rassist!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat telt voor iedereen. De kans op het maken van een ongeluk met zomerbanden is groter dan met winterbanden.
Dus je roept nu ook maar wat, net zoals de VMBO'ers die niet kunnen lezen blijkbaar...
Dus dat onderzoek zit ernaast? Het lijkt me niet waarschijnlijk, wat wel kan is dat je winterbanden nog goed in hun profiel zitten en je zomerbanden al wat minder. Dit moet bij een vergelijking wel gelijk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Neu, ik heb vorige week een stukje van haar dagelijkse traject gereden in de regen, en ook ik merkte iets meer grip op dat wegvak met de winterbanden. We rijden er regelmatig langs, en ik zelf toevallig ook een paar weken geleden nog op de zomerbanden, maar toen het ook ~9 graden was en regende.
Huh, waar zeg je dat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zei 'het lijkt wel', ik heb niemand zo genoemd. Bovendien ontken ik niet dat het gesprek toen niet volwassen was, ik benadruk dat het nu wel zo is, althans zonder jouw gekut. En nu sleep je me nog mee in deze nondiscussie ook, ik laat het dan ook hierbij, veel plezier met mierenneuken
Verder interesseert het mij weinig wat jij vindt. Maar ik mag het niet zeggen omdat dat het gesprek kinderachtig maakt. Als het je te heet onder de voeten wordt, ga je gewoon anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en smeer je hem.quote:Zitten de meeste users hier nog op het VMBO ofzo? Ik zeg dat de kans op een ongeval toeneemt per gereden kilometer (binnen of buiten de bebouwde kom). Hiernaast zeg ik dat de meest ernstige ongevallen buiten de bebouwde kom plaatsvinden. Ik zal hier de statistieken even over zoeken.
Wat ik ook zei, het was kennelijk een vraag en geen beschuldiging. Ik smeer hem helemaal niet, maar beperk me tot ontopic onderwerpen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Huh, waar zeg je dat dan?
[..]
Verder interesseert het mij weinig wat jij vindt. Maar ik mag het niet zeggen omdat dat het gesprek kinderachtig maakt. Als het je te heet onder de voeten wordt, ga je gewoon anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en smeer je hem.
Het interesseert mij allemaal geen bal, maar ik erger mij kapot aan mensen die andere mensen "vmbo'er" noemen. Dat je het dan ook nog verkeerd schrijft, getuigt van verschrikkelijke domheid.
Wat schreef je goed?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik ook zei, het was kennelijk een vraag en geen beschuldiging. Ik smeer hem helemaal niet, maar beperk me tot ontopic onderwerpen.
Ik schreef het goed overigens
De afkorting in deze post: Deel 2: Winterbanden aanschaffen beginnend met een V en eindigend op een O. Dit was mijn laatste post die niet over banden gaat.quote:
Dat onderzoek behelst niet de identieke situatie als de onze, dus het zit er niet per definitie naast, maar het is gewoon een Elstar tegenover onze Granny Smith.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus dat onderzoek zit ernaast? Het lijkt me niet waarschijnlijk, wat wel kan is dat je winterbanden nog goed in hun profiel zitten en je zomerbanden al wat minder. Dit moet bij een vergelijking wel gelijk zijn.
Yup, want Nederlandse taalbeheersing bepaalt je IQ...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Huh, waar zeg je dat dan?
[..]
Verder interesseert het mij weinig wat jij vindt. Maar ik mag het niet zeggen omdat dat het gesprek kinderachtig maakt. Als het je te heet onder de voeten wordt, ga je gewoon anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en smeer je hem.
Het interesseert mij allemaal geen bal, maar ik erger mij kapot aan mensen die andere mensen "vmbo'er" noemen. Dat je het dan ook nog verkeerd schrijft, getuigt van verschrikkelijke domheid.
Vmbo is ook met kleine letters, dus helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De afkorting in deze post: Deel 2: Winterbanden aanschaffen beginnend met een V en eindigend op een O. Dit was mijn laatste post die niet over banden gaat.
Ja, toch wel voor een bepaald deel. Maar iemand anders vmbo'er noemen, in de zin van dom qua verstand en niet goed kunnen lezen, maar het zelf niet goed kunnen schrijven. Dat getuigt in mijn ogen van pure domheid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, want taal bepaalt je IQ...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
taalbeheersing / begrijpend lezen is wel een onderdeel van de iq test normaal gesproken.
Verstand heeft gewoon dan ook 0,0 met opleiding te maken. Maar alleen een taalnazi durft die relatie te maken...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vmbo is ook met kleine letters, dus helaas.
[..]
Ja, toch wel voor een bepaald deel. Maar iemand anders vmbo'er noemen, in de zin van dom qua verstand, maar het zelf niet goed kunnen schrijven. Dat getuigt in mijn ogen van pure domheid.
Verstand heeft toch in zekere mate wel wat met opleiding te maken, al speelt wilskracht natuurlijk ook mee. Verder verraadt spelling behoorlijk vaak iemands opleidingsniveau of niveau qua werk, niet altijd, maar wel vaak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Verstand heeft gewoon dan ook 0,0 met opleiding te maken. Maar alleen een taalnazi durft die relatie te maken...
Goed of slecht kunnen schrijven heeft al helemaal niets met opleidingsniveau te maken natuurlijk...
Ik heb verstand van programmeren, dus de opleiding HBO-informatica was eenvoudig voor mij. Ik heb geen verstand van motoren, dus MBO-motortechniek zou ik keihard op falen. Om het maar even duidelijk te maken...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Verstand heeft toch in zekere mate wel wat met opleiding te maken, al speelt wilskracht natuurlijk ook mee. Verder verraadt spelling behoorlijk vaak iemands opleidingsniveau of niveau qua werk, niet altijd, maar wel vaak.
Die regels veranderen kennelijk om de 10 jaar, als ik me daarmee had bezig gehouden was ik nooit toegekomen aan de onderdelen van mijn studie die echt intelligentie vereisenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vmbo is ook met kleine letters, dus helaas.
[..]
En waarom zou dat ons ene fuck boeien? Het ging/gaat/ging hier om bandenquote:Dat getuigt in mijn ogen....
Laat hem maar rustig denken dat we dom zijn, wij weten wel beter, laten we het nu maar weer over banden hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb verstand van programmeren, dus de opleiding HBO-informatica was eenvoudig voor mij. Ik heb geen verstand van motoren, dus MBO-motortechniek zou ik keihard op falen. Om het maar even duidelijk te maken...
En dat laatste...
Hoe iemand schrijft zegt totaal niets, maar dan ook niets over opleidingsniveau of werk...
Winterbanden!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat hem maar rustig denken dat we dom zijn, wij weten wel beter, laten we het nu maar weer over banden hebben
Wat een vergelijking. Verstand geeft aan in welke mate je verbanden kan leggen en je in staat bent om te redeneren. Op mbo motortechniek zou je helemaal niet falen, aangezien jij op het hbo studeert of hebt gestudeerd, en dus goed in staat bent om dingen met elkaar te kunnen verbinden en te beredeneren. Grote kans dat jij het tien keer sneller oppikt dan iemand van het vmbo en met groot gemak het diploma behaalt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb verstand van programmeren, dus de opleiding HBO-informatica was eenvoudig voor mij. Ik heb geen verstand van motoren, dus MBO-motortechniek zou ik keihard op falen. Om het maar even duidelijk te maken...
En dat laatste...
Hoe iemand schrijft zegt totaal niets, maar dan ook niets over opleidingsniveau of werk...
En? Ik heb nooit beweert dat je de spelling perfecte dient te beheersen, zelfs Nederlands docenten maken fouten. De ontwikkelingen gaan snel en zijn lastig bij te houden. Maar het ging mij om de beschuldiging om iemand anders uit te maken voor vmbo'er, maar het niet goed kunnen schrijven. Dat vind ik persoonlijke tamelijk dom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die regels veranderen kennelijk om de 10 jaar, als ik me daarmee had bezig gehouden was ik nooit toegekomen aan de onderdelen van mijn studie die echt intelligentie vereisen
[..]
En waarom zou dat ons ene fuck boeien? Het ging/gaat/ging hier om banden
Ik heb niemand dom genoemd. Zoals eerder gezegd ik vind het alleen dom om iemand uit te maken voor vmbo'er in de negatieve zin van het woord, maar dat je het zelf niet eens goed kan schrijven. Ik had wel over andere spelingsfouten kunnen beginnen, maar dat doe ik niet, want iedereen maakt fouten en ik ben allesbehalve een "taalnazi'. Ben verder toch niet over andere fouten begonnen? Het ging mij puur om dat vmbo'er.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat hem maar rustig denken dat we dom zijn, wij weten wel beter, laten we het nu maar weer over banden hebben
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, opzouten met dat gezeik.. en al helemaal niet 2 topics tegelijk gaan zitten verkloten
Eens, overigens heb ik niemand beschuldigd, vragen of iemand op het vmbo zit is geenzins een beschuldiging, maargoed ontopic maar weerquote:
Begin volgende week een paar nachten vorst. Daarna op z'n vroegst eind deze maand of in februari kans dat het weer omslaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef hardcore-gabber het volgende:
wanneer wordt het winter? xD
De pluim van het KNMI laat voor midden Nederland ook voor volgend weekend nachtvorst zien (rond de -4), en rond de 1 à 2 graden overdag. Maar goed, de winter zet niet echt door inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Begin volgende week een paar nachten vorst. Daarna op z'n vroegst eind deze maand of in februari kans dat het weer omslaat.
Aldus Piet.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef hardcore-gabber het volgende:
wanneer wordt het winter? xD
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef T42 het volgende:
gelukkig voor de winterband gebruikter ze zijn te gebruiken na het weekend
3 nachtjes lichte vorst, 1 ochtendje halve sneeuw en komende week krijgen we nog 3 nachtjes vorst. Maar daarna wordt het weer warmer. Ben ik blij dat ik niet in de onzin van de winterbandenmafia getrapt benquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat de winterbanden deze winter maar zitten. Sjonge, je loopt bijna gewoon met t-shirt buiten man. In Januari!
Niks horrorwinter hoor. Heb nog geen sneeuwvlok gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |