Same herequote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef pl4kkie het volgende:
Hierom moes ik wel ff hardop grinniken
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Trollscience het volgende:
En toen werd je wakker met plakkende boxers.
Ze wil je.quote:
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk. En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen
.
Prima dingen hoor, geen helmpie op waardoor m'n haar nog perfect in stylo zit en shit.quote:
ABN op Fok!quote:
Inderdaad, stiekem kreeg ze ook een natte gleuf en fantaseerde er op los hoe ze eens goed anaal werd vernederd door mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.
Hmm ja, lekker vernederd worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
En ondertussen ren jij achter mannen aan die geen respect voor je hebben.
BAASquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je smerige hoerenmond en pijp mijn ongewassen penis!
Hier ben ik natuurlijk gestopt met lezen...quote:
De dancingquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS gaat uit feesten enzokansloos...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:
Gvd jullie maken dus echt nooit wat mee in het echte leven he?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Werkt die aanpak niet?quote:
Niet echt nodig, maar kan altijd tips gebruiken.quote:
Kost geld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niet echt nodig, maar kan altijd tips gebruiken.
Eerst geef je 1 tip. Als die tip goed is, ga ik voor de volgende tips geld betalen.quote:
Tip? Als in vloei en tip? Of tip als in "fooi", maar dan ga je voor de volgende fooien geld betalenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Eerst geef je 1 tip. Als die tip goed is, ga ik voor de volgende tips geld betalen.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Idioot, slechtgeschreven verzonnen topic
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Meloewa het volgende:
Kut verhaal en de ts wil maar zo hard mogelijk overkomen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik ben soms ook maar een simpele emotionele jongen.
Ja maar je doet te hard lief verlegen nerdje van mequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]rustig maar kind. ik ben soms ook maar een simpele emotionele jongen.
sowieso: jij
Slet en hossel in de TT en de usual suspects komen weer naar buitenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar je doet te hard lief verlegen nerdje van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slet en hossel in de TT en de usual suspects komen weer naar buitenGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!![]()
Dat is correct.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Aaardappel het volgende:
TS was toch ook diegene die zoveel boetes had gekregen doordat hij zat te janken in de auto?
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.![]()
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is correct.
Althans, sommige stukken, trollen was ook aan de orde.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Doei!![]()
Het doet me deugd dat je het topic met plezier hebt gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit topic waardeer.
Avonturen
Jij gaat een grote meneer worden hier.
Wat mijn fok-status is zal me verder een roest wezen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: