Komt omdat het voor PvP lame zou zijn dan had je zometeen RBG setups met een AoE rotation die vervolgens gewoon AoE 24/7 droppen en dan maar veilig spelen met healersquote:Op donderdag 17 november 2011 04:45 schreef TwyLight het volgende:
Dat is wel lelijk dat concentration niet werktik drop altijd een AoE fire totem en die werkt wel gewoon
ben m'n shaman wel begonnen als healer, maar vind elemental tot nu toe leuker eigenlijk. al zo'n 10 levels geen resto meer gespeeld volgens mij (lvl 54 nu).quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Shaman healen echt zo tof tot nu toe.Riptide + earth shield + healing totem = AFK.
En dan gaan ze dood als jij afk bent?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Shaman healen echt zo tof tot nu toe.Riptide + earth shield + healing totem = AFK.
Ga dan weer tank, instaqueue jeweetquote:Op donderdag 17 november 2011 07:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Echt he, ik snap meteen weer waarom mensen altijd blij waren met mij als tank
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En dan gaan ze dood als jij afk bent?
Ik wel hoorquote:
Als je meer dps doet dan een ''echte'' dps in de raid.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat is nou net leuk aan atonementhealing bij disc priest; het wordt anders te saai in heroics en nu doe ik ook nog wat dps(doel is altijd meer dps dan minstens 1 dps te doen
)
Mja ach, ik wilde een healer, en ik heb al een (disc) priest op 85, shammy ben ik al mee bezig en druid vind ik saaiquote:Op donderdag 17 november 2011 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Holy paladin is echt saai. Ik heb er ook een geleveld met fiets tot 81 (raf) en toen abandoned
Ik vind holy paladin echt tof om te spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Holy paladin is echt saai. Ik heb er ook een geleveld met fiets tot 81 (raf) en toen abandoned
lolshock, lolshock, lolshock, word of lol, repeatquote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind holy paladin echt tof om te spelen.
Je vergeet judge, judge, judge.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lolshock, lolshock, lolshock, word of lol, repeat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |