Dit dus.quote:Op maandag 14 november 2011 15:16 schreef Rabiosa het volgende:
In de spiegel zie ik eraltijd veel mooier uit dan op foto's heel frusterenndd
Dit ja.quote:Op maandag 14 november 2011 15:17 schreef Cactus1 het volgende:
Volgens mij wordt je hoofd gespiegeld op een foto, dus dat kan wel kloppen dan. Mensen zien jou ook anders, dan dat jij jezelf in de spiegel ziet.
Ditquote:Op maandag 14 november 2011 15:17 schreef Cactus1 het volgende:
Volgens mij wordt je hoofd gespiegeld op een foto, dus dat kan wel kloppen dan. Mensen zien jou ook anders, dan dat jij jezelf in de spiegel ziet.
Kan niet, want dan heb je een foto in de spiegel en een foto en dan blijven het foto's en dan ziet het er nog steeds niet uit als puur in de spiegel...quote:
Klopt, bij tanden zie je dit ook goed. Is raarquote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als ik iemand anders bekijk via een spiegel heeft die persoon altijd een beetje een scheef hoofd
Vooral neuzen zien er in de spiegel altijd veel schever uit dan in de "werkelijkheid" vind ikquote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, bij tanden zie je dit ook goed. Is raar
Ja, ook nooit begrepen, zal wel iets met de kijkhoek te maken hebben.....quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, bij tanden zie je dit ook goed. Is raar
Ja klinkt erg logisch.quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit
Je raakt gewend aan het beeld dat je in de spiegel ziet, en aangezien je niet symmetrisch bent, zie je er op een foto anders uit dan op de spiegel.
Vaak vind je jezelf ook niet goed op een foto staan, omdat je minder gewend bent aan je fotobeeld dan aan je spiegelbeeld
Stond een tijdje geleden in psychologie magazine.
Heeft iedereen hier last van? Hoe kan het dat je mensen bekijkt zoals zij zijn door jouw ogen en vrijwel nooit een scheef hoofd ziet. totdat je ze in de spiegel bekijkt. Is dat enkelt gewenning?quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als ik iemand anders bekijk via een spiegel heeft die persoon altijd een beetje een scheef hoofd
Ik zie ook wel scheve hoofden buiten de spiegel omquote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iedereen hier last van? Hoe kan het dat je mensen bekijkt zoals zij zijn door jouw ogen en vrijwel nooit een scheef hoofd ziet. totdat je ze in de spiegel bekijkt. Is dat enkelt gewenning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |