Je zou voor de gein eens League of Legends moeten gaan spelen. Hoe ze daar tegen elkaar praten in chat is geniaal. 25x zo erg als in een BG in WoW.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jah ik verzin het ook niet, ik zeg zelden tot nooit wat in een BG. Hoogstens "inc farm" of whatever. L2P, NOOBS, whatever. Snap niet waarom mensen toch zo hysterisch worden in battlegrounds. Het is bijna komisch.
Dus jij zat weer te gniffelen net toen er commentaar op je troll kwam?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef TwyLight het volgende:
Maar als je elke keer beet hebt dan is het leuk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dus jij zat weer te gniffelen net toen er commentaar op je troll kwam?
Huh, neuh ik maak me ook echt niet druk om wat er gezegd wordt in BG's hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef Altron het volgende:
Sja Silmarwen , hoe triest het ook is dat gasten dat soort opmerkingen maken, ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Dat zijn allemaal van die kinderen die niet beter weten , en alleen maar hele dagen lopen te trollen.
Zodra je er tegenin gaat krijg je alleen maar triestere opmerkingen terug, de volgende keer gewoon keihard negeren , dat is het enige wat helpt.
Sorry , dit was bedoeld voor Hitomiquote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, neuh ik maak me ook echt niet druk om wat er gezegd wordt in BG's hoor.
Zal me echt aan mijn reet roesten.
Retribution is toch al de dps-spec? Dan heb je holy niet nodig. Of is er nog een andere class die ret heeft?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
En meh, ik wil echt 3 verschillende specs kunnen hebben.
Tank, DPS (voor Rhyolith en Majordomo) en mijn PvPret spec. Nu moet ik steeds respeccen, echt te irritant.
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik heb een tank spec en een ret spec. En ik wil nog een pvp ret spec. Nu wissel ik ze steeds om. En das duur.
Ja ik switch dus steeds maar. Het zou makkelijk zijn zoals bij Rift, een aparte slot voor pvp spec.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...
Ik heb dat ook een beetje, heb nu geen divine storm maar mis hem wel soms als ik wat pve met mijn ret, maarja meeste zit ik op mijn holyquote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit nogal verschill idd tussen de pvp en de pve ret spec. Ik heb er zelf ook last van. Heb een pve tankspec er ook nog bij namelijk. M'n ret spec is nu een soort hybride pvp/pve spec, maar nog wel met Divine Storm, die ik in arena echt niet nodig heb, maar ja...
Ik betaal elke keer in de 60 gold.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Silmarwen het volgende:
Het verschilt bij mij... geen idee waarom. 33 gold of 66 gold.
Vreemd trouwens want ik lees net dat het tot een max van 50 gold is? Misschien keek ik niet goed...
Ik ga er eens opletten vrijdag.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal elke keer in de 60 gold.
In RBG's voor flag interruptsquote:Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje, heb nu geen divine storm maar mis hem wel soms als ik wat pve met mijn ret, maarja meeste zit ik op mijn holy
Zoals ik al zei in RBG, dan heb je niet altijd je stuns van je CD af.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Rebuke, Hammer of justice, repentance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |