SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Ik had honderd lagen aanquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chocolade kunnen weerstaan toch.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef dralion13 het volgende:
Tuurlijk willen we pics, hoe kan je nou denken dat we gaan pics willen klink
WATTT.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
appel ik heb chocolade op mijn tepels gesmeerd.
Dus normaal ben je dunner?quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had honderd lagen aan
[..]gwn.
[..]mag niet van jan hoor ik net
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]mag niet van jan hoor ik net
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik benquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Sufferds zijn dat.
Jullie zijn allebei dun en mooi.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niehiehmaand. Maar ik zei toch dat Klinks dunner is dan ik en ik niet dik ben
quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dus. Wie het nu waagt om te zeggen dat ik wel dik ben, krijgt een haaknaald in z'n oog.
o fuckquote:
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuurquote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gevraaaagd wat is dezemaar inderdaad hoor die zijn voor mezelf
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal diegene ook nog stompen
[..]
o fucknja
[..]
wat? impliceren dat ik jou naaktpics stuur
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eehhh daar ging het toch over? Ik ben verward.
Totdat dat ding uitgaatquote:
Aanhouden danquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Totdat dat ding uitgaatDan ben ik een dikke potvis
Dan een potvis.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Dat mag gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met seks hebben? Houd je dat ding dan aan of?
JIJ! HNTMFINALEWTFMAN! Niets te bitchenquote:
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof iemand seks wil hebben met een potvis..Tevens is dat verboden toch?
mensen zijn ook dieren jongeeequote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?quote:
hmmm maar dieren kunnen ook helemaal niet zeggen dat ze het niet willen...quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is seks met mensen die het niet willen dan wel toegestaan?
Mijn geloof zegt anders.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
Gutgut, arme Bob doet of ie nooit seks heeft. Ik geloof er geen kut van.
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou als jij je zelf als een potvis ziet, en ik jou als mens, en ik zou met jou seks hebben, ben ik volgens mij niet in overtreding.
Het is dus wel verbodenquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is seks met dieren niet verboden als het dier er geen hinder van ondervindt ofzo
Ik sta niet met een oranje gemeentepakjequote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn geloof zegt anders.
[..]
Denk dat je er wel met een taakstraf vanaf komt.
[..]
Het is dus wel verboden
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-echt-verboden.html
Denk dat alleen zo'n oranje vestje jou best wel staat..quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sta niet met een oranje gemeentepakje
als je niemand anders kan krijgen en je ziet een dier rondlopen gratis neuken altijd leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
Seks met dierenhoe verzin je zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |