Ja, dat denk ik ook maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ga lekker die extra pammetje nemen, en dan lekker liggen summer2bird! Morgen ziet alles er vast weer heeel anders uit
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook maar.
Morgen een nieuwe dag.
Weltrusten![]()
Haha geeft niet hoor, ik vind je niet wazig, en daarnaast ben ik zelf ook wazig op 't momentquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke, gezien het tijdstip en mijn wazigheid op t moment, zal het misschien niet allemaal duidelijk zijn maar ik ga mijn best doen!
De 1e tip die ik zou willen geven is, maak het jezelf niet te moeilijk, Je hebt nu een zware periode, Overkomt de beste en je weet ook dat het weer beter wordt toch? Iedere dag is er ergens een lichtje, maar soms heel goed verstopt!
Verder heb ik een beetje het idee dat je teveel in 1 keer wilt, Je wilt de eetstoornis aanpakken, Je wilt de angst aanpakken, de depressie de deur uitzetten en je stemming onder controle krijgen, Dat zijn 4 dingen in 1 keer, dat is een beetje teveel om in 1 keer aan te pakken!! Begin bij 1 ding, dan houd je voor jezelf misschien ook overzicht! (ik geef mijn mond ook maar een slinger hoor)
Verder doet jouw verhaal mij veel aan het verhaal van mijn partner denken, En hoewel ik geen dokter ben en ook zeker niet op die stoel wil gaan zitten, zou ik tussen de regels door toch willen vragen naar jouw vitamine b12 niveau! Het kan er ook mee te maken hebben als dat niveau te laag is!
Leg de lat niet te hoog voor jezelf! Je bent niet minder omdat je een depressie hebt, of een eetstoornis, Je hebt alleen iets meer te verstouwen dan menig ander!
Hmm ja... het is lastig, ik beleef aan vrijwel niks plezier op het moment. In de kliniek kan ik me ook niet echt ontspannen, alleen als ik thuis ben voel ik me wel een stuk relaxter. Zal het eens gaan onderzoeken hoe ik het mezelf wat aangenamer kan maken misschien.quote:@ juxtaposition
Ik snap volledig dat je zonder energie je jezelf niet beter gaat voelen.. dus misschien proberen op een of andere manier energie te krijgen... Niet kijkend naar leuke dingen.... want dat lukt op het moment niet zeg je, misschien in ontspanning... Of in iets anders als in muziek ofzo?
Fijn dat je maandag je psych al weer ziet: nog even volhouden girl. Misschien kan je opschrijven hoe je je voelt, om zo alles wat te structureren en wat rust in je hoofd te krijgen? Kan je dat ook meteen gebruiken voor maandag en kan je daarna met een gerust hart wat leuks gaan doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Murmeli het volgende:
Ik voel me nogal niet serieus genomen door types als de bedrijfsarts. En die heb ik wel nodig om ff wat afstand en rust te kunnen nemen.
Ik probeer maar ff niet meer na te gaan hoe ik me voel en gewoon leuke dingen te gaan doen. Misschien helpt dat.
Psych zie ik maandag weer.
In ieder geval voel ik me nu wel wat beter dan gisteren.
Vind t wel heel fijn dat je wat aan me vroeg, voel me soms n beetje buitengesloten door mensen (vrienden/kennissen die met hun eigen sores zitten)
quote:Nou pa en ma jullie worden bedankt
Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.
Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
quote:Ik had alleen wel wat meer begrip en steun verwacht. Dacht dat dit een 2e kans zou zijn.
Maar helaas die hebben ze zwaar verknalt. Was even thuis geweest en krijg meteen naar mijn hoofd je bent zeker weer bij je ex geweest.. Ben meteen weer naar buiten gegaan en slenter nu ff buiten rond. Kan dit gezeik er niet bij hebben.
Weet dat ik hun niet serieus kan nemen, maar toch dit mij heel erg pijn.....
Ben je ondertussen opgenomen?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu even naar huis om spullen te pakken en wordt vanavond opgenomen...
oh bah dat is naar inderdaad, als je overal tussenin valtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben je ondertussen opgenomen?
Ik voel me weer fucking waardeloos.
Ik heb dus inderdaad MCDD én OCD (eerst waren er nog twijfels of de dwangklachten bij MCDD hoorden of een aparte stoornis waren).
En van MCDD is nog veel te weinig bekend, dus ze weten niet hoe ze me moeten helpen ...
Ze denken nu dat het tussen autisme en schizofrenie in ligt, maar dan met kenmerken van persoonlijkheidsstoornissen erbij ...
Binnenkort een gesprek met de psychiater. Niet dat die het wel weet.
Had ik maar iets waar veel meer over bekend is waardoor ze een oplossing wisten.
Het is niet mijn eerste gesprek bij die psychiater ... en hij heeft zelf letterlijk gezegd dat hij het ook niet weet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh bah dat is naar inderdaad, als je overal tussenin valt
wie weet kan je samen met de psychiater toch nog een goede oplossing bedenken. of iets dat in ieder geval iets helpt....
Wat heb je verder nog in je leven wat je leven leuker/beter maakt? Vrienden? Familie? etc.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste gesprek bij die psychiater ... en hij heeft zelf letterlijk gezegd dat hij het ook niet weet.
Maar niet geschoten is altijd mis. Ik hoop echt dat hij nu iets weet, al weet ik bijna zeker van niet.
2 huisartsen hebben tegen mij gezegd dat ik opgenomen moet worden omdat mijn klachten zo erg en overheersend zijn, maar de psycholoog zegt dat het daar alleen maar erger van wordt.
Fan-tas-tisch.
Ik zou me zelfs 3 jaar willen laten opsluiten als het zou helpen, maar niks helpt ..
Behoorlijk hopeloos.
En heel lastig om door te gaan.
Hmm, da's ook raar: ik dacht dat het dan juist altijd om structuur ging. Goed dat je zelf dan het initiatief neemt om en schema te maken. Zou ik ook weer eens moeten doen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:15 schreef Sylvana het volgende:
Madame_Paom ik ben vanaf woensdag opgenomen. Gaat niet echt goed, ook omdat er haast niks te doen is en ik dus heel veel mezelf moet proberen te vermaken. 's Middags is er nooit wat en vandaag zelfs de hele dag geen programma.
Peter heeft wel wat spullen meegenomen, zoals knutselspullen en mijn laptop en een paar dvd's. Maar dan nog vind ik het moeilijk om zelf mijn dag in te plannen. Dus denk dat ik maar even aan de verpleging ga vragen of ze samen een schema willen maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |