PhatBassBoom deelt zijn levens... eh, internetervaringen even met ons.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Vanaf 7.02 legt die beste Turk even uit hoe het allemaal gaat met die wijven.
ik heb je post gelezen alleen ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
doen alsof je mijn post niet ziet
Egt zeker weten? EGT EGT zeker?quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Chick_Swagger het volgende:
die vriendin was je gewoon niet waard egt
17 en 22.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel je 18 en 15/16 of 17 en 22?
[..]
Haha, eigenlijk is hij dan de opa van zijn eigen vrouw
Inderdaad, laat de 13-jarigen maar over voor de 39-jarigen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Homoquote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Nee. Tuurlijk niet..quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Nee, want de inhoud van die 4 jaar zit niet in je OP. Meningen op basis van alleen je OP zijn waardeloos voor je, want die kunnen nooit voldoende gefundeerd zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 11:32 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bericht aangemaakt via Fok zodat niet in mijn hoofd zit met die vraag, dat er mensen die los van onze situatie hun mening kunnen uiten over ons.
En dan?quote:Op maandag 14 november 2011 03:09 schreef damirovic het volgende:
Het verbaast me dat niemand hier om pics vraagt...
dus ts, pics van je sletje plox
haha niet liegenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
en wat als ze nou met een Bilal of Soufian heeft geneukt?
Nee flink om de oren slaan met argumenten. Rake argumenten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Iran03 het volgende:
[..]
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis mee
beetje pepersaus zetten en ze gaat weerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef Chiich het volgende:
Ik weet zeker dat je wel wat beters kan hosselen dan 13 jaar TS. Na hun 11e zijn ze op hun retour dus een 13-jarige is echt een no no.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
Zelfoverschatting deze mangquote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef Buttarfly het volgende:
Iedereen kan 17 jarigen meiden in bed lullen, al helemaal als het al je "hossel" sinds haar 13e is.
TS pikt veel te veel van z'n vriendin (omdat hij van haar houdt blablabla), dat hoef ik echt nietquote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef LittleCthulhu het volgende:
Waarom hossel je Yasmin niet, TS?
Maand is nog niet voorbij!quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
leuk dat je er aan denkt manquote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.quote:22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
Niks mis meequote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef supergoederikker het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.![]()
Heel normaal, mijn ouders waren ook zo en mijn laatste vriendin was 12 en ik 31. Niets mis mee.quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef supergoederikker het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Heel normaal, mijn ouders waren ook zo en mijn laatste vriendin was 12 en ik 31. Niets mis mee.
Alleen haar ouders waren niet zo blij met mij. Maar ze heeft er toch zelf voor gekozen?!quote:
Oh, ik zie dat je nieuw bentquote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef supergoederikker het volgende:
Hoop dat je een grapje maakt? Zo niet, vind ik je een viezerik.
Meisje van 12 hoort niet dezefde emoties/verlangens te hebben als een kerel van 871298 jaar ouder
quote:Op zondag 27 november 2011 20:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hmm ze zit wel onder de /2 + 7 regel....
Oke, ja, je weet t ooit nooit niet hier op dat forum :p er zitten wel een paar viezeriken bij heur!quote:Op zondag 27 november 2011 20:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat je nieuw bentAangenaam, ik ben de flauwe grappenmaker hier op dit forum.
-4 = 13 en 18???quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |