Je hebt het over die Dwemer Levers, Gears enzovoorts? Sommige (misschien alle) stukken kan je omsmelten tot Ignots die je dan weer kan gebruiken om wapens te maken als je de smithing perks daarvoor hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef Katth het volgende:
Een Dwarven Storeroom gevonden, ligt allemaal Dwemer metaal in. Wat kan je daarmee>
Er lag ook aardig wat dwarfen metal ingots.quote:
Wat is datquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=35
Ik heb hem en hij is lekker dik! 653 Paginas om precies te zijn. Heb er al regelmatig eens iets in opgezocht. Ook zit er een grote kaart bij met alle quests er op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand hier met de strategy guide? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen...
Geldt trouwens ook voor de officiele soundtrack van 4 CD's, maar die heeft nog niemand volgens mij (wordt vanaf deze week verstuurd las ik).
Wil die soundtrack ook echt hebben man. Ben nu maar even de gedownloade rip luisteren, maar wil deze zeker kopen zo TERING goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand hier met de strategy guide? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen...
Geldt trouwens ook voor de officiele soundtrack van 4 CD's, maar die heeft nog niemand volgens mij (wordt vanaf deze week verstuurd las ik).
En hij ziet er ook gaaf uit, die box:quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:11 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil die soundtrack ook echt hebben man. Ben nu maar even de gedownloade rip luisteren, maar wil deze zeker kopen zo TERING goed.
DAMNNN manquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En hij ziet er ook gaaf uit, die box:
[ afbeelding ]
Stairs naar Greybeards? Kun je niet gewoon sprinten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga ook imperial
Met de warrior char zal ik wel nord kiezen
Met mn mage zal ik alles en iedereen kapot maken
Maar eerst maar met mn thief uitspelen
Ben lvl 21 inmiddels maar ben nog steeds niet de stairs beklommen.
Omdat die kanker ijsberen een instant sneak detectie hebben en al mn aanvallen dus nauwelijks schade doen.
Kijk eens achter het waterquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:15 schreef Katth het volgende:
Moet in een cave zijn en het geef aan dat ik naar boven moet bij een waterval... Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. Heb al buiten de cave rond gezocht naar een andere ingang, maar die kon ik niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |