1 goede duw en die ligt op de grond hoor. Vooral dronken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij is zeker heel sterk.
Dat doet echt wel pijn
180 toch?quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
80 euro voor het weigeren van het tonen van je ID? Maak er eens gauw 2 tot 300 euro van.
Kan een hond dan praten?quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat nu ook een hond of een persoon die steeds 'heuj euj heuj' roept/blaft..
Een brabanderquote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat nu ook een hond of een persoon die steeds 'heuj euj heuj' roept/blaft..
Maar dan heb je die vent niet onder controlequote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 goede duw en die ligt op de grond hoor. Vooral dronken.
180 tochquote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
80 euro voor het weigeren van het tonen van je ID? Maak er eens gauw 2 tot 300 euro van.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Onder controle krijgen van zo'n vent die echt niet mee wil werken is best lastig volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2011 21:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar dan heb je die vent niet onder controle..
Daarom ook die 3/4 man, 1 agent per arm en andere werkt hem tegen de grond en dan knie in ze rug.quote:Op zondag 13 november 2011 21:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Onder controle krijgen van zo'n vent die echt niet mee wil werken is best lastig volgens mij.
Daar hebben we apps voorquote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
je mag niet drinken op straat, je mag niet blowen op straat, straks mag roken ook niet meer.. echt wat leven wij in een vrij land zeg....
Niet blowen op straatquote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
je mag niet drinken op straat, je mag niet blowen op straat, straks mag roken ook niet meer.. echt wat leven wij in een vrij land zeg....
quote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
Alleen als t in de apv staat toch?quote:
Sinds wanneer?quote:Op zondag 13 november 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
apps
[..]
nope mag ook niet. kan je een boete voor krijgen.
mijn 3310 weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet wel, van die diingen die je installeert op je telfoon.
sinds altijd. officieel mag je alleen blowen in de coffeeshop of thuis.quote:
Nooit problemen mee gehad. Maar ik blow al een jaartje of 2 niet meer.quote:Op zondag 13 november 2011 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds altijd. officieel mag je alleen blowen in de coffeeshop of thuis.
brrrrrrrrquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dit, kinderdrugs. Echte bazen gebruiken meth.
[ afbeelding ]
Zonder Meth geen Breaking Badquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dit, kinderdrugs. Echte bazen gebruiken meth.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
boetes worden weer bepaald
quote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef tralalala het volgende:
Andre is motoragent
Rob is ook al agent
WTF !
Hallo racistquote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
Klinkt als een blanke vrouw, wie gaat er nou met zo'n pauper neger
Laten beetje over zich heenlopen :'jquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Caland het volgende:
Kankerpolitie zeggen en geen knuppel in je nek krijgen.
Alleen in Nederland.
VMBO-sletjesquote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Welkom bij OBIN
Obin ondersteunt mensen die door ziekte, leeftijd of bijzondere omstandigheden hun financiële zaken (tijdelijk) niet meer kunnen of willen regelen. Wij verrichten alle noodzakelijke financiële handelingen voor de onderbewindgestelde persoon: van het begeleiden met de aanvraag naar de kantonrechter, het controleren of inkomsten worden ontvangen tot het uitvoeren van betalingen en aanvragen van subsidies, zoals bijv huur en zorgtoeslag.
Obin is een erkende en betrouwbare organisatie met ruime ervaring waarbij elke persoonlijke situatie de individuele aandacht krijgt die u mag verwachten van onze vakbekwame medewerkers.
Diensten die Obin aanbiedt zijn onder andere:
Beschermingsbewind
Curatele
WSNP
Ik vind het juist knap dat ze zo rustig blijven.quote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Echt loop met dood te ergeren hoe soft de politie / handhavers in Nederland zijn.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Razor21 het volgende:
Gast ga van dat geld een cursus Nederlands nemen ofzo....
Had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Obin ondersteunt mensen die door ziekte, leeftijd of bijzondere omstandigheden hun financiële zaken (tijdelijk) niet meer kunnen of willen regelen
http://www.obin.nl/
Alleen voor zijn lange neger L zekerquote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
Was iets van de gevangenis zelfquote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Majkool het volgende:
Waarom de politie niet normaal in beeld?
Dat heeft hij vaker gedaan via dat raam. Of bij iemand anders zijn raamquote:
heeft ie zo even gehosseldquote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Best grappig dat die maten van hem toch 250 euro contant op zak heeft
Dat staat wel lekker tegenover elkaar jaquote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moest ie nou echt 5 dagen mee voor 250 euro?
Gijzeling, daarna moet ie alsnog dokken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moest ie nou echt 5 dagen mee voor 250 euro?
quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het huis is zelfs geblurrt hier, wut
Zware crimineelquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat heeft Google Streetview toch gedaanquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt dan wel een strafblad volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
50 euro per dag 'verdienen' met in een cel ziten? ik zou het doen, zoveel zou ik niet verdienen op een dag, en daar chill je em een beetje in je cel met TV
en een strafbladquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
50 euro per dag 'verdienen' met in een cel ziten? ik zou het doen, zoveel zou ik niet verdienen op een dag, en daar chill je em een beetje in je cel met TV
robot-agent in da house.quote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stemmen zijn wel erg verzwaard
oh ja... problemen met baan vinden.quote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een strafblad volgens mij.
Je moet alsnog betalen daarna hè.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alles behalve de lantaarnpaalquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto zal wel octrooi hebben opquote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stemmen zijn wel erg verzwaard
Inderdaad ja!quote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alberto zal wel octrooi hebben op
de smurfen vervorming
Dit dus. Niet luisteren = voelen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Knieschijf schieten en dan aan ze haren naar buiten sleuren
Geen 50 euro verdienen op een dag? Dat verdienen schoonmakers nogquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen gastenboek dit keer!quote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Nu even goed opletten, anders snap ik er weer geen bal van.
Te gevaarlijk!quote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat laatste was wel slap zeg, totaal geen beelden, gewoon niks
ja raar he, lijkt wel of het iets is van 10 jaar geledenquote:
ben niet zo oud en heb een crappy bijbaanquote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen 50 euro verdienen op een dag? Dat verdienen schoonmakers nog
Nee want als ze hem neergeschoten hadden zouden ze door het hele land uitgejoeld wordenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen 50 euro verdienen op een dag? Dat verdienen schoonmakers nog
Ja want dat is de enige optiequote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee want als ze hem neergeschoten hadden zouden ze door het hele land uitgejoeld wordendomvolk hier.
zal wel nietquote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
10 jaar oude moord... is dit boeiend?
8 uur per dag = bijbaan?quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
ik verdiende 40 euro per dag (8 uur) met mijn bijbaandan ga ik idd liever in de cel chillen
En dan alsnog betalen? Niet acht slim.quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
ik verdiende 40 euro per dag (8 uur) met mijn bijbaandan ga ik idd liever in de cel chillen
Nee maar je moet gewoon meewerken.. en al zeker niet een agent bedreigen met een mes!quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige optieZoontje van een agent ben jij he?
Je krijgt volgens mij wel een strafblad...quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |