Ja, leuk nostalgisch spel maar niet echt super ofzo en hij was een tijdje geleden 3 euro goedkoperquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
Onder het mom van 'ik heb nog niet genoeg games niet uitgespeeld'
Iemand deze wel eens gespeeld? http://www.planetaxel.com/productDetails/730865001347
Doe dan een 2player game, voor beide plezierquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is toch alleen maar gezellig! Ik doe het zo vaak samen gamen, ook al is het een 1player game
Mag em van mezelf ook niet kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, leuk nostalgisch spel maar niet echt super ofzo en hij was een tijdje geleden 3 euro goedkoper
Als je iets wilt kopen dan kan je beter een cadeautje voor Shar kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag em van mezelf ook niet kopen![]()
Mag helemaal niets kopen van mezelf maar wil zo graag!!!
ik koop al genoeg cadeautjes voor Shar. Huis ligt vol met strikjes om mezelf in te pakken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je iets wilt kopen dan kan je beter een cadeautje voor Shar kopen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Poit het volgende:
[..]
ik koop al genoeg cadeautjes voor Shar. Huis ligt vol met strikjes om mezelf in te pakken!
Nu nog een paar ballen kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Poit het volgende:
[..]
ik koop al genoeg cadeautjes voor Shar. Huis ligt vol met strikjes om mezelf in te pakken!
quote:
quote:
quote:
quote:
Eliaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Nebo het volgende:
Het zat er stiekem wel een beetje aan te komen dat Duitsland ons weg speelt. Braafheid eruit, Babel wat minder naar binnen en wat meer via de zijkanten. Is Elia mee gekomen? Laat die kerel ook maar eens wat pingelen, misschien gaan onze aanvallen dan nog eens werken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef badboynova het volgende:
Wie is deze bekende redhead?
[ afbeelding ]
Gold Squad Homies is echt het beste platoon wat bestaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
Beetje jammer dat je met Battlefied geen punten krijgt als je de 'beste' van je team bent
Sta ik een keer eerste, win ook nog de pot, zijn er in het andere team 3 met meer punten dan ik
Wie wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT IS ELENA TOCH OOK EEN LEKKERE CHICK OOK HE![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |