Dus jij zat weer te gniffelen net toen er commentaar op je troll kwam?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef TwyLight het volgende:
Maar als je elke keer beet hebt dan is het leuk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dus jij zat weer te gniffelen net toen er commentaar op je troll kwam?
Huh, neuh ik maak me ook echt niet druk om wat er gezegd wordt in BG's hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef Altron het volgende:
Sja Silmarwen , hoe triest het ook is dat gasten dat soort opmerkingen maken, ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Dat zijn allemaal van die kinderen die niet beter weten , en alleen maar hele dagen lopen te trollen.
Zodra je er tegenin gaat krijg je alleen maar triestere opmerkingen terug, de volgende keer gewoon keihard negeren , dat is het enige wat helpt.
Sorry , dit was bedoeld voor Hitomiquote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, neuh ik maak me ook echt niet druk om wat er gezegd wordt in BG's hoor.
Zal me echt aan mijn reet roesten.
Retribution is toch al de dps-spec? Dan heb je holy niet nodig. Of is er nog een andere class die ret heeft?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
En meh, ik wil echt 3 verschillende specs kunnen hebben.
Tank, DPS (voor Rhyolith en Majordomo) en mijn PvPret spec. Nu moet ik steeds respeccen, echt te irritant.
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik heb een tank spec en een ret spec. En ik wil nog een pvp ret spec. Nu wissel ik ze steeds om. En das duur.
Ja ik switch dus steeds maar. Het zou makkelijk zijn zoals bij Rift, een aparte slot voor pvp spec.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...
Ik heb dat ook een beetje, heb nu geen divine storm maar mis hem wel soms als ik wat pve met mijn ret, maarja meeste zit ik op mijn holyquote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...
Ik betaal elke keer in de 60 gold.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Silmarwen het volgende:
Het verschilt bij mij... geen idee waarom. 33 gold of 66 gold.
Vreemd trouwens want ik lees net dat het tot een max van 50 gold is? Misschien keek ik niet goed...
Ik ga er eens opletten vrijdag.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal elke keer in de 60 gold.
In RBG's voor flag interruptsquote:Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje, heb nu geen divine storm maar mis hem wel soms als ik wat pve met mijn ret, maarja meeste zit ik op mijn holy
Zoals ik al zei in RBG, dan heb je niet altijd je stuns van je CD af.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Rebuke, Hammer of justice, repentance?
Komt omdat het voor PvP lame zou zijn dan had je zometeen RBG setups met een AoE rotation die vervolgens gewoon AoE 24/7 droppen en dan maar veilig spelen met healersquote:Op donderdag 17 november 2011 04:45 schreef TwyLight het volgende:
Dat is wel lelijk dat concentration niet werktik drop altijd een AoE fire totem en die werkt wel gewoon
ben m'n shaman wel begonnen als healer, maar vind elemental tot nu toe leuker eigenlijk. al zo'n 10 levels geen resto meer gespeeld volgens mij (lvl 54 nu).quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Shaman healen echt zo tof tot nu toe.Riptide + earth shield + healing totem = AFK.
En dan gaan ze dood als jij afk bent?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Shaman healen echt zo tof tot nu toe.Riptide + earth shield + healing totem = AFK.
Ga dan weer tank, instaqueue jeweetquote:Op donderdag 17 november 2011 07:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Echt he, ik snap meteen weer waarom mensen altijd blij waren met mij als tank
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En dan gaan ze dood als jij afk bent?
Ik wel hoorquote:
Als je meer dps doet dan een ''echte'' dps in de raid.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat is nou net leuk aan atonementhealing bij disc priest; het wordt anders te saai in heroics en nu doe ik ook nog wat dps(doel is altijd meer dps dan minstens 1 dps te doen
)
Mja ach, ik wilde een healer, en ik heb al een (disc) priest op 85, shammy ben ik al mee bezig en druid vind ik saaiquote:Op donderdag 17 november 2011 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Holy paladin is echt saai. Ik heb er ook een geleveld met fiets tot 81 (raf) en toen abandoned
Ik vind holy paladin echt tof om te spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Holy paladin is echt saai. Ik heb er ook een geleveld met fiets tot 81 (raf) en toen abandoned
lolshock, lolshock, lolshock, word of lol, repeatquote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind holy paladin echt tof om te spelen.
Je vergeet judge, judge, judge.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lolshock, lolshock, lolshock, word of lol, repeat
Soms ook bubble, flash of light, flash of light, flash of light, flash of lightquote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef internal het volgende:
Is dat echt het enige wat een holy paladin doet?Ik ben nu een paladin aan het levelen om het op 85 te gaan healen, maar dat klinkt niet echt geweldig.
Flash of light gebruik ik alleen maar in PvP eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms ook bubble, flash of light, flash of light, flash of light, flash of light
Kijk dat klinkt tenminste nog ergens naarquote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik nooit Flash of Light.
Ja heel soms, wanneer hij instant is door Holy Shock crit en er iemand met kritiek weinig hp rondloopt.
Wat ik doe is ongeveer dit:
- Beacon op tank
- Holy shock
- Word of Glory bij 3 holypower
- Holy light op partymembers wanneer laag hp (100% holy light transfert naar tank door beacon)
- Holy light op tank wanneer hij alleen laag hp heeft en partymembers niet
- Instant Flash of Light wanneer iemand erg weinig hp heeft
- Light of Dawn wanneer iemand erg snel gehealed moet worden.
Tussendoor nog judgement (heal je jezelf mee + mana terug), Hand of Sacrifice op de tank wanneer hij een grote pull maakt, Holy Radiance wanneer er een aoe heal nodig is (bijvoorbeeld 1e boss in ZA, met die lightning crap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |