ja dat zag ik later ookquote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is het een hem....
quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Starlie het volgende:
Zooo Michelle!!! Ze heeft echt wel potentie!!
Mijn voorkeur is Michelle, Riquelle, Tamara, Elise op basis van wat ik nu zie.quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
So not done!
Tamara liep het beste en daarna Michelle!
Riquelle ook volgens mij.quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Elize is zenuwachtig, de hele tijd kijken waar ze loopt
Ik zat gister te bedenken, heeft Kim Veenstra ook dit programma ooit gewonnen?quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Tamara, ik kan dr niks sympathieks aan ontdekken
Ja, seizoen 2!quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister te bedenken, heeft Kim Veenstra ook dit ooit gewonnen?
Dat is qua karakter een beetje de Tamara
Serieus? Ik vond Kim veel sympathieker. En veel spontaner/minder berekenend....quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister te bedenken, heeft Kim Veenstra ook dit programma ooit gewonnen?
Dat is qua karakter en stijl een beetje de Tamara
Toen was er nog een publieksjury, nu niet toch?quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister te bedenken, heeft Kim Veenstra ook dit programma ooit gewonnen?
Dat is qua karakter en stijl een beetje de Tamara
't Is officieel helemaal niet de bedoeling dat je meeloopt in 't ritme op de catwalk he... Maar dat is ze blijkbaar niet verteld...quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat die meiden op een muziekje zoooooooooo snel moeten lopen...maar dat komt straks vast nog op een gewoon tempo
ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik vond Kim Feenstra eigenlijk wel sympathiek
Ik ken haar enkel van 'nu' en dat vind ik, net als Tamara, ook een Anita op een Cita, al heeft ze nu een goeie styliste en ziet ze er vaak goed uitquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik vond Kim Feenstra eigenlijk wel sympathiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |