vond het in het eerste seizoen ten tijde van die roadtrip toch wel een stuk spectaculairder hoorquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wanneer is deze serie ooit 75% actie en 25% drama geweest na de pilot? Je zou na anderhalf seizoen toch wel een beetje moeten weten wat voor show het is.Ik bestel ook geen macaroni en klaag daarna dat het geen pizza is.
Dan zou ik het eerste seizoen nog een keertje kijken. Of misschien juist niet. Het scheelt dat het eerste seizoen maar 6 afleveringen is.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Mestras het volgende:
[..]
vond het in het eerste seizoen ten tijde van die roadtrip toch wel een stuk spectaculairder hoor
vindt het nog steeds de moeite waard hoor, maar ik waardeerde het roadtrip aspect juist heel erg.quote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerste seizoen nog een keertje kijken. Of misschien juist niet. Het scheelt dat het eerste seizoen maar 6 afleveringen is.
Ze zijn toen, voor ze naar de farm gingen, op die weg alle wagens langsgegaan en hebben die leeggeroofd (beetje ten tijde dat dat krengetje verdween).quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In vorige afleveringen moesten ze rustig aan doen met de ammo omdat ze geen onbeperkte hoeveelheid hebben, en nu schieten ze er op los. Dat is raar gewoon.
Echt raar ja, maar heb het bij meerdere versie gechecked en het klopte welquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem wat aprupt eindigen duurde ie 42 minuten?
een beetjequote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef Stefan het volgende:
Het is meer een soap geworden nu. Geen enkele actie?
Ja zo denk ik ook zo'n beetje over de serie. Nog steeds leuk en ik kijk er nog steeds naar uit. Maar mis het roadtrip gedeelte wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Mestras het volgende:
[..]
vindt het nog steeds de moeite waard hoor, maar ik waardeerde het roadtrip aspect juist heel erg.
Precies dat zou ik ook wel heel slecht vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef NvM het volgende:
Als ze dat kind terugvinden haak ik af. Té dom om gewoon op haar plek te blijven zitten zoals meneer de sheriff vroeg maar wel slim genoeg om dagenlang tussen de zombies te overleven? Dikke meh.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, volgende week nog 1 aflevering en dat is de ''mid-season finale''
Komt het pas terug 2012, op 12 februari.
Jaar wachten tussen seizoen 1 en 2 om vervolgens 7 afleveringen te zien waar ze wat rondkutten op een boerderij![]()
Echt he, hahaha!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben officieel gestopt met kijken.
Druppel was die blonde chick, die eerst mega onzeker op zombies aan het schieten is. Vervolgens vanaf een halve meter eindelijk wat raakt, en dan vervolgens verandert in een soort terminator met de precisie van een sniper en een blik in dr ogen die Steven Seagal niet zou misstaan.
Toen heb ik het maar afgezet.
Echt, wat slecht.
Subtiliteit is inderdaad soms (vaak) ver te zoeken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Druppel was die blonde chick, die eerst mega onzeker op zombies aan het schieten is. Vervolgens vanaf een halve meter eindelijk wat raakt, en dan vervolgens verandert in een soort terminator met de precisie van een sniper en een blik in dr ogen die Steven Seagal niet zou misstaan.
Echt, wat slecht.
Wie zegt dat ze geen Terminator is dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Echt, wat slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |