quote:
Stand deel 2477:quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 12:41 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, zegt me niks, dus ik vrees het ergste
quote:
ook niet goed dan?quote:
Hoofddorpquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Flitspaal het volgende:
Andere dan:
In welke plaats staat het hoofdkantoor van Bart Smit?
een ruitertjequote:Op maandag 14 november 2011 13:11 schreef Flitspaal het volgende:
Een balans (ook wel twee-armige balans) is een meetinstrument met twee weegschalen dat dient om de grootte van een onbekende massa op een van de twee schalen te bepalen door op de andere schaal bekende gewichten te plaatsen totdat dat de balans in evenwicht is. Om de allerkleinste verschillen weg te werken is het bij preciesiebalansen mogelijk een zgn "" op een van de armen te plaatsen.
Wat is?
Nina gaat winnen zeg ik jequote:
Vandaag geleerd wat Una Paloma Blanca betekentquote:
Wil je ook nog leren waarom het 'betekent' moet zijn?quote:Op maandag 14 november 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vandaag geleerd wat Una Paloma Blanca betekend
quote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef MREn het volgende:
[..]
Wil je ook nog leren waarom het 'betekent' moet zijn?
quote:
Niet van SYTYCD van gisteren?quote:
Kijk ik zelden. Kijk sowieso zelden tvquote:
Door je reactie begrijp ik pas waar die afkorting voor staat.quote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk ik zelden. Kijk sowieso zelden tv
Ah okequote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk ik zelden. Kijk sowieso zelden tv
anders ff land en sector door elkaar halenquote:
Er wordt 6 miljoen betaald voor deze sponsoring, dus dat is wat veel voor de paterkes.quote:
Ja, maar het is een groot concern dat even 6 miljoen aan sponsoring op tafel kan smijten.quote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef plagvreugd het volgende:
Duvel.
Veel bier in Belgie -> veel gokmogelijkheden
Laatste hint: Het is één van vijf grote brouwerijen ter wereld.quote:Op maandag 14 november 2011 15:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, maar het is een groot concern dat even 6 miljoen aan sponsoring op tafel kan smijten.
Het wordt wat eentonig, maar ook dat wordt gebrouwen door AB InBev en die zijn het niet geworden.quote:
...en dat zal wel wat commotie geven in Belgiëquote:
quote:
Volgens mij heeft daar geen Nederlander gezeten, wel 2x bij Australiequote:
Dan zat ik vlakbijquote:Op maandag 14 november 2011 15:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Volgens mij heeft daar geen Nederlander gezeten, wel 2x bij Australie
quote:
Goed genoeg,om het tempo er wat in te houden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef Yankee het volgende:
maximale breedte van een schip? --> breedte van panamakanaal?
maximale diepte van een schip? --> diepte van panamakanaal?quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef Yankee het volgende:
maximale breedte van een schip? --> breedte van panamakanaal?
Ach, slechts een kilometertje of 12000quote:
quote:
Correct!quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef ß het volgende:
De burgemeester heeft de vlag van sinterklaas gestolen
Gemeente Woerdenquote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht dat ik veel dorpen kende in de provincie Utrecht, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. (Noord/West-Utrecht zeker?)
Nee, dat heeft nut.quote:
Als jij nieuw topic opentquote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef MREn het volgende:
Kan ik mijn eventuele ruitertjepunt nog krijgen voor het topic sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |