Een duidelijke therapeut en oxazepam heeft het bij mij wel opgelost. Zangles kan ook helpen, omdat je dan ook veel met ademhalingstechnieken bezig bent. Geen ervaringen met een haptonoomquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Ssserpente het volgende:
Toevallig iemand hier die (ook) last heeft van chronische hyperventilatie en iets weet over de behandelmethoden? Ik vermoed het al een tijdje, maar ben er de laatste paar maanden vrij zeker van dat ik het heb. Ik overweeg om naar de haptonoom te gaan. Iemand daar ervaringen mee?
haha,dat heb ik wel vaker gehoord ja....quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef freecell het volgende:
Bleek dat ze niet begrepen hadden dat samen onder één deken slapen niet genoeg was
quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, we bestellen ze altijs collectief op mijn werk en kijgen er dan een zut agenda's bij. Vaak worden ze weggegeven aan de liefhebber, ik zal er wel eentje vragen!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn zusje is niet eens getrouwd en zwanger van nummer 2.
Nou ja, niet zwanger van nummer twee, maar ons lieve kind is een zwerfkeitje zoals de pastoor van de OLV Basiliek zo mooi zei...quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn zusje is niet eens getrouwd en zwanger van nummer 2.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef freecell het volgende:
Mijn broer heeft zijn trouwdatum 4 maanden naar voren gehaaldDat was ook wel grappig.
Ja ik heb 1 "broertje". Dat was ook een ongelukje geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
Wat mooi Diaan hoe dat gelopen isheb je nog broers en of zussen gekregen?
o hier wordt mijn zoon regelmatig aan mijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:50 schreef Cooki het volgende:
hier geen moetjes, wel het vermoeden van sommigen dat we een samengesteld gezin zijn
vriend met zoon uit andere relatie en ik met jongste
thx. het moet wel lukken. het is me tot op heden steeds gelukt, dus ik hoop dat ze dit keer ook wel lukken. ligt aan de vragen en de concentratie.quote:
neuh. dat telt nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef trui het volgende:
ik heb een Graagje (nou ja twee eigenlijk, maar de oudste was al ruim 4 mnd in de maak op onze trouwdag). we waren al wel 'verloofd' voor hij gemaakt is, telt dat?
Ik ookquote:
Helemaal volgens het boekje? Incl 1e keer op huwelijksnacht?quote:
Mijn ouders in elk geval nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:43 schreef chacama het volgende:
@sjeen...zwefkeitje
Hier geen moetjes.... en volgens mij bij mijn opa's oma's ook niet...sjeen verbeter me als ik het mis heb....
Tante Hilda....die woonde toch om de hoek bij oma...gingen we altijd koekjes halen (*start de band memories*)quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn ouders in elk geval nietJouw vader ook niet, je moeder zou nog kunnen
Maar wij hadden wel weer een bastaard in de familie hè, van tante Hilda.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
anatomie 90%
verpleging/verzorging 88%
rekenen weet ik nog niet, maar maak ik me geen zorgen over
kortom: door naar de volgende ronde dus
en wat moetjes betreft: deze toets moest voldoende zijn
Whoeiiiii !!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
anatomie 90%
verpleging/verzorging 88%
rekenen weet ik nog niet, maar maak ik me geen zorgen over
kortom: door naar de volgende ronde dus
en wat moetjes betreft: deze toets moest voldoende zijn
Dat is lief maar mijn man heeft het al niet zo op de kerk (en hij heeft ook niet zoveel met mijn zus) en zal het niet erg vinden om met Seb naar buiten te gaan. Hij heeft al gezegd dat hij dan wel frietjes gaat eten met Seb want het is precies onder etenstijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat kan altijd hé, zeg het ff ruim vantevoren, dan gaan we nog ff puinruimen.maar serieus, als ik iets voor je moet uitzoeken/regelen ofzo, zeg het dan!
Er zijn hier in het durp sowieso goede B&B's maar dat moet ook kaar in ke budget passen. Stom gedoe allemaal zeg! Mijn aanbod staat nog steeds hoor, wellicht is Seb iets minder eenkennig inmiddels? Een uurtje oppassen in de consistorie (of hoe heet dat) wil ik nog steeds best doen!
Z?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, als je terug wil zou ik het gewoon doen!zo laat zal het toch niet worden? Oh en goedzo! Was het nou in L of in Z? In Norg zit een supertof speelgoedmuseum als je nog ff uit wil kuren met den Seb
Trein is al genoeg voor Seb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh haha, ik dacht aan de kerk van L! Maar bp en mw, da's nog best ver van hier! Niet teveel voorstellen van het speelgoedmuseum, maar wel toffe trein, en vliegende hollanders enzo buiten. Tollen, steltlopen, poppenhuizen.
oh mán, ik ook. Dat erwtensoep badje, met eeuwig dat been van Rob er tegenaan. Zouden Dido en hoe heet ie ook alweer nog een setje zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef k_i_m het volgende:
Oja! Nattelie. Men, wat heb ik uren lopen streamen toen
Rob dus, En dan weet ik door jou Roel weer.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef -sabine- het volgende:
En hoe heet die houtpoot nu?
Ik las hier net ff mee, alsof ik de BB rook.
Ik moet dat weten voor ik verder wat doen kan vandaag. Lieske, Ingrid, Menno, die zwangere Tanja, Roel, Dido en Linda. Allemaal weet ik ze nog, maar niet die ene.
yep, ook geboren op 18 oktober 2005quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! dus Joshelyn (of hoe heet dat kiend ook) is precies zo oud als Amber? Wat een lekker ding was die Tanja tocheten weggooien terwijl iedereen op rantsoen was, stug doorpaffen.. mja, toen televisie nog leuk en vermakelijk was
Ik zag toevallig via Twitter dat er al exclusieve voorverkoop was ..Hier ook te vinden!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Rijstebuiltje wij willen ook gaan, heb je al kaarten besteld dan??ik dacht dat die vrijdag pas in de voorverkoop gingen
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
ah kijk dat verklaard, hopelijk lukt het manlief om vrijdag te gaan bestellen, die gaat flink F5en vrijdag hihi.
Volgens mij gaat er een run op kaarten komen, Doe maar naar 27 jaar weer bij elkaar, die gingen uit elkaar toen ik geboren werd
Meeten?? wij hebben de staalkaarten ook besteld.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oi, wat een nacht Vicky !![]()
Ik ben helemaal hyperdepieper!
Wij gaan naar Doe Maar's Symphonica in Rosso !!![]()
Lijkt me tof, welke ingang hebben jullie?!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meeten?? wij hebben de staalkaarten ook besteld.![]()
![]()
Ingang L.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lijkt me tof, welke ingang hebben jullie?!
Moet alleen manlief nog overtuigen ..
o ik wil ookquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meeten?? wij hebben de staalkaarten ook besteld.![]()
![]()
Vicky, wat een klotenaxht zeg!!
In totaal ¤ 135,= voor 2 staankaarten incl. Servicecontract en cc-kosten.quote:
Alleen al dat half uurtje liggen bij de fysio/manueel therapeut gaf mij behoorlijk wat rust inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:31 schreef snoopy het volgende:
Naar is dat livelink. Misschien naar een fysiotherapeut of acupunctuur? Dat heeft mij heel goed geholpen met mijn rug maar daar met je dan natuurlijk wel wat voor voelen. Sterkte
En volgende week breng je je kind in joggingspak naar school. Zie ze hier ook zo vaakquote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef Cooki het volgende:
hier pyjamadag nr 3 (zieke dreumes), mn joggingpak begint me steeds beter te passen
http://www.imdb.com/title/tt1020938/quote:Op donderdag 17 november 2011 09:58 schreef trui het volgende:
welke documentaire is dat BE?
diaan, wat eng!
ik ben nog erger: ik laat m zelf gaan, want nog niet aangekleedquote:Op donderdag 17 november 2011 10:04 schreef MeNicole2 het volgende:
En volgende week breng je je kind in joggingspak naar school. Zie ze hier ook zo vaak
Ja dan mag ie zelf. Mikael heeft tegen de tijd dat ie 10 is pech want dan is zijn jongste broertje 5 en dus moet ik nog wel meequote:Op donderdag 17 november 2011 10:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik ben nog erger: ik laat m zelf gaan, want nog niet aangekleed![]()
hij is 10 dus dan mag t he, zeg ja
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dan mag ie zelf. Mikael heeft tegen de tijd dat ie 10 is pech want dan is zijn jongste broertje 5 en dus moet ik nog wel mee
Oh, die is zo geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1020938/
A look at one year in the life of four babies from around the world, from Mongolia to Namibia to San Francisco to Tokyo.
De verschillen van hoe een kind opgroeit/groot gebracht wordt heel subtiel en eenvoudig, maar overduidelijk in beeld gebracht. Zonder voice-over of ondertiteling, gewoon alleen maar meekijken zeg maar.
De baby uit mongolie ligt bijv. vrij lang ingebakerd op een bed terwijl de somalische baby op de grond ligt en modder en klei in haar mondje stopt etc. etc.
Als ik wacht tot Leander 6 is dan is Matthias 4. Kunnen ze tegelijk. Scheeld weer!!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:51 schreef Cooki het volgende:
ik nu ook niet, en ik wacht tot lucas 6 is ofzo...dan kan thomas m ms wel brengen
![]()
Hij krijgt op imdb maar een rating van 6.1, wat ik iig veel te laag vind, maar mss hebben de die-hard filmkijkers andere verwachtingen erbij ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die is zo geweldig![]()
Wij hebben m vorig jaar oktober in het filmhuis gezien, en vooral voor N. was het een hele opluchtig zo net voor het vaderschap zou beginnen.... als dat kindje in Namibië gewoon gezond groot wordt terwijl ze op de grond zand ligt te eten dan kon er bij ons in principe niet zoveel misgaan
Maar inmiddels hebben we m ook op Blu-ray, ik vind het echt een van de prachtigste documentaires van de afgelopen jaren.
Mag ik je avontuur ook volgen Sorbootje?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de volgers van m'n avontuur: blogupdate
Estrys, terecht trots!
Oeh mag ik een linkje ik wil je avontuur ook volgen. Vind het echt zo mooi van je dat je dit wilt doen voor een anderquote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de volgers van m'n avontuur: blogupdate
Estrys, terecht trots!
Wat droomvrouwtje zegtquote:Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Oeh mag ik een linkje ik wil je avontuur ook volgen. Vind het echt zo mooi van je dat je dit wilt doen voor een ander
Hihihi gewoon dankjewel zeggenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:32 schreef Sorbootje het volgende:
tuulk. komt er zo an.
En jullie moeten niet steeds zeggen dat jullie 't lief vinden enzo, want ik weet niet hoe ik daarop moet reageren![]()
Ik doe het omdat ik het fijn vind om mijn schoonzus te helpen. Het brengt mij ook veel.
misschien als je het met bevroren brood maakt?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Solagratia het volgende:
Spannend Sorbo, hopelijk gaat het deze cylcus wel goed!
Ik heb even een vraagje. Zaterdag organiseer ik een brunch voor tien meisjes van een jaar of 11.
Nu zit ik al allemaal lekkere sandwichrecepten uit te zoeken. Is het mogelijk om deze vrijdagavond te maken als ze op zaterdag rond 12:00 pas worden gegeten? Of wordt het heel droog. Ze moeten ook nog 3 kwartier in de auto worden vervoerd.
folie, en dan de glimmende kant naar binnen (dat houdt de warmte of kou binnen) en dan in een trommelquote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Solagratia het volgende:
Oh dat is wel een idee ja! En dan goed inpakken in zilverfolie of juist in een trommel bewaren?
ik vind dat vies, wordt zo zompigquote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien als je het met bevroren brood maakt?
Truequote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef moussy het volgende:
Gewoon maken, in de koelkast zetten en vervoeren in een koelbox met koelelementen, moet volgens mij gewoon kunnen hoor, tis toch geen 40gr buiten nu
Ik heb duidelijk iets gemist. Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het begint hier weer een beetje te normaliseren. Straat is nog steeds afgezet en er staan nog agenten, maar de pers is weg. En ik mocht met mijn auto wel weg. 3x recherche in huis gehad...
Wat een rare dag!
Vanmorgen is onze overbuurman overvallen en neer geschoten. Peace stond toen ook buiten... Maar die heeft gelukkig niets. Alleen heel erg geschrokken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Wat is er gebeurd?
ligt eraan wat je erop doetquote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind dat vies, wordt zo zompig
wow, da's ook wel schrikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanmorgen is onze overbuurman overvallen en neer geschoten. Peace stond toen ook buiten... Maar die heeft gelukkig niets. Alleen heel erg geschrokken.
vind ik niet, ik vind het brood gewoon zompig worden.quote:
Gaat het verder wel een beetje bij/met jullie?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanmorgen is onze overbuurman overvallen en neer geschoten. Peace stond toen ook buiten... Maar die heeft gelukkig niets. Alleen heel erg geschrokken.
Zo'n dingen wil ik dus iddquote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef simmu het volgende:
tortillarolletjes leonieke. met zalm, roomkaas, eisalde. je kan er alles op flikkeren, stopt er nog wat ruccola door, oprollen en in stukkies hakken en het oogt sjiek en lijkt net of je veel gedaan hebt
Mag combinatie zijn. We zullen lang aperitievenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef simmu het volgende:
moet het warm of koud zijn eigenlijk?
Echt he, zo simpel maar ze zijn altijd zo weg hierquote:Op donderdag 17 november 2011 16:58 schreef Sorbootje het volgende:
Die meuk van Fannie is echt te lekker. Dat vreet ik altijd al op voor de gasten er zijn...
En handig, want Thomas is gek op Philadelphia, dus die zal er sowieso in zittenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef Fannie het volgende:
Ow dan wet ik een goeie!
Men neme een pakje Philadelpia roomkaas of een goedkoper merk.
Roer daar wat fijngesnipperde uitjes, beetje peper en bieslook door.
Een dikke laag daarvan op plakjes ham smeren, oprollen en in stukjes van ongeveer 3 cm snijden.
Evern op laten stijven in de koelkast en serveren maar.... Jammie!
Dat doe ik dus weer precies zo (roomkaasmix en een plak ham) op een tortilla, oprollen, in stukjes snijden en klaar....quote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef Fannie het volgende:
Ow dan wet ik een goeie!
Men neme een pakje Philadelpia roomkaas of een goedkoper merk.
Roer daar wat fijngesnipperde uitjes, beetje peper en bieslook door.
Een dikke laag daarvan op plakjes ham smeren, oprollen en in stukjes van ongeveer 3 cm snijden.
Evern op laten stijven in de koelkast en serveren maar.... Jammie!
Het lijkt me wat minder lekker...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Solagratia het volgende:
Oh DML, mag ik het recept van de bladerdeeg als pizza? Kan het waarschijnlijk ook wel raden, maar ga voor zekerheid. Of kan dat niet koud opgediend worden?
Als het niet te veel werk is, graagquote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bruschetta met zalm en kappertjes, met gegrilde paprika, met rucola & feta, met champignon en peterselie, met tomaat en basilicum.
mozzarella-tomatenspiesjes --> dat zal die zijn die hier waarschijnlijk al boven stond al twijfel ik nog of het niet te veel kaas zou worden (rekening houdend met de kaasplank achteraf)
hartige zalmtaartjes
gevulde champignons
gebakken garnalen met paprikamayonaise
Mocht je de recepten willen laat maar weten
Het gaat redelijk. Met mij beter dan met Peace. Maar hij was ook wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Gaat het verder wel een beetje bij/met jullie?
Dat kan denk ik nog wel ja! Er is in elk geval een oven en even erin schuiven is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt me wat minder lekker...
Op het laatste moment alleen nog in de oven om op te warmen een optie? Dus wel van tevoren afbakken.
Hebbie een recept?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:00 schreef Sorbootje het volgende:
Weten jullie hoe gruwelijk lekker ik zo ga koken? Lekker met verse vis en zeebeestjes en pasta en knoflook en verse kruiden en dat soort dingen.
Zo, die klinkt errrrgggg lekker, opgeslagen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hartige zalmtaartjes recept
...
Idem hierquote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef Fannie het volgende:
[..]
Zo, die klinkt errrrgggg lekker, opgeslagen.![]()
Thanks.
Jemig, gedoe inderdaad. Sterkte.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Fannie het volgende:
Alleen is het heel moeilijk in te schatten wat echt vergeetachtigheid is en wat aandacht vragen is.
Ze is behoorlijk manipulatief namelijk, altijd al geweest, dus de grens trekken is erg moeilijk op het moment.
Hutspot is altijd goed!quote:Maar nu ff hutspot eten
tot afgelopen maandag hier elke dag tussen 6 en 7. als je denkt: dan zijn ze met de kinders bezig. well duh! yeah! zeggen dat het echt niet kan hielp niet, niet opnemen ook niet. dus ik heb iets rigoreuzere maatregelen genomen. nja, niet alleen daarom hoor. maar voorlopig is het hier soortemet van opgelostquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
oh dat van de telefoon opnemen doe ik ook wel eens niet, vooral in bepaalde periodes dan wil ik gewoon geen gezeur, gelukkig word ik nooit gebeld (in dit geval door schoonvader) en is mijn schoonzusje vaak de pineut en dat vind ze echt vreselijk
Volgens mij zou ik je nog over twee dingen pm'en, maar mijn hoofd stroomt over momenteel. Sorry, help me even?!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef miss_sly het volgende:
DML wat een lekkere dingen! De zalmtaartjes heb ik ook opgeslagen![]()
Smakelijk Sorbootje, maar dat komt vast goed! Ga je me nog pm-en?
Ik kan me er ook maar een herinneren, dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik je nog over twee dingen pm'en, maar mijn hoofd stroomt over momenteel. Sorry, help me even?!
Oh jaaaa maar dat bakkie had ik wel in mn hoofd (dat pmén erover alleen even nietquote:Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me er ook maar een herinneren, dat scheelt dan weer
Een bakkie doen, we zouden eindelijk eens gaan afspreken.
Hij kan hier winkelen, in de straatquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh jaaaa maar dat bakkie had ik wel in mn hoofd (dat pmén erover alleen even niet). Is voor mij overigens makkelijker mét B. Aangezien ik geen rijbewijs heb... Vind je dat ook gezellig? Zo niet, dan zal ik het hem niet zeggen hoor
ik niet, maar google welquote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand een idee waar ik het over heb?
Zie vorige pagina (post 165)quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
O, Sorbo, ik vergeet steeds te vragen of ik ook ene linkje naar je blog mag. Mag het..?
Wat wil je erop doen? anders kun je ervoor kiezen om ze rijkelijk te beleggen/besmeren met dat beleg, en dat gaat dat prima hoor.Bevroren brood zou ik niet voor kiezen persoonlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Solagratia het volgende:
Spannend Sorbo, hopelijk gaat het deze cylcus wel goed!
Ik heb even een vraagje. Zaterdag organiseer ik een brunch voor tien meisjes van een jaar of 11.
Nu zit ik al allemaal lekkere sandwichrecepten uit te zoeken. Is het mogelijk om deze vrijdagavond te maken als ze op zaterdag rond 12:00 pas worden gegeten? Of wordt het heel droog. Ze moeten ook nog 3 kwartier in de auto worden vervoerd.
Ik deed het vroeger ook, geen idee wat en hoe. Volgens mij zijn er tig variaties mogelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat we nou precies deden.
Dát was het denk ik! Blaadjes op een papiertje plakker, schilderen, een ander vel papier erop leggen en dan met de deegroller er overheen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
hahaha hier deden we vroeger blaadje op een groot papier plakken en dan overheen schilderen met allerlei kleurtje dik er op, ander blaadje erover goed wrijven en dan stond er de afdrukken op
Ik kan me ook nog spatten herinneren, de blaadjes op een vel papier en dan met een tandenborstel en zo'n "spatrekje" en naderhand die blaadjes weer weghalen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef _Bar_ het volgende:
De blaadjes waarschijnlijk overheen verven, en dan de blaadjes weghalen zodat je de blaadjes op je papier staan
hahahaha neem je dan wel je zaklamp meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, spatten idd!
Ik wil naar buiten. Blaadjes zoeken.
met ecoline, wat niet meer uit je kleren gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog spatten herinneren, de blaadjes op een vel papier en dan met een tandenborstel en zo'n "spatrekje" en naderhand die blaadjes weer weghalen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:52 schreef moussy het volgende:
[..]
met ecoline, wat niet meer uit je kleren gaat.
ja maar met mijn spatcreavertieftheid in combi met een waterdoorlatend overhemd was het nooit zo'n succesquote:Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
En van die grote oude overhemden om je kleren te beschermen.
Jaaaa!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
En van die grote oude overhemden om je kleren te beschermen.
m'n schoonzus heeft een heel leuk knutselboek, met knutselen uit de natuur.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Hier staan leuke dingen, zeg! http://www.knutselidee.nl/thema/herfst.htm
Op Pinterest staan allemaal leuke volgelvoederfröbelsquote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
jaaa bladeren rijgen en dan afwisselen met pinda's en dan voor het raam hangen of buiten voor de vogels
pot pindakaas onder een dakjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op Pinterest staan allemaal leuke volgelvoederfröbels
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:04 schreef moussy het volgende:
[..]
pot pindakaas onder een dakje*pin it*
Wie nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:07 schreef Ssserpente het volgende:
Hier heb ik er ook tientallen van gemaakt.
[ afbeelding ]
oeh dies ook leuk voor aan mn voederpaal, jawel, ik heb dr 1, en hij wordt gebruiktquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pindakaas in walnootdoppen, cranberry en appel
Die is ook leuk, zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pindakaas in walnootdoppen, cranberry en appel
Hier hebben we alleen maar kauwen, kraaien en een enkele merelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef moussy het volgende:
hier dan met name de jonge vlaamse gaaien
bij mij ookquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh dies ook leuk voor aan mn voederpaal, jawel, ik heb dr 1, en hij wordt gebruikt
Geen foto, maar tis een kantenklare van het tuincentrum, met dan meuk van de actionquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij ook
heb je een foto mous?
(ff tussen het crea herfst gedoe door waar ik hele leuke dingen zie....)quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh fannie heftig zeg als je schoonmoeder zo de weg kwijt is.
Oh wacht of je leest ff verder. Is het niet een idee om je schoonmoeder te laten screenen?? Dan krijg je meer zekerheid..
volgens mij moet de huisarts verwijzen naar een geheugenpoliquote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Fannie het volgende:
[..]
(ff tussen het crea herfst gedoe door waar ik hele leuke dingen zie....)
Screenen is een idee ja, maar ik ben noob wat dat betreft, bij wie moeten we dan zijn...huisarts?![]()
Die vogelvoerketting met walnoten gevuld met pindakaas, die ga ik maken, dies tof!
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
heeft het tuincentrum kant en klare voederpalen? ik zag een tijd geleden iets tentstokkerigs bij de ranzijn, maar dat was zo duur dat ik dacht: dat kan ik beter en dat werd de mijne.
bij ranzijn moest je er allerlei onderdelen bij kopen voordat het ergens op leek
ik ben gek op stamppotten. ik haat worstquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aan de stamppotten dan maar lady!
zoiets is hetquote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
o klinkt leuk zeg. de paal die ik gehaald heb was 2,90 geloof ik. ik moet met een trap de boel erin hangen.
Dacht het wel ja, 2 schalen, 1 voor voer en 1 voor water, maar dat vond ik onzin en duur. De paal zelf was 2 tientjes, en volgens de doos 2.40 hoog zie ik net.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
en kan je dr ook van die extra dingen bijkopen?
Okee, zal het eens in de groep gooien hierquote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij moet de huisarts verwijzen naar een geheugenpoli
Idd geweldig spatten. Ik heb zo'n kant en klaar dingetje van de SES gekocht, maar dat was met waterverf en geen succes bij mijn mannetjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Spatten!
Ik neem me al eeuwen voor dat te gaan doen met mijn mannen!
Nu toch echt eens een keer zo'n rekje en ecoline gaan halen!
Daar ben ik ook benieuwd naar...quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen Diaan. Hoe is het met peace en de buurman vanmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |