Maar toch wel met cuppasoup?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef MissVanity het volgende:
Het gesprek wordt doorgeschoven naar morgenochtend. En dan heb ik het met iemand anders. Pfff... Wat een pak van mijn hart zegt!
Neh... Bah. Ik vind dat niet lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar toch wel met cuppasoup?
Hij heeft een mooie stemquote:
Dat is inderdaad heerlijk he? Ik liep van de week savonds door de straten, lekker koud en dan zie je bij iedereen de lampen aan en de mensen bezig in hun bezighedenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef mousy31 het volgende:
ik ga afsluiten voor vandaag hebben net ff lekker gewandeld , erg koud hier er hangt nu al 2 dagen mist. Maar frisse neus is wel goed tegen de negatieve gedachten
fijne avond allemaal
Ja fijn he, die plakmistquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef mousy31 het volgende:
ik ga afsluiten voor vandaag hebben net ff lekker gewandeld , erg koud hier er hangt nu al 2 dagen mist. Maar frisse neus is wel goed tegen de negatieve gedachten
fijne avond allemaal
Wie is Bob? De God van de motors?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja fijn he, die plakmist![]()
85km door de vrieskou en elke km m'n vizier schoonvegen anders zie ik niks. Thank Bob voor de handvat verwarming
Bob Sagetquote:
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoordquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bob SagetDoet zelfs niet onder voor the Flying Spaghetti Monster.
Onthouden voor Galgje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoord) uitgevonden?
O.a.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft die handvatverwarming (mooi scrabblewoord) uitgevonden?
En ik maar denken dat hij acteur en presentator van Funniest Home Videos wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
O.a.
Bob heeft alles uitgevonden. Bob is de Grote Creator.
Sagetism zal de wereld veroveren
Ben ook wel blij dat ie de boxer motor heeft gemaakt, want dat zijn nu net twee voetkacheltjes
En hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
O.a.
Bob heeft alles uitgevonden. Bob is de Grote Creator.
Sagetism zal de wereld veroveren
Ben ook wel blij dat ie de boxer motor heeft gemaakt, want dat zijn nu net twee voetkacheltjes
Ach, is best ok. Leer weer het nodige bij. Is wel slechts tijdelijk (t/m week 49), om de drukte aldaar wat weg te werken. Moet ook niet langer duren want met de winter voor de deur is dik een uur rijden in kou & mist niet prettig. Sneeuw moet ik nu al helemaal even niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
En hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk?
Dat klinkt écht heel goed! Hoop dat het wat wordt! Hoever is dat rijden voor je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ach, is best ok. Leer weer het nodige bij. Is wel slechts tijdelijk (t/m week 49), om de drukte aldaar wat weg te werken. Moet ook niet langer duren want met de winter voor de deur is dik een uur rijden in kou & mist niet prettig. Sneeuw moet ik nu al helemaal even niet aan denken.
Gisteren alweer op gesprek geweest voor een volgende Job in Oud-Beijerland, en dat was pas echt interessant. Dat zou ook voor onbepaalde tijd zijn, en wordt je intern opgeleid tot, uiteindelijk, project leider. Voor proces-automatisering. Dan moet je een complete installatie uitdenken, alles uitwerken, materiaal, tekeningen etc. tot het in bedrijf stellen aan toe.
Lijkt me echt geweldig, even afwachten of ik nog een tweede gesprek krijg
Ja das nog eens een jobquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat klinkt écht heel goed! Hoop dat het wat wordt! Hoever is dat rijden voor je?
Tóp! Nou, ik ga duimen voor je hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja das nog eens een jobLekker afwisselend ook. Zowel op kantoor als buiten op locatie.
& dan kan ik straks een nieuwe BMW betalen![]()
Is slechts een half uurtje rijden.
Thanx!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
Tóp! Nou, ik ga duimen voor je hoor![]()
Maar nu eerst slapen.
Truste en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |