He bah!quote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef Studiotje het volgende:
Trek je dat onderste los, komt er opeens zo'n opgezwollen lid tevoorschijn
Het absurde eraan vind ik dat sommige van die lui allemaal zooi hebben die ze nooit meer op kunnen maken, 100 flessen douchegel of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die vent van net deed dat toch niet verkeerd, van 400+ naar 16 dollar.
Jaar hoeveelheid zag ik netquote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het absurde eraan vind ik dat sommige van die lui allemaal zooi hebben die ze nooit meer op kunnen maken, 100 flessen douchegel of zo.
Sowieso heel de dag tijdschriften door bladerenquote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het absurde eraan vind ik dat sommige van die lui allemaal zooi hebben die ze nooit meer op kunnen maken, 100 flessen douchegel of zo.
jaa lijkt me leuk om eens te doen inderdaad, biertje drinken, bonen met spek bij het kampvuur en lekker knallenquote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik dan nog wel leuk. Cowboytje spelen.
Er was er ook eentje die ging vuilcontainers langs voor de reclameboekjes.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sowieso heel de dag tijdschriften door bladeren
gaat er meer om dat je je lul er in kan stekenquote:
Nee hoor!quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het erg dat ik weet wat Jenkins is?
die van de feedersrepo was nog een stuk dikkerquote:
yesquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
doodsverwensingen mogen niet he? Of mag hier een uitzondering voor dit dikke wijf?
wtf dat eet ik niet eens in een weekquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Wat een vieze vleesdingen liggen daar, of wat het is.
20000 calorieen
Oke niet overdrijven ze hoeft niet dood hoorquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
doodsverwensingen mogen niet he? Of mag hier een uitzondering voor dit dikke wijf?
Zitten vast van die massieve heftruck bandjes onder dat wagentjequote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
In dat wagentje, jeetje. ze neemt de volle breedte van een gangpad
Of ze deden het niet goedquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bike-team is wegbezuinigt
Dat is net uitgelegd in de uitzendingquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh waarom is die agent geblurred![]()
Werd net uitgelegd, omdat ze ook in gevangenissen werken etc.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Idd, stom.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ingrid en Anita van om de hoek spreken schande.quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo heeft de buurt weer wat te roddelen
"Hee, hep je het al gehoord? truus van nr 43 zit in de bak."quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo heeft de buurt weer wat te roddelen
whehequote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Dacht even dat Obese weer op was, maar het is Overtreders.
Hoeft niet, in Delft mag het wel.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Travel. het volgende:
maar als het voetgangersgebied is.... dan mag een fiets dus ook niet
Nee, maar dat bord is toch wel duidelijk zo te zien.quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die straat ziet er inderdaad niet uit alsof het gevaarljk is om te rijden
zeker, en je weet als je er woont ook wel waar je niet en wel mag rijdenquote:Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar dat bord is toch wel duidelijk zo te zien.
Ik vind een groep bejaarde wielrenners gevaarlijker dan een mocro op een snorfiets.quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Met de drukte overdag zijn scooters best gevaarlijk.
Taxi's rijden er inderdaad wel gewoonquote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die straat ziet er inderdaad niet uit alsof het gevaarljk is om te rijden
Fietsen mag. Met de scooter nietquote:Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet je kijken, iedereen fietst daar
Zometeen toch?quote:Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Het is wachten op de eerste Marokkaan die meteen begint te flippen dat die camera uit moet
Maar het ging niet over wielrennersquote:Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind een groep bejaarde wielrenners gevaarlijker dan een mocro op een snorfiets.
Ze heeft het geld ook wel ...quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ze blijft wel beleefd en neemt het sportief op.
Ja op de camera ja. Rijd ze weg hoor je de ene kk na de andere.quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ze blijft wel beleefd en neemt het sportief op.
Ze meost wel eerst op haar loon wachten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft het geld ook wel ...
Uniformpje fixen, boete bedrag verlagen naar 40euro dat mensen ook contant kunnen betalen, cashennnnquote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Goudmijntje daarzo!
Ik ga daar ook staan
Jaaa, maar fietsers ook. En het was niet druk maar oke oke.quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar het ging niet over wielrenners
Het is gewoon een feit dat scooters in een drukke winkelstraat gevaarlijk kunnen zijn.
Ja preciesquote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Uniformpje fixen, boete bedrag verlagen naar 40euro dat mensen ook contant kunnen betalen, cashennnn
Ze staan hier soms vlakbij, ik ben gelukkig nog nooit aan de beurt geweest, ben je bijna thuis, krijg je dat.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
pffft ,denk je lekker snel naar huis te kunnen, rijd je zo'n kutfuik in...
Als je geen volkswagen, audi of bmw rijdt en er als vrouw leuk/vriendelijk uitziet zal je wel door mogen rijden jaquote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze staan hier soms vlakbij, ik ben gelukkig nog nooit aan de beurt geweest, ben je bijna thuis, krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |