Een duidelijke therapeut en oxazepam heeft het bij mij wel opgelost. Zangles kan ook helpen, omdat je dan ook veel met ademhalingstechnieken bezig bent. Geen ervaringen met een haptonoomquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Ssserpente het volgende:
Toevallig iemand hier die (ook) last heeft van chronische hyperventilatie en iets weet over de behandelmethoden? Ik vermoed het al een tijdje, maar ben er de laatste paar maanden vrij zeker van dat ik het heb. Ik overweeg om naar de haptonoom te gaan. Iemand daar ervaringen mee?
haha,dat heb ik wel vaker gehoord ja....quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef freecell het volgende:
Bleek dat ze niet begrepen hadden dat samen onder één deken slapen niet genoeg was
quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, we bestellen ze altijs collectief op mijn werk en kijgen er dan een zut agenda's bij. Vaak worden ze weggegeven aan de liefhebber, ik zal er wel eentje vragen!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn zusje is niet eens getrouwd en zwanger van nummer 2.
Nou ja, niet zwanger van nummer twee, maar ons lieve kind is een zwerfkeitje zoals de pastoor van de OLV Basiliek zo mooi zei...quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn zusje is niet eens getrouwd en zwanger van nummer 2.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef freecell het volgende:
Mijn broer heeft zijn trouwdatum 4 maanden naar voren gehaaldDat was ook wel grappig.
Ja ik heb 1 "broertje". Dat was ook een ongelukje geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
Wat mooi Diaan hoe dat gelopen isheb je nog broers en of zussen gekregen?
o hier wordt mijn zoon regelmatig aan mijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:50 schreef Cooki het volgende:
hier geen moetjes, wel het vermoeden van sommigen dat we een samengesteld gezin zijn
vriend met zoon uit andere relatie en ik met jongste
thx. het moet wel lukken. het is me tot op heden steeds gelukt, dus ik hoop dat ze dit keer ook wel lukken. ligt aan de vragen en de concentratie.quote:
neuh. dat telt nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef trui het volgende:
ik heb een Graagje (nou ja twee eigenlijk, maar de oudste was al ruim 4 mnd in de maak op onze trouwdag). we waren al wel 'verloofd' voor hij gemaakt is, telt dat?
Ik ookquote:
Helemaal volgens het boekje? Incl 1e keer op huwelijksnacht?quote:
Mijn ouders in elk geval nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:43 schreef chacama het volgende:
@sjeen...zwefkeitje
Hier geen moetjes.... en volgens mij bij mijn opa's oma's ook niet...sjeen verbeter me als ik het mis heb....
Tante Hilda....die woonde toch om de hoek bij oma...gingen we altijd koekjes halen (*start de band memories*)quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn ouders in elk geval nietJouw vader ook niet, je moeder zou nog kunnen
Maar wij hadden wel weer een bastaard in de familie hè, van tante Hilda.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
anatomie 90%
verpleging/verzorging 88%
rekenen weet ik nog niet, maar maak ik me geen zorgen over
kortom: door naar de volgende ronde dus
en wat moetjes betreft: deze toets moest voldoende zijn
Whoeiiiii !!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
anatomie 90%
verpleging/verzorging 88%
rekenen weet ik nog niet, maar maak ik me geen zorgen over
kortom: door naar de volgende ronde dus
en wat moetjes betreft: deze toets moest voldoende zijn
Dat is lief maar mijn man heeft het al niet zo op de kerk (en hij heeft ook niet zoveel met mijn zus) en zal het niet erg vinden om met Seb naar buiten te gaan. Hij heeft al gezegd dat hij dan wel frietjes gaat eten met Seb want het is precies onder etenstijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat kan altijd hé, zeg het ff ruim vantevoren, dan gaan we nog ff puinruimen.maar serieus, als ik iets voor je moet uitzoeken/regelen ofzo, zeg het dan!
Er zijn hier in het durp sowieso goede B&B's maar dat moet ook kaar in ke budget passen. Stom gedoe allemaal zeg! Mijn aanbod staat nog steeds hoor, wellicht is Seb iets minder eenkennig inmiddels? Een uurtje oppassen in de consistorie (of hoe heet dat) wil ik nog steeds best doen!
Z?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, als je terug wil zou ik het gewoon doen!zo laat zal het toch niet worden? Oh en goedzo! Was het nou in L of in Z? In Norg zit een supertof speelgoedmuseum als je nog ff uit wil kuren met den Seb
Trein is al genoeg voor Seb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh haha, ik dacht aan de kerk van L! Maar bp en mw, da's nog best ver van hier! Niet teveel voorstellen van het speelgoedmuseum, maar wel toffe trein, en vliegende hollanders enzo buiten. Tollen, steltlopen, poppenhuizen.
oh mán, ik ook. Dat erwtensoep badje, met eeuwig dat been van Rob er tegenaan. Zouden Dido en hoe heet ie ook alweer nog een setje zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef k_i_m het volgende:
Oja! Nattelie. Men, wat heb ik uren lopen streamen toen
Rob dus, En dan weet ik door jou Roel weer.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef -sabine- het volgende:
En hoe heet die houtpoot nu?
Ik las hier net ff mee, alsof ik de BB rook.
Ik moet dat weten voor ik verder wat doen kan vandaag. Lieske, Ingrid, Menno, die zwangere Tanja, Roel, Dido en Linda. Allemaal weet ik ze nog, maar niet die ene.
yep, ook geboren op 18 oktober 2005quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! dus Joshelyn (of hoe heet dat kiend ook) is precies zo oud als Amber? Wat een lekker ding was die Tanja tocheten weggooien terwijl iedereen op rantsoen was, stug doorpaffen.. mja, toen televisie nog leuk en vermakelijk was
Ik zag toevallig via Twitter dat er al exclusieve voorverkoop was ..Hier ook te vinden!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Rijstebuiltje wij willen ook gaan, heb je al kaarten besteld dan??ik dacht dat die vrijdag pas in de voorverkoop gingen
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
ah kijk dat verklaard, hopelijk lukt het manlief om vrijdag te gaan bestellen, die gaat flink F5en vrijdag hihi.
Volgens mij gaat er een run op kaarten komen, Doe maar naar 27 jaar weer bij elkaar, die gingen uit elkaar toen ik geboren werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |