En heb al sex gehad met een Fok!sterquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong is wel wereldkampioen forumposten
Maar niet met een FAquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Half FOK! heeft het met elkaar gedaan volgens de befaamde lijst
Sta volgens mij niet op de lijst maar zou er wel op moeten staanquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Half FOK! heeft het met elkaar gedaan volgens de befaamde lijst
Nee inderdaad, zag je niet op de lijst staan. Al is de lijst natuurlijk verre van compleet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog geen seks gehad met een fokker
opschepperquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen kind van een fokker hoor
quote:
Die lijst is al meer dan 3 jaar oudquote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajaxquote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef popolon het volgende:
Sex met Fokkerts.![]()
Oh en bedankt voor de samenvatting rubbert.
Ik kijk het nieuws wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajax
Perikelen in de Arenaquote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajax
Zeker over 20 jaar als tong 100 miljard miljoen posts heeft.quote:
Over 20 jaar houdt tong geen muis meer vast maar dat is dan ook vast niet meer nodigquote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker over 20 jaar als tong 100 miljard miljoen posts heeft.
Al bijna 11 jaar lang gemiddeld 112 berichten per dagquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong is wel wereldkampioen forumposten
Zolang Jojoortje mijne nog maar vasthoudtquote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 20 jaar houdt tong geen muis meer vast maar dat is dan ook vast niet meer nodig
pure kwaliteitquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Al bijna 11 jaar lang gemiddeld 112 berichten per dag
Denk dat Dos37 daar nu ook van droomtquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
Jojoortje kwam een beetje klaar op een slotje op een post van mij.
Dat is al een begin.
Waar zo ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*Hard op lacht*quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alleen jouw, de kassamiepjes ook.
nog nergens, ga er dadelijk mee aan de slagquote:
ja, dat was ff schrikken vanmorgenquote:
neequote:
gaaf, volgens mij gaat het inmiddels wel redelijk goed met de bouw van de metrolijn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag op bezoek geweest bij station Vijzelgracht dat voor de deur van ons kantoor wordt gebouwd. indrukwekkend! 30 meter diep en zo lang, wat een gigantische ruimte. en ondertussen werd er met zwaar materieel opgeruimd om ruimte te maken voor de tunnelboor die er aan komt. vooral de enorme cirkelzaag die door anderhalve meter beton aan het zagen was was indrukwekkend. en verdomd lawaaiig
Kom eens wat vaker langsquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |