellenquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GHB is ook niet zo duur
[..]
Mooie man, bedankt voor dit compliment
[..]
Beetje rollenspelOm het spannend te houden..
Hmm?quote:
Oh bah, daar hou ik niet van hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallen
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om sexueel misbruikt te worden in mn slaap maar ik kan niet zo snel in slaap vallen
Vanochtend ook al hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft aan de kachel der Nederland gezeten? Goedverdoeme koud! Morgen 2 graden
Ja, maar toen had ik auto! Morgen om 10:30 op de fietsquote:
Wuutt?quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bla zegt:
Maar lieve KB, als het weer niets tussen Suus en mij word. En jij ff zonder zit. Dan beginnen we gewoon heel vrolijk een relatie, kay?
wheheheheih
Ik ben morgen vrijquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik auto! Morgen om 10:30 op de fietshuillie huillie!
Ja idkquote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wuutt?
[..]
Ik ben morgen vrijOm half 11 lig ik nog heerlijk in mijn bedje. Of in het zwembad, als ik vroeg wakker ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |