quote:Ik zei alleen ‘sorry’ tegen mevr. Lekker wijf en liep met m’n vriendin mee naar mn snorfiets, om naar mijn huis te gaan.
quote:
Jaa, dat had ie wel iets minder ingrijpend kunnen beschrijven.quote:Op maandag 14 november 2011 19:19 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Het verhaal was nog geloofwaardig tot je 'vriendin' haar hand in je broek stopte.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef blek het volgende:
TS had voor het eerst een (lelijk) wijf versierd en werd zoals gewoonlijk door zijn moeder opgehaald en kon dus geen sex hebben
quote:gaf me een kus en zei: “Ik zit al de hele avond naar je te kijken (ze ging nu met haar hand in m’n broek en greep mn snikkel beet) , jij gaat mij nu keihard neuken!”.
Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaalquote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik walg van dit topic, maar heb het wel helemaal gelezen.
Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijkquote:Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaal.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaal.
Je wil me.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk. En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen
.
Ik mis dit soort topics juist, afcajos enzoquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk. En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen
.
Ik dank je hartelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik mis dit soort topics juist, afcajos enzo. Beter dan 90% uit KLB.
Het gaat nooit werken, ik ben geen blonde kuthoer. Sorryquote:
Als ik een soortgelijk topic open gaat dat denk ik niet werkenquote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik mis dit soort topics juist, afcajos enzo. Beter dan 90% uit KLB.
Kusje.
DOE HETquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Als ik een soortgelijk topic open gaat dat denk ik niet werken.
Ja, maar mijn verhalen zijn geen fantasie. En die van menig FOK!ker welquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DOE HET! Asjeblieft na volgend weekend ofzo
.
Preutsquote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verhalen zijn geen fantasie. En die van menig FOK!ker wel.
Plus ik doe nooit van die skanky dingen![]()
.
Johan Derksen zegt: doen!quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verhalen zijn geen fantasie. En die van menig FOK!ker wel.
Plus ik doe nooit van die skanky dingen![]()
.
wagt maar totdad ick claar ben met tiepunquote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef bosi_wa het volgende:
Voor het eerst een topic zonder veel spelfouten
Wel een kuthoer? Blonde kuthoer is overigens een pleonasme. Volgende keer beter opletten.quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat nooit werken, ik ben geen blonde kuthoer. Sorry.
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik walg van dit topic, maar heb het wel helemaal gelezen. gelukkig kwam ik daar al snel genoeg achter
Wil jij gewoon je mond houden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wel een kuthoer? Blonde kuthoer is overigens een pleonasme. Volgende keer beter opletten.
Same herequote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef pl4kkie het volgende:
Hierom moes ik wel ff hardop grinniken
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Trollscience het volgende:
En toen werd je wakker met plakkende boxers.
Ze wil je.quote:
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Prima dingen hoor, geen helmpie op waardoor m'n haar nog perfect in stylo zit en shit.quote:
ABN op Fok!quote:
Inderdaad, stiekem kreeg ze ook een natte gleuf en fantaseerde er op los hoe ze eens goed anaal werd vernederd door mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.
Hmm ja, lekker vernederd worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.
BAASquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je smerige hoerenmond en pijp mijn ongewassen penis!
Hier ben ik natuurlijk gestopt met lezen...quote:
De dancingquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS gaat uit feesten enzokansloos...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:
Gvd jullie maken dus echt nooit wat mee in het echte leven he?quote:
[..]
Werkt die aanpak niet?quote:
Niet echt nodig, maar kan altijd tips gebruiken.quote:
Kost geld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niet echt nodig, maar kan altijd tips gebruiken.
Eerst geef je 1 tip. Als die tip goed is, ga ik voor de volgende tips geld betalen.quote:
Tip? Als in vloei en tip? Of tip als in "fooi", maar dan ga je voor de volgende fooien geld betalenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Eerst geef je 1 tip. Als die tip goed is, ga ik voor de volgende tips geld betalen.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Idioot, slechtgeschreven verzonnen topic
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Meloewa het volgende:
Kut verhaal en de ts wil maar zo hard mogelijk overkomen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik ben soms ook maar een simpele emotionele jongen.
Ja maar je doet te hard lief verlegen nerdje van mequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]rustig maar kind. ik ben soms ook maar een simpele emotionele jongen.
sowieso: jij
Slet en hossel in de TT en de usual suspects komen weer naar buitenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar je doet te hard lief verlegen nerdje van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slet en hossel in de TT en de usual suspects komen weer naar buitenGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!![]()
Dat is correct.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Aaardappel het volgende:
TS was toch ook diegene die zoveel boetes had gekregen doordat hij zat te janken in de auto?
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.![]()
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is correct.
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Doei!![]()
Het doet me deugd dat je het topic met plezier hebt gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Kom op zeg. Alsof jij je niet hebt afgetrokken op de reactiesquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen
U MAD?![]()
Wezen zijn mensen zonder oudersquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je het topic met plezier hebt gelezen.
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen![]()
Ik vind het leuk dat mensen mijn verhaal waarderen, kloptquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij je niet hebt afgetrokken op de reacties
Maar dat heeft niets met status te maken toch?![]()
![]()
Aan de kust, in een kutdorp.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef ejfaar het volgende:
Ts, waar woon je ? Ik ken je volgens mij.![]()
Mooi topic
Geen spijt dit mooie verhaal nog even geleze te hebben voor het slapengaan.
Vrijdag weer knallen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Nu moet je nog met je nieuw verworven faam leren omgaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Aan de kust, in een kutdorp.![]()
hakunamatafakaquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nu moet je nog met je nieuw verworven faam leren omgaan.
Deze verhalen zullen overigens zeer, maar dan ook zeer sporadisch zijn, in tegenstelling tot enkele jaren geleden.![]()
Ik ging zo:quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hakunamatafaka
Deze verhalen zullen overigens zeer, maar dan ook zeer sporadisch zijn, in tegenstelling tot enkele jaren geleden.![]()
Het is hakuna matata!![]()
m'kayyquote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ging zo:![]()
Het is hakuna matata!![]()
Mensen die gamerschicks niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:58 schreef RickoKun het volgende:
TS ging met zn gamerschick weer terug op de solex
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben haar gelukkig nog steeds niet tegengekomen.
Blust branden.![]()
[..]
Houdt je smerige hoerenmond en pijp mijn ongewassen penis!![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: