ik had zweetsokkenquote:Op woensdag 16 november 2011 07:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeej een reep tobeleronde in mijn schoentje
omfg wat liefquote:Op woensdag 16 november 2011 07:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeej een reep tobeleronde in mijn schoentje
oh loller dat kan ookquote:
Handig!quote:
Anders vergeet je de broodbakmachine 's avonds aan te zettenquote:
anders sta je 's morgens dat klote-ijs van je auto te krabbenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders vergeet je de broodbakmachine 's avonds aan te zetten
Ik kon mijn krabber niet vinden. Dus dan maar een kopje lauw waterquote:Op woensdag 16 november 2011 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
anders sta je 's morgens dat klote-ijs van je auto te krabben
Ja, als ik dat wil ga ik wel onder een brug slapenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef Poit het volgende:
Broodauto's
![]()
Fiets! Trein! Bevroren klauwen!
Met je broodbakmachinequote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wil ga ik wel onder een brug slapen
en een verlengsnoertje.quote:
Weet je hoe lekker vers brood ruikt als je 's ochtends de huiskamer binnenwaggelt?quote:
Laat staan als die geur de stank van die beerput, waar je maar je kartonnen doos hebt neergezet omdat je dan toch nog enige vorm van warmte hebt, verdrijft!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker vers brood ruikt als je 's ochtends de huiskamer binnenwaggelt?
En pindakaas geschraapt van oude boterhammen uit de prullenbak.quote:
Lang leve een verlengsnoerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laat staan als die geur de stank van die beerput, waar je maar je kartonnen doos hebt neergezet omdat je dan toch nog enige vorm van warmte hebt, verdrijft!
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm geflitst worden met 164 op de teller is toch niet zo fijn
Opzich is daar een makkelijke oplossing voor...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm geflitst worden met 164 op de teller is toch niet zo fijn
Niet zo lekker als m'n ochtendwindje onder de dekensquote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker vers brood ruikt als je 's ochtends de huiskamer binnenwaggelt?
nog harder rijden en zorgen dat je niet op de foto komtquote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Opzich is daar een makkelijke oplossing voor...
Mogguh Sollie. Alles wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |