Oh jee, als je maar geen griepje te pakken hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker plaatje is dat he.
Ik denk niet dat ik ga kijken, lekker dvd'tje ofzo vanavond.
Op de bank onder een deken want ril al de hele avond.
Nee was gewoon vermoeid denk ik.. wel weer lekker opgeschoten in mn boek "tovenaarsglas".quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, als je maar geen griepje te pakken hebt
Ik ben niet helemaal weg hoor! Alleen overdag ben ik er voorlopig niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch niet helemaal weg?![]()
Je komt alleen op wat andere tijden toch?
We zien haar wel verschijnen dan, zou leuk zijn
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:16 schreef Ferdo het volgende:
Of het echt een goede morgen is weet ik niet. Kan het door de mist heen niet zien.
Hoe laat zat je daar dan, om 5:00 uur ofzo ?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig zat ik al op mijn werkplek toen de mist echt dik werd.
Zou het maar doen ja. Rij dwars door je heen zonder je ooit gezien te hebben met die mistquote:Op donderdag 17 november 2011 10:01 schreef MissVanity het volgende:
Het is inderdaad behoorlijk mistig! Toch maar eens verlichting kopen voor op mijn fiets
Dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zou het maar doen ja. Rij dwars door je heen zonder je ooit gezien te hebben met die mist
Ben om 06.00 uur begonnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe laat zat je daar dan, om 5:00 uur ofzo ?
Ik reed vanmorgen om 6:45 weg en toen zat ik al direct in dikke mist, tot 8:00 uur in 's-Hertogenbosch aan toe. Echt elke f*in' kilometer die troep van m'n vizier vegen om weer iets meer te zien dan rooie vlekjes.![]()
Hoefde in iedergeval m'n zadel niet te krabben en de kou viel reuze mee vandaag. Maar die mist ...
Oh, je mag al bijna naar huis!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ben om 06.00 uur begonnen.
En nog een half uurtje voor de boeg.
En bij daglicht dus net een rallywagen gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!
Weet je zeker dat je nog wel op de weg reed ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
En bij daglicht dus net een rallywagen geworden
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
Ben om 06.00 uur begonnen.
En nog een half uurtje voor de boeg.
Boeren die modder op de weg veroorzaken horen dat schoon te vegen, maar daar zijn ze te lui voor heb hier ook al eens bijna met mn scooter op mn bek gelegelen doordat t hele fietspad eronder zat en t een klein beetje vroor. Ik erger me er kapot aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zeg inderdaad, vooral door de polder was het uitkijken. Plus allemaal modder op de weg dus was nog glad ook!
Weet je zeker dat rode vlekjes achterlichten waren?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel op de weg reed ?![]()
Ik ging vanmorgen ook maar achter de rode vlekjes aan. De weg zag ik amper
Ja, want anders was ik nu zelf een rood vlekje.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bastard het volgende:
Weet je zeker dat rode vlekjes achterlichten waren?
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:03 schreef MissVanity het volgende:
Goedenavond
Ik ben extreem goed gemutst![]()
Gezellig op het werk, net een goede sessie gehad. Ik voel me uitgerust. Gewoon goedquote:
Dat is mooi! Vasthouden dat gevoelquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gezellig op het werk, net een goede sessie gehad. Ik voel me uitgerust. Gewoon goed
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi! Vasthouden dat gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |