Je kunt een SD kaartje in de spiegel doen en daarop bewaren...quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Kan niet, want dan heb je een foto in de spiegel en een foto en dan blijven het foto's en dan ziet het er nog steeds niet uit als puur in de spiegel...![]()
Wat een drama dit
quote:Op maandag 14 november 2011 15:17 schreef Cactus1 het volgende:
Volgens mij wordt je hoofd gespiegeld op een foto, dus dat kan wel kloppen dan. Mensen zien jou ook anders, dan dat jij jezelf in de spiegel ziet.
quote:Het artikel staat in Psychologie Magazine van November 2010 en is geschreven door Marloes Blom. Er staat:
Moeite met uw eigen beeltenis? Niet zo gek: we zien onszelf doorgaans in spiegelbeeldversie - en vinden onszelf daarom in die versie het knapst. Troost u: de mensen om u heen zien liever wél de fotoversie.
Same differencequote:Op maandag 14 november 2011 15:30 schreef 314 het volgende:
je wordt juist gespiegeld in de...... spiegel natuurlijk!
Dus volgens Marloes is het puur gewenning?quote:Op maandag 14 november 2011 15:30 schreef palawan het volgende:
gekopieerd van http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=139210
Gaat over hetzelfde onderwerp
[..]
tof he?quote:Op maandag 14 november 2011 15:31 schreef Dhaha het volgende:
ik vind mezelf er beter uitzien in piegelbeeld
Dus als je een foto van jezelf maakt en je vindt je gezicht er scheef uitzien. dan moet je omdraaien draaien en de foto nog een keer maken omdat de belichting anders op je gezicht valt?quote:
Helaas waar, dan zeg ik jezus wat een lelijke foto, en dan zeggen ze: zo zie je er gewoon uit hoorquote:Op maandag 14 november 2011 15:16 schreef Hiddendoe het volgende:
De camera liegt niet; jouw ogen zien echter alleen wat ze willen zien.
Gaat het alleen om scheefheid?quote:Op maandag 14 november 2011 15:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus als je een foto van jezelf maakt en je vindt je gezicht er scheef uitzien. dan moet je omdraaien draaien en de foto nog een keer maken omdat de belichting anders op je gezicht valt?
Pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 15:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Helaas waar, dan zeg ik jezus wat een lelijke foto, en dan zeggen ze: zo zie je er gewoon uit hoor
Bijna vergeten, dat zou ik nog gaan doen. nu nog eentje kopen..quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef mrspoeZ het volgende:
En als je jezelf op je webcam bekijkt Schenkstroop?
Wat verwacht je als je foto's maakt met je 10 jaar oude mobielquote:Op maandag 14 november 2011 15:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind mijn gezicht er anders uitzien in de spiegel dan wanneer ik op een foto sta. Hebben jullie dat ook en hoeveel verschil zou het maken bij jou denk je?
Mijn mobiel heeft geen mogelijkheid tot fotos nemen. en hij is 5 jaar oud. ook goed?quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Wat verwacht je als je foto's maakt met je 10 jaar oude mobiel
quote:de reden waarom anderen je niet lelijker vinden op een foto dan in het echt is omdat iedereen het meest kritisch over hun eigen uiterlijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |