abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104456993
In mijn familie zitten veel mensen met depressie, daarom ben ik zo bang dat het erfelijk is. Ik wil er zo graag vanaf! Ik wil het zelf kunnen, niet afhankelijk zijn van medicijnen. Ik ben nog jong, en eens zei een psychiater dat ze dacht dat ik er nooit vanaf kan komen, en dat vooruitzicht vind ik vreselijk. Ik wil ervanaf omdat ik een eetstoornis heb en de kern (stemming en angst) aan wil pakken, maar ik kom daar niet echt bij met medicatie. M'n eetstoornis heeft de functie om de emoties wat minder heftig te maken, het leidt als het ware af van het echte probleem. Omdat het er wel is blijf ik m'n eetstoornis nodig hebben en kom ik daar ook niet vanaf. Verder heb ik gewoon echt heeeeel veel last van de bijwerkingen, te veel, met wel 10 soorten middelen die ik heb geprobeerd.

De extreme somberheid is er sinds 2 weken weer. Vandaag heb ik een iets betere dag de de afgelopen 13 dagen, maar de somberheid duurt dan ook de hele dag, ik heb geen moment rust. Ik ben wel al vanaf mijn 12e bekend met depressies. Sinds ik medicatie slik zijn ze niet meer zo heftig geweest, alleen wel tijdens het afbouwen. Elke keer als ik afbouwde ging het zo slecht met me dat ik in een crisis belandde, dus dan bouwde ik weer op. Ik heb nu in 1.5 jaar(!) afgebouwd. Ik heb ook dysthymie, en dat is nooit weggeweest, maar zo heftig heb ik het lang niet gehad. Om het minste moet ik huilen en ik ben ook heel lichtgeraakt. Verder voel ik me gewoon een ontzettende mislukkeling... Soms probeer ik het te verdragen, afleiding te zoeken, op andere momenten ga ik er juist over te praten, maar echt niks lijkt echt te helpen. Het rotte is dat ik eerst me nog wel goed genoeg voelde om uit leuke dingen energie te putten, maar ook dat lukt niet meer. En zonder energie kan ik me ook haast niet beter gaan voelen...

Edit: sorry, het is wel een beetje warrig geworden geloof ik :s Excuus!
pi_104457300
Oke, gezien het tijdstip en mijn wazigheid op t moment, zal het misschien niet allemaal duidelijk zijn maar ik ga mijn best doen!

De 1e tip die ik zou willen geven is, maak het jezelf niet te moeilijk, Je hebt nu een zware periode, Overkomt de beste en je weet ook dat het weer beter wordt toch? Iedere dag is er ergens een lichtje, maar soms heel goed verstopt! ;)

Verder heb ik een beetje het idee dat je teveel in 1 keer wilt, Je wilt de eetstoornis aanpakken, Je wilt de angst aanpakken, de depressie de deur uitzetten en je stemming onder controle krijgen, Dat zijn 4 dingen in 1 keer, dat is een beetje teveel om in 1 keer aan te pakken!! Begin bij 1 ding, dan houd je voor jezelf misschien ook overzicht! (ik geef mijn mond ook maar een slinger hoor)

Verder doet jouw verhaal mij veel aan het verhaal van mijn partner denken, En hoewel ik geen dokter ben en ook zeker niet op die stoel wil gaan zitten, zou ik tussen de regels door toch willen vragen naar jouw vitamine b12 niveau! Het kan er ook mee te maken hebben als dat niveau te laag is!

Leg de lat niet te hoog voor jezelf! Je bent niet minder omdat je een depressie hebt, of een eetstoornis, Je hebt alleen iets meer te verstouwen dan menig ander! :)
S. 2014
J. 2016
pi_104457306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ga lekker die extra pammetje nemen, en dan lekker liggen summer2bird! Morgen ziet alles er vast weer heeel anders uit :*
Ja, dat denk ik ook maar.
Morgen een nieuwe dag.

Weltrusten :W :*
Twiddel
pi_104457340
@ juxtaposition
Ik snap volledig dat je zonder energie je jezelf niet beter gaat voelen.. dus misschien proberen op een of andere manier energie te krijgen... Niet kijkend naar leuke dingen.... want dat lukt op het moment niet zeg je, misschien in ontspanning... Of in iets anders als in muziek ofzo?
Rustig aan.
pi_104457494
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook maar.
Morgen een nieuwe dag.

Weltrusten :W :*
Slaap lekker!
Ik ga mezelf ook naar boven brengen!
Morgen een nieuwe dag, nieuwe ronden nieuwe kansen! :*
S. 2014
J. 2016
pi_104457631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke, gezien het tijdstip en mijn wazigheid op t moment, zal het misschien niet allemaal duidelijk zijn maar ik ga mijn best doen!

De 1e tip die ik zou willen geven is, maak het jezelf niet te moeilijk, Je hebt nu een zware periode, Overkomt de beste en je weet ook dat het weer beter wordt toch? Iedere dag is er ergens een lichtje, maar soms heel goed verstopt! ;)

Verder heb ik een beetje het idee dat je teveel in 1 keer wilt, Je wilt de eetstoornis aanpakken, Je wilt de angst aanpakken, de depressie de deur uitzetten en je stemming onder controle krijgen, Dat zijn 4 dingen in 1 keer, dat is een beetje teveel om in 1 keer aan te pakken!! Begin bij 1 ding, dan houd je voor jezelf misschien ook overzicht! (ik geef mijn mond ook maar een slinger hoor)

Verder doet jouw verhaal mij veel aan het verhaal van mijn partner denken, En hoewel ik geen dokter ben en ook zeker niet op die stoel wil gaan zitten, zou ik tussen de regels door toch willen vragen naar jouw vitamine b12 niveau! Het kan er ook mee te maken hebben als dat niveau te laag is!

Leg de lat niet te hoog voor jezelf! Je bent niet minder omdat je een depressie hebt, of een eetstoornis, Je hebt alleen iets meer te verstouwen dan menig ander! :)
Haha geeft niet hoor, ik vind je niet wazig, en daarnaast ben ik zelf ook wazig op 't moment :P

Ik heb ook last van extreme vermoeidheid en ben vegetariėr, dus die b12 is bij wel meer artsen opgekomen. Dat was aan de lage kant, echt op de ondergrens, maar niet TE laag. Misschien ga ik toch eens vragen of ze het na willen laten kijken :) Die vermoeidheid speelt ook een hele grote rol in m'n leven, want ik ben ook fysiek erg ziek geweest een paar jaar geleden. Daardoor kan ik ook niet functioneren zoals het moet.

In de kliniek zeggen ze ook dat ik waarschijnlijk te veel wil. Het punt is dat ik ben gaan afbouwen toen het goed ging, want ik dacht 'als ik ga afbouwen, moet het nu, want nu voel ik me top'... en nouja, je raadt het al, toen ben ik dus ENORM teruggevallen in m'n eetstoornis. Het ging heel erg goed, maar binnen 3 maanden zat ik weer in een kliniek. Toen wilde ik nog steeds afbouwen, en dacht ik 'als ik afbouw, doe ik het nu, want nu heb ik maximale begeleiding'. Als ik weer tijdens het studeren ga afbouwen gaat het nooit goed, want dan wordt m'n stemming gewoon weer te slecht. Er is kortom dus gewoon geen goed moment :/

En dank je voor je lieve woorden! :) Ik wil gewoon zoveel inderdaad, ik zou zo graag willen dat alles goed is en ik weer 'normaal' ben, alles kan doen wat ik wil.

quote:
@ juxtaposition
Ik snap volledig dat je zonder energie je jezelf niet beter gaat voelen.. dus misschien proberen op een of andere manier energie te krijgen... Niet kijkend naar leuke dingen.... want dat lukt op het moment niet zeg je, misschien in ontspanning... Of in iets anders als in muziek ofzo?
Hmm ja... het is lastig, ik beleef aan vrijwel niks plezier op het moment. In de kliniek kan ik me ook niet echt ontspannen, alleen als ik thuis ben voel ik me wel een stuk relaxter. Zal het eens gaan onderzoeken hoe ik het mezelf wat aangenamer kan maken misschien.

Oef ik ben wel moe, slaap lekker allemaal :) En bedankt voor het reageren, doet me goed.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:05:16 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104458228
Trusten allemaal....

Ik heb weinig nieuws anders dan dat ik met de dag somberder word.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_104458302
Weet je hoe dat komt? En kan je hulp inschakelen?
  donderdag 17 november 2011 @ 10:45:35 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104467798
Ik voel me nogal niet serieus genomen door types als de bedrijfsarts. En die heb ik wel nodig om ff wat afstand en rust te kunnen nemen.
Ik probeer maar ff niet meer na te gaan hoe ik me voel en gewoon leuke dingen te gaan doen. Misschien helpt dat.
Psych zie ik maandag weer.
In ieder geval voel ik me nu wel wat beter dan gisteren.
Vind t wel heel fijn dat je wat aan me vroeg, voel me soms n beetje buitengesloten door mensen (vrienden/kennissen die met hun eigen sores zitten)
pi_104467919
Goedemorgen!

Slecht geslapen vannacht, vanaf 3 uur wakker. Net een uur creatief bezig geweest en nu een uurtje rust. Dus lig even lekker in bed muziek te luisteren en op mn telefoon te internetten :)
pi_104468489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Murmeli het volgende:
Ik voel me nogal niet serieus genomen door types als de bedrijfsarts. En die heb ik wel nodig om ff wat afstand en rust te kunnen nemen.
Ik probeer maar ff niet meer na te gaan hoe ik me voel en gewoon leuke dingen te gaan doen. Misschien helpt dat.
Psych zie ik maandag weer.
In ieder geval voel ik me nu wel wat beter dan gisteren.
Vind t wel heel fijn dat je wat aan me vroeg, voel me soms n beetje buitengesloten door mensen (vrienden/kennissen die met hun eigen sores zitten)
Fijn dat je maandag je psych al weer ziet: nog even volhouden girl. Misschien kan je opschrijven hoe je je voelt, om zo alles wat te structureren en wat rust in je hoofd te krijgen? Kan je dat ook meteen gebruiken voor maandag en kan je daarna met een gerust hart wat leuks gaan doen.
Heb je al bedacht wat je wil gaan doen?

En kan me altijd pm-en he, know your feeling. :*
pi_104470940
Nou, ik kan een soort van handje gaan helpen ergens. Alleen is het helaas wel nagenoeg vanuit huis, dat is dan op zich jammer.
Net met de man gesproken die erover gaat: ik wilde eigenlijk gewoon wat helpen met admistratieve dingen, maar dit bleek al zijn ingevuld. Ik ga me nu een beetje richten op een website die ze onlangs hebben gelanceerd en ga wat stukken tegenlezen en kijken of alles een beetje logisch is opgebouwd.
En eens kijken of er nog wat met social media gedaan kan worden. En dan is er ook op vrijdagen nog een bijeenkomst voor de geinteresseerden.
Hij stelde ook nog iets anders voor, maar dat impliceerde behoorlijk wat inhoud en gesprekken en ik denk dat ik daar nog niet aan toe ben. En dat heb ik ook gewoon aangegeven en dat was prima. Fijn dat ik er gewoon open over kan zijn en dat mensen zo reageren :-)

Na goed, het is wat en het heeft nog een beetje raakvlakken met mijn laatste werk. Ik kan natuurlijk ook altijd nog ergens koffie gaan schenken, maar het raakvlak vond ik juist wel aardig. Hoewel ik een beetje had gehoopt gewoon ergens heen te kunnen gaan een paar dagen voor wat uurtjes.

Verder gaat het overigens niet zo lekker :-( Voel me somber, werd weer veel te vaak en ook te vroeg wakker. Maar heel vroeg gaan hardlopen en dat voelde na afloop wel weer lekker, maar dat gevoel ben ik inmiddels weer kwijt. Vanmiddag een afspraak met een loopbaancoach. Vind ik ook al weer spannend. Alsof ik weer echt in actie MOET komen. Hoewel ik het echt zelf heb geregeld...

Raar hoofd
pi_104471882
Goedemiddag,

Heb alles bijgelezen maar weet niet wat en hoe ik moet zeggen op de berichten. Ik vind dat nog best wel moeilijk.

@Nyota, succes bij de loopbaancoach.

Vandaag gaat het iets beter als gisteren.
Ben nog wel erg onrustig, heb ook nog heel wat huilbuien, heb vannacht ook nachtmerries gehad. Paar keer zeiknat van het zweet wakker geworden.

Probeer nu naar positieve dingen te kijken, zoals komend weekend evenement 2 dagen. Volgend weekend lekker er even tussenuit.
En hopelijk heb ik een huisje wat ik maandag te horen krijgen.

Durf nu een beetje naar de toekomst te kijken, al doet het me zeer. Omdat mijn toekomst anders gaat verlopen dan ik had gewild.

Verder wil ik straks gaan kijken voor een homeopatische rustgevend iets. Heeft iemand hier tips voor bepaalde merken of dingen?
Of ontspanningtips?
pi_104494620
2 qoutes uit andere topic. Voel me nu echt niet fijn...
Weet ook niet wat ik hiermee aan moet.

quote:
Nou pa en ma jullie worden bedankt :'(

Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.

Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
quote:
Ik had alleen wel wat meer begrip en steun verwacht. Dacht dat dit een 2e kans zou zijn.
Maar helaas die hebben ze zwaar verknalt. Was even thuis geweest en krijg meteen naar mijn hoofd je bent zeker weer bij je ex geweest.. Ben meteen weer naar buiten gegaan en slenter nu ff buiten rond. Kan dit gezeik er niet bij hebben.

Weet dat ik hun niet serieus kan nemen, maar toch dit mij heel erg pijn.....
  donderdag 17 november 2011 @ 23:03:47 #115
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104497156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu even naar huis om spullen te pakken en wordt vanavond opgenomen...
Ben je ondertussen opgenomen?

Ik voel me weer fucking waardeloos.
Ik heb dus inderdaad MCDD én OCD (eerst waren er nog twijfels of de dwangklachten bij MCDD hoorden of een aparte stoornis waren).
En van MCDD is nog veel te weinig bekend, dus ze weten niet hoe ze me moeten helpen ...
Ze denken nu dat het tussen autisme en schizofrenie in ligt, maar dan met kenmerken van persoonlijkheidsstoornissen erbij ...
Binnenkort een gesprek met de psychiater. Niet dat die het wel weet.
Had ik maar iets waar veel meer over bekend is waardoor ze een oplossing wisten. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 17 november 2011 @ 23:12:15 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104497545
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ben je ondertussen opgenomen?

Ik voel me weer fucking waardeloos.
Ik heb dus inderdaad MCDD én OCD (eerst waren er nog twijfels of de dwangklachten bij MCDD hoorden of een aparte stoornis waren).
En van MCDD is nog veel te weinig bekend, dus ze weten niet hoe ze me moeten helpen ...
Ze denken nu dat het tussen autisme en schizofrenie in ligt, maar dan met kenmerken van persoonlijkheidsstoornissen erbij ...
Binnenkort een gesprek met de psychiater. Niet dat die het wel weet.
Had ik maar iets waar veel meer over bekend is waardoor ze een oplossing wisten. }:|
oh bah dat is naar inderdaad, als je overal tussenin valt :(
wie weet kan je samen met de psychiater toch nog een goede oplossing bedenken. of iets dat in ieder geval iets helpt....
  donderdag 17 november 2011 @ 23:17:24 #117
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104497764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

oh bah dat is naar inderdaad, als je overal tussenin valt :(
wie weet kan je samen met de psychiater toch nog een goede oplossing bedenken. of iets dat in ieder geval iets helpt....
Het is niet mijn eerste gesprek bij die psychiater ... en hij heeft zelf letterlijk gezegd dat hij het ook niet weet.
Maar niet geschoten is altijd mis. Ik hoop echt dat hij nu iets weet, al weet ik bijna zeker van niet.
2 huisartsen hebben tegen mij gezegd dat ik opgenomen moet worden omdat mijn klachten zo erg en overheersend zijn, maar de psycholoog zegt dat het daar alleen maar erger van wordt.
Fan-tas-tisch.
Ik zou me zelfs 3 jaar willen laten opsluiten als het zou helpen, maar niks helpt ..
Behoorlijk hopeloos.
En heel lastig om door te gaan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104497869
:*
Rustig aan.
  vrijdag 18 november 2011 @ 02:11:25 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104501675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het is niet mijn eerste gesprek bij die psychiater ... en hij heeft zelf letterlijk gezegd dat hij het ook niet weet.
Maar niet geschoten is altijd mis. Ik hoop echt dat hij nu iets weet, al weet ik bijna zeker van niet.
2 huisartsen hebben tegen mij gezegd dat ik opgenomen moet worden omdat mijn klachten zo erg en overheersend zijn, maar de psycholoog zegt dat het daar alleen maar erger van wordt.
Fan-tas-tisch.
Ik zou me zelfs 3 jaar willen laten opsluiten als het zou helpen, maar niks helpt ..
Behoorlijk hopeloos.
En heel lastig om door te gaan.
Wat heb je verder nog in je leven wat je leven leuker/beter maakt? Vrienden? Familie? etc.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104505062
Madame_Paom ik ben vanaf woensdag opgenomen. Gaat niet echt goed, ook omdat er haast niks te doen is en ik dus heel veel mezelf moet proberen te vermaken. 's Middags is er nooit wat en vandaag zelfs de hele dag geen programma.

Peter heeft wel wat spullen meegenomen, zoals knutselspullen en mijn laptop en een paar dvd's. Maar dan nog vind ik het moeilijk om zelf mijn dag in te plannen. Dus denk dat ik maar even aan de verpleging ga vragen of ze samen een schema willen maken...
pi_104506795
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:15 schreef Sylvana het volgende:
Madame_Paom ik ben vanaf woensdag opgenomen. Gaat niet echt goed, ook omdat er haast niks te doen is en ik dus heel veel mezelf moet proberen te vermaken. 's Middags is er nooit wat en vandaag zelfs de hele dag geen programma.

Peter heeft wel wat spullen meegenomen, zoals knutselspullen en mijn laptop en een paar dvd's. Maar dan nog vind ik het moeilijk om zelf mijn dag in te plannen. Dus denk dat ik maar even aan de verpleging ga vragen of ze samen een schema willen maken...
Hmm, da's ook raar: ik dacht dat het dan juist altijd om structuur ging. Goed dat je zelf dan het initiatief neemt om en schema te maken. Zou ik ook weer eens moeten doen...
pi_104506975
Het is vandaag een baggerdag. Gisteren nog wat wezen drinken met een vriend, maar ik heb duidelijk te veel gedronken en gerookt en ben dus brak vandaag. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, maar op dat moment zelf gebeurt het gewoon (dat klinkt wel heel zwak he),
Ging rond kwart voor 1 slapen en wordt om half 6 weer wakker en daarna om kwart over 6 weer. En sindsdien lig ik maar een beetje in bed, kan me er niet toe zetten vandaag.

Ik voel me zo verschrikkelijk alleen: een vriendin die ik en toe zie en die ik wel vaker tussendoor even mail of sms, daar hoor ik helemaal niets van (ze is waarschijnlijk druk) al 2 weken (terwijl ik pas wat meer heb verteld over waar ik in zit en hoe moeilijk ik dat vind) en andere mensen die ik deze week hebben gezien, vragen me sowieso nooit hoe het met me gaat. Ik vind dat zo moeilijk en voel me dan echt zo alleen. Wat boeit het ook hoe het met me gaat? It's just me, myself and I waar ik mee moet leven, dus dan zal ik dat ook doen.
Het herinnert me alleen zo aan vroeger en dat is zo moeilijk nu, omdat ik daar normaal voor wegrende, maar het nu zo hard voel.

na ja, het voelt nogal warrig allemaal, whatever
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:38:42 #123
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104507273
Ik herken je gevoel heel erg nyota. Voel me de laatste tijd ook vaak alleen gelaten door vriendinnen. Ik denk dat mensen vaak niet weten hoe ze ermee moeten omgaan en dan maar niks meer laten horen. Misschien kan je die vriendin aan wie je laatst hebt uitgelegd hoe het gaat instructies geven van waar je behoefte aan hebt, en ook wat je niet van haar verwacht. Bijvoorbeeld kan je zeggen dat je het fijn zou vinden af en toe even met haar weg te gaan (omdat dat goed is voor je stemming), of dat ze je wat vaker smst om te vragen hoe het gaat. En je kan haar ook zeggen dat je van haar niet verwacht dat ze jouw depressie oplost (want dat kan ze niet). En je kan bijvoorbeeld zeggen dat ze gewoon zichzelf kan zijn, dat je nog steeds dezelfde persoon bent, maar alleen een beetje somber. maar dat je nog steeds wel graag dingen doet en tegen een grapje kan ofzo.
Misschien maakt dat het voor haar minder ongrijpbaar en eng.

en de mensen die sowieso nooit wat vragen, daar kan je denk ik 2 dingen mee doen: of lol met ze hebben en je erbij neerleggen dat het alleen oppervlakkige kennissen zijn. Of, als het contact je meer kost dan oplevert, het even op een laag pitje zetten.

En ik merk zelf ook wel dat ik sneller boos ben en ruzie maak met mensen. Dat probeer ik nu wat minder te doen, omdat het waarschijnlijk toch door mijn depressie komt dat ik zo heetgebakerd ben. dus ik stel mijn verwachtingen wel bij :)

Ik hoop dat je er iets mee kan :)
en anders mag je ook hier een keer een bakkie komen doen hoor :) weet alleen niet of dat bij jou in de buurt is hihi (r'dam)

dikke knuffel meis!
pi_104509066
Dat dacht ik ook Nyota, dat het vooral om de structuur zou gaan. Maar er zijn personele problemen en het gaat hier vooral om de rust. Terwijl ik juist zoveel mogelijk afleiding nodig heb. Maar heb net samen een planning gemaakt, dus hopelijk kom ik zo de dag goed door. Om 13 uur heb ik eerst kennismakingsgesprek met de afdelingsarts.

Sorry trouwens dat ik niet zoveel op anderen reageer, maar concentratie is erg laag. Dus maar even een algemene knuffel voor iedereen die dat nodig heeft :*
pi_104513923
Gesprek met de afdelingsarts was fijn. Moest ook een paar lichamelijke testjes doen, maar dat ging allemaal prima :) Wel gaat ze kijken of ik slaapmedicatie krijg omdat ik zo slecht slaap.

Daarna samen met de verpleegster bij de Action nieuwe knutselspullen gehaald voor de hobbykamer *O* Zij heeft de kamer helemaal opgeruimd, dus het ziet er nu uitnodigend uit en ik heb wat te doen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')