Ik zit nu op 3, wil ze wel allemaal gaan verzamelen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
En een weer zo'n gem gevonden. Hoeveel hebben jullie er al?
quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Ga met 300 weight naar een forge toe, kom terug met 470.
Laws of physics, ik defy ze.
Geen idee hoe ik eraan kom, maar ik kan 305 dragen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Ga met 300 weight naar een forge toe, kom terug met 470.
Laws of physics, ik defy ze.
De duurdere ringen en kettingen zijn vaak wel mooier. Dus zijn leuker om mee te dragen. Maar verder maakt het niet uit nee.quote:Op maandag 14 november 2011 23:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik snap iets niet![]()
ik heb verschillende ringen van uiteenlopende waardes maar nu wil ik er eentje enchanten maar het maakt voor de enchant niet uit welke ring ik kies?
dan is het toch het slimst om een goedkope ring te enchanten en die dure te verkopen?
Oh ik kan 355 dragen nu, ging meer om het feit dat ik uit 300 aan materiaal, 470 aan armor etc kan makenquote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik eraan kom, maar ik kan 305 dragen.
Stamina.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik eraan kom, maar ik kan 305 dragen.
je items krijgen wel meer waarde als ze enchant zijn, dus die duurdere ring wordt daarmee nog meer waard. wil je een enchanted item gebruiken zou ik voor de ring gaan die de beste stats heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 23:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik snap iets niet![]()
ik heb verschillende ringen van uiteenlopende waardes maar nu wil ik er eentje enchanten maar het maakt voor de enchant niet uit welke ring ik kies?
dan is het toch het slimst om een goedkope ring te enchanten en die dure te verkopen?
Je hebt het over die Dwemer Levers, Gears enzovoorts? Sommige (misschien alle) stukken kan je omsmelten tot Ignots die je dan weer kan gebruiken om wapens te maken als je de smithing perks daarvoor hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef Katth het volgende:
Een Dwarven Storeroom gevonden, ligt allemaal Dwemer metaal in. Wat kan je daarmee>
Er lag ook aardig wat dwarfen metal ingots.quote:
Wat is datquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=35
Ik heb hem en hij is lekker dik! 653 Paginas om precies te zijn. Heb er al regelmatig eens iets in opgezocht. Ook zit er een grote kaart bij met alle quests er op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand hier met de strategy guide? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen...
Geldt trouwens ook voor de officiele soundtrack van 4 CD's, maar die heeft nog niemand volgens mij (wordt vanaf deze week verstuurd las ik).
Wil die soundtrack ook echt hebben man. Ben nu maar even de gedownloade rip luisteren, maar wil deze zeker kopen zo TERING goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand hier met de strategy guide? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen...
Geldt trouwens ook voor de officiele soundtrack van 4 CD's, maar die heeft nog niemand volgens mij (wordt vanaf deze week verstuurd las ik).
En hij ziet er ook gaaf uit, die box:quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:11 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil die soundtrack ook echt hebben man. Ben nu maar even de gedownloade rip luisteren, maar wil deze zeker kopen zo TERING goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |