Maar toch wel met cuppasoup?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef MissVanity het volgende:
Het gesprek wordt doorgeschoven naar morgenochtend. En dan heb ik het met iemand anders. Pfff... Wat een pak van mijn hart zegt!
Neh... Bah. Ik vind dat niet lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar toch wel met cuppasoup?
Hij heeft een mooie stemquote:
Dat is inderdaad heerlijk he? Ik liep van de week savonds door de straten, lekker koud en dan zie je bij iedereen de lampen aan en de mensen bezig in hun bezighedenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef mousy31 het volgende:
ik ga afsluiten voor vandaag hebben net ff lekker gewandeld , erg koud hier er hangt nu al 2 dagen mist. Maar frisse neus is wel goed tegen de negatieve gedachten
fijne avond allemaal
Ja fijn he, die plakmistquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef mousy31 het volgende:
ik ga afsluiten voor vandaag hebben net ff lekker gewandeld , erg koud hier er hangt nu al 2 dagen mist. Maar frisse neus is wel goed tegen de negatieve gedachten
fijne avond allemaal
Wie is Bob? De God van de motors?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja fijn he, die plakmist![]()
85km door de vrieskou en elke km m'n vizier schoonvegen anders zie ik niks. Thank Bob voor de handvat verwarming
Bob Sagetquote:
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoordquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bob SagetDoet zelfs niet onder voor the Flying Spaghetti Monster.
Onthouden voor Galgje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoord) uitgevonden?
O.a.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoord) uitgevonden?
En ik maar denken dat hij acteur en presentator van Funniest Home Videos wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
O.a.
Bob heeft alles uitgevonden. Bob is de Grote Creator.
Sagetism zal de wereld veroveren
Ben ook wel blij dat ie de boxer motor heeft gemaakt, want dat zijn nu net twee voetkacheltjes
En hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
O.a.
Bob heeft alles uitgevonden. Bob is de Grote Creator.
Sagetism zal de wereld veroveren
Ben ook wel blij dat ie de boxer motor heeft gemaakt, want dat zijn nu net twee voetkacheltjes
Ach, is best ok. Leer weer het nodige bij. Is wel slechts tijdelijk (t/m week 49), om de drukte aldaar wat weg te werken. Moet ook niet langer duren want met de winter voor de deur is dik een uur rijden in kou & mist niet prettig. Sneeuw moet ik nu al helemaal even niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
En hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk?
Dat klinkt écht heel goed! Hoop dat het wat wordt! Hoever is dat rijden voor je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ach, is best ok. Leer weer het nodige bij. Is wel slechts tijdelijk (t/m week 49), om de drukte aldaar wat weg te werken. Moet ook niet langer duren want met de winter voor de deur is dik een uur rijden in kou & mist niet prettig. Sneeuw moet ik nu al helemaal even niet aan denken.
Gisteren alweer op gesprek geweest voor een volgende Job in Oud-Beijerland, en dat was pas echt interessant. Dat zou ook voor onbepaalde tijd zijn, en wordt je intern opgeleid tot, uiteindelijk, project leider. Voor proces-automatisering. Dan moet je een complete installatie uitdenken, alles uitwerken, materiaal, tekeningen etc. tot het in bedrijf stellen aan toe.
Lijkt me echt geweldig, even afwachten of ik nog een tweede gesprek krijg
Ja das nog eens een jobquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat klinkt écht heel goed! Hoop dat het wat wordt! Hoever is dat rijden voor je?
Tóp! Nou, ik ga duimen voor je hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja das nog eens een jobLekker afwisselend ook. Zowel op kantoor als buiten op locatie.
& dan kan ik straks een nieuwe BMW betalen![]()
Is slechts een half uurtje rijden.
Thanx!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
Tóp! Nou, ik ga duimen voor je hoor![]()
Maar nu eerst slapen.
Truste en tot morgen
Dus vanaf 11 uur is het radiostilte bij jou?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen!De nieuwe begint om 11 uur deze hele week.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus vanaf 11 uur is het radiostilte bij jou?
OH wat doe je
En , heb je je gesprek al gehad?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef MissVanity het volgende:
Succes met het inwerken!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef MissVanity het volgende:
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En , heb je je gesprek al gehad?
En goedemorgen allemaal
Dankjequote:
Beter Fok inhalen 's avonds dan je werkquote:Op woensdag 16 november 2011 09:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaIk ga het fokken wel een beetje missen. Nu moet ik alles 's avonds inhalen
Zoiets zal je niet snel meer doen danquote:Op woensdag 16 november 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
Een tip voor andere mensen met kinderen (of in de planning van)
Verkleed je nooit als mummie als je nachtrust je heilig is.
Al een week hebben ze ineens last van monsters en mummies snachts![]()
Zelfs het woordje "mummie" noemen geeft een instant angstige blik.
Het was eigenlijk naar aanleiding van een kinderprogramma notabene, maar zelfs Piet Piraat kan voor onrust zorgen blijktquote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets zal je niet snel meer doen dan![]()
En bedankt voor de tip
Verkleed je dan ook als een inspirerend persoon, zoals een oude kunstenaar, wetenschapper of filosoof. Je moet je kinderen inspireren, niet bang maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
Dat was die mummie toch ook (?) ooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:58 schreef Gray het volgende:
Verkleed je dan ook als een inspirerend persoon, zoals een oude kunstenaar, wetenschapper of filosoof. Je moet je kinderen inspireren, niet bang maken.
Denk ik, want ik heb geen kinderen en kan dus alleen uit mijn ervaring als oppasser putten.
Piet Piraat is ook een engerd!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was eigenlijk naar aanleiding van een kinderprogramma notabene, maar zelfs Piet Piraat kan voor onrust zorgen blijkt
Gewoon wc papier om je hoofd wikkelen en BOE roepen.. gegarandeerd succes!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]Thanks voor de tip.
Geen kids & ook niet in de planning (zover mij bekend)
Maar is wel een goede als m'n neefje & nichtje weer eens komen logeren
En toen was er net niemand hierquote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Piet Piraat is ook een engerd!![]()
De nieuwe heeft pauze dus ik kan even fokken
Hoi hoiquote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef MissVanity het volgende:
Goedenavond!Die nieuwe inwerken is echt heel erg gezellig. We kunnen het goed samen vinden
Ik heb haar fok wel meteen laten zienquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi hoiDat is mooi.
En, komt ze ook gezellig Fokken ?
Ja he. Hahahaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb haar fok wel meteen laten zien
Geen ideequote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he. Hahaha
Wat vond ze er van?
Maar jij gaat toch niet helemaal weg?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb ook alleen TRU laten zien
Maar misschien dat ze een account aanmaakt na mijn vertrek
Oh wauw!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44180/Jan_Smit_in_Ahoy_2010/
Ja lekker plaatje is dat he.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wauw!![]()
![]()
![]()
Toch vind ik dit wel een leuk liedje van hem
Oh jee, als je maar geen griepje te pakken hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker plaatje is dat he.
Ik denk niet dat ik ga kijken, lekker dvd'tje ofzo vanavond.
Op de bank onder een deken want ril al de hele avond.
Nee was gewoon vermoeid denk ik.. wel weer lekker opgeschoten in mn boek "tovenaarsglas".quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, als je maar geen griepje te pakken hebt
Ik ben niet helemaal weg hoor! Alleen overdag ben ik er voorlopig niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch niet helemaal weg?![]()
Je komt alleen op wat andere tijden toch?
We zien haar wel verschijnen dan, zou leuk zijn
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:16 schreef Ferdo het volgende:
Of het echt een goede morgen is weet ik niet. Kan het door de mist heen niet zien.
Hoe laat zat je daar dan, om 5:00 uur ofzo ?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig zat ik al op mijn werkplek toen de mist echt dik werd.
Zou het maar doen ja. Rij dwars door je heen zonder je ooit gezien te hebben met die mistquote:Op donderdag 17 november 2011 10:01 schreef MissVanity het volgende:
Het is inderdaad behoorlijk mistig! Toch maar eens verlichting kopen voor op mijn fiets
Dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zou het maar doen ja. Rij dwars door je heen zonder je ooit gezien te hebben met die mist
Ben om 06.00 uur begonnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe laat zat je daar dan, om 5:00 uur ofzo ?
Ik reed vanmorgen om 6:45 weg en toen zat ik al direct in dikke mist, tot 8:00 uur in 's-Hertogenbosch aan toe. Echt elke f*in' kilometer die troep van m'n vizier vegen om weer iets meer te zien dan rooie vlekjes.![]()
Hoefde in iedergeval m'n zadel niet te krabben en de kou viel reuze mee vandaag. Maar die mist ...
Oh, je mag al bijna naar huis!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ben om 06.00 uur begonnen.
En nog een half uurtje voor de boeg.
En bij daglicht dus net een rallywagen gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!
Weet je zeker dat je nog wel op de weg reed ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
En bij daglicht dus net een rallywagen geworden
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
Ben om 06.00 uur begonnen.
En nog een half uurtje voor de boeg.
Boeren die modder op de weg veroorzaken horen dat schoon te vegen, maar daar zijn ze te lui voor heb hier ook al eens bijna met mn scooter op mn bek gelegelen doordat t hele fietspad eronder zat en t een klein beetje vroor. Ik erger me er kapot aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!
Weet je zeker dat rode vlekjes achterlichten waren?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel op de weg reed ?![]()
Ik ging vanmorgen ook maar achter de rode vlekjes aan. De weg zag ik amper
Ja, want anders was ik nu zelf een rood vlekje.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bastard het volgende:
Weet je zeker dat rode vlekjes achterlichten waren?
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:03 schreef MissVanity het volgende:
Goedenavond
Ik ben extreem goed gemutst![]()
Gezellig op het werk, net een goede sessie gehad. Ik voel me uitgerust. Gewoon goedquote:
Dat is mooi! Vasthouden dat gevoelquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gezellig op het werk, net een goede sessie gehad. Ik voel me uitgerust. Gewoon goed
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi! Vasthouden dat gevoel
Hoi Mousy, goed van je hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef mousy31 het volgende:
Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee morgen
Hoe ist met jullie vandaag?
Ik heb een beetje een dubbel gevoel k zit in de prive sfeer met een probleem, maar heb eindelijk een beslissing genomen en dat geeft wel rust. Ik heb gsiteren eindelijk mn grens aangegeven en NEE gezegt en voor mezelf gekozen hoe en wat kan k verder hier niet uitleggen is te persoonlijk. Maar ben wel trots op mezelf
Vandaag een hang dagje ingelast heb ff nergens zin in.
Fijne dag en fijn weekend
Ach, wat een tegenvaller zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:35 schreef R0N1N het volgende:
nou, die droom-job gaat niet door, helaas.
Was ook te mooi om waar te zijn
Balen zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:35 schreef R0N1N het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:35 schreef R0N1N het volgende:
Dat is kut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:35 schreef R0N1N het volgende:
Alvast gefeliciteerd! Voor als ik morgen niet online benquote:
Thanksquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd! Voor als ik morgen niet online ben
quote:
Jaaa die valt wel in slaap, maar niet gek op kijken als ze om 5 uur weer helemaal ready is voor dr dag hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je kijken![]()
Kon je dochtertje wel in slaap komen met morgen zo'n spannende dag voor de boeg?
Oma wil het ook zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]Verplicht TV kijken
Fijn he, zo'n gezin
![]()
Ga ik wel aan de Warhammer 40k: Dawn of War 2
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa die valt wel in slaap, maar niet gek op kijken als ze om 5 uur weer helemaal ready is voor dr dag hoor
Rodney was goed he?
[..]
Oma wil het ook zien![]()
Dus daarna online Call of Duty
Nee beide niksquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja![]()
En als oma het wil, dan gebeurt het natuurlijk.
Ach, en straks fijn COD, dus met dat in je achterhoofd is het wel te hebben he, de Voice.
Goed trouwens deze meiden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |