quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slet en hossel in de TT en de usual suspects komen weer naar buitenGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!![]()
Dat is correct.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Aaardappel het volgende:
TS was toch ook diegene die zoveel boetes had gekregen doordat hij zat te janken in de auto?
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.![]()
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is correct.
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Doei!![]()
Het doet me deugd dat je het topic met plezier hebt gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Kom op zeg. Alsof jij je niet hebt afgetrokken op de reactiesquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen
U MAD?![]()
Wezen zijn mensen zonder oudersquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je het topic met plezier hebt gelezen.
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen![]()
Ik vind het leuk dat mensen mijn verhaal waarderen, kloptquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij je niet hebt afgetrokken op de reacties
Maar dat heeft niets met status te maken toch?![]()
![]()
Aan de kust, in een kutdorp.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef ejfaar het volgende:
Ts, waar woon je ? Ik ken je volgens mij.![]()
Mooi topic
Geen spijt dit mooie verhaal nog even geleze te hebben voor het slapengaan.
Vrijdag weer knallen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Nu moet je nog met je nieuw verworven faam leren omgaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Aan de kust, in een kutdorp.![]()
hakunamatafakaquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nu moet je nog met je nieuw verworven faam leren omgaan.
Deze verhalen zullen overigens zeer, maar dan ook zeer sporadisch zijn, in tegenstelling tot enkele jaren geleden.![]()
Ik ging zo:quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hakunamatafaka
Deze verhalen zullen overigens zeer, maar dan ook zeer sporadisch zijn, in tegenstelling tot enkele jaren geleden.![]()
Het is hakuna matata!![]()
m'kayyquote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ging zo:![]()
Het is hakuna matata!![]()
Mensen die gamerschicks niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:58 schreef RickoKun het volgende:
TS ging met zn gamerschick weer terug op de solex
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben haar gelukkig nog steeds niet tegengekomen.
Blust branden.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je smerige hoerenmond en pijp mijn ongewassen penis!![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: