Misschien zijn er nog intochten in andere steden? Ik zat de intocht in Amsterdam te kijken, maar ik was zeker net te laat, de Sint was al geweest, die heb ik net gemist.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 16:29 schreef Sosha het volgende:
Een foto van de nieuwe Sint zou ook leuk zijn.
Ik zal straks even kijken, ik zit nu op mijn laptop en dan gaat het allemaal een beetje onhandigquote:Op zondag 13 november 2011 16:29 schreef Sosha het volgende:
Zij
Maar inderdaad, de OP moet aangepast worden. Een foto van de nieuwe Sint zou ook leuk zijn.
Kom al jaren op MC, met dezelfde gebruikersnaam als hier, maar er zitten daar een hoop zeikerds hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Niet iedereen is enthousiast over Stefan en de intocht van gisteren...
http://www.mediacourant.nl/?p=117288#comments
quote:- Zonder handen aan een paard is als zonder handen aan een stuur.
Gevaarlijk en zeker voor Sinterklaas!
Is al enkele jaren geleden met pensioen gegaanquote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Net terug gekeken. leuk om ook alles in Dordrecht te herkennen. Waarom is er eigenlijk geen wegwijspiet meer? Hij en Erik was altijd een gouden combinatie
Jaa dat heb ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Sosha het volgende:
Dat gezeur over Stefans "Dag hoor"... ik vind het juist leuk, haha. Elke keer als ik een stukje intocht terugkijk en hem hoor zeggen "Hallooo zeg! Dag hoor! Hoiiiiiii", moet ik lachen. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |