SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:32 schreef Scarface2004 het volgende:
een game waar de controller veel bij trilt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
In principe is elk spel wel geschikt voor vrouwen. Gewoon op Easy spelen.
Haha shots fired!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn iig goed met hun handen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg, gamende chicks zijn wel erg hot hoor.
True...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Enchanter het volgende:
Cabbage patch kidsOf download een MSX emulator met Athletic Land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde spel![]()
Okamiquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef SoepvorkNL het volgende:
Welk genre?
Action Adventure: Beyond Good & Evil, Okami, Ico, L.A Noire, Prince of Persia.
Platform: Alles van Nintendo ;-) Little Big Planet 1/2
Zomaar een paar die mij zo te binnen schieten.
Moet er alleen wel bij zeggen dat je dat alleen moet spelen met vrienden of als je een olifantenhuid hebt (voor soloqueue) want de community is echt de meest trieste die ik ooit heb gezien. Spel zelf is awesome.quote:Op zondag 13 november 2011 11:08 schreef Mordecai het volgende:
Oja, Lorrelies speelt ook League of Legends
quote:
Da's die versie met het A-Team er in. Ken je die niet?quote:
Een voor vrouwen geschikt A-Team?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Da's die versie met het A-Team er in. Ken je die niet?
In de latere seizoenen kwam er een vrouw bij. Maar ik dwaal enorm af...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef P8 het volgende:
[..]
Een voor vrouwen geschikt A-Team?
nogmaals:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Enchanter het volgende:
Cabbage patch kidsOMG, dat spel heb ik eeuwen terug nog eens op onze oude MSX bij mn ouders thuis gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volkomen vergeten, maar nu ik die leveltjes zie herken ik alles weer
..non est vivere sed valere vita est ..
O ja! Goede. Mijn moeder speelde dat vroeger ook. Net als Indiana Jones, Leisure Suit Larry, Kings Quest en weet ik veel wat nog meer. Nu speelt ze al die delen van Professor Layton op de DSquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
De Special Editions van Monkey Island 1 en 2
damn was al gepostquote:
Moeders die LSL speelt, awesomequote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef P8 het volgende:
[..]
O ja! Goede. Mijn moeder speelde dat vroeger ook. Net als Indiana Jones, Leisure Suit Larry, Kings Quest en weet ik veel wat nog meer. Nu speelt ze al die delen van Professor Layton op de DS![]()
Best tof eigenlijk
Kitchen Tycoonquote:Op woensdag 30 november 2011 07:29 schreef Silmarwen het volgende:
Sinds wanneer spelen vrouwen andere games dan mannen? -.-
Hello Kitty Online?
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:21 schreef Elvi het volgende:
Ja maar sommige mannen leven nog steeds in de jaren '80. Er zijn maar weinig dingen die een man nerveus maken als een gamestore binnenlopen en een Undead Nightmare op de toonbank kwakken " het is GEEN kadootje" .
Ook leuk: ik moest een hdmi-kabel kopen en ik loop de Handyman binnen. Meteen de goede kabels gevonden (hoe moeilijk kan het zijn) en de verkoper vraagt me vervolgens of ik wel een beeldscherm heb waar een hdmi-kabel op kan. Ik vertelde hem dat ik er eigenlijk een leuke ketting van wilde maken en heb daarna de kabel gewoon bij de Dixons gehaald (waar er overigens vanuit werd gegaan dat ik de PS3 voor films gebruikte...)
Ja vrouwen spelen games en nee The Sims voldoen niet aan mijn game-behoeftes.
Misschien verwart ze nerveus met opgewonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?
Geen idee, maar de tieners die achter de toonbank staan worden daar heel nerveus vanquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?
Wat voor een kneuzen zijn dat dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de tieners die achter de toonbank staan worden daar heel nerveus vanMisschien zijn de tienermeiden van nu niet zo van het gamen?
Daarom. En anders van die Mario Party-achtige onzin.quote:
Omdat left 4 dead 2 co op echt super isquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
'Yes I am a girl gamer, so what?!'
Ik kots erop![]()
![]()
Anyway, veel meiden spelen Left for Dead, waarom weet ik niet.
Veel meiden spelen The Sims.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
'Yes I am a girl gamer, so what?!'
Ik kots erop![]()
![]()
Anyway, veel meiden spelen Left for Dead, waarom weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veel meiden spelen The Sims.Het is net met barbies spelen, maar dan heb je veel meer mogelijkheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ok, en hoe is dat leuk?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is net met barbies spelen, maar dan heb je veel meer mogelijkheden.
Door het leuk te vinden. Je weet wel, 'een andere smaak' enzo.quote:
Ja, die 'andere smaak' probeer ik te begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Door het leuk te vinden. Je weet wel, 'een andere smaak' enzo.
Speel het. Vind je het leuk, dan 'begrijp' je het. Zoniet, dan heeft het weinig nut om het uit te leggen. Iemands smaak en voorkeur uitleggen is al lastig genoeg, vooral als je het wilt begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die 'andere smaak' probeer ik te begrijpen.
Dan niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Speel het. Vind je het leuk, dan 'begrijp' je het. Zoniet, dan heeft het weinig nut om het uit te leggen. Iemands smaak en voorkeur uitleggen is al lastig genoeg, vooral als je het wilt begrijpen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is vragen naar een computerspel voor vrouwen bijna net zoiets als een boekhandel binnenlopen en zeggen 'Hallo, ik zoek een boek. Het is voor een vrouw. Wat raadt u me aan?" Ja, er zijn relatief meer vrouwen dan mannen die bouquetreeks-romannetjes lezen / The Sims spelen oids, maar verder hangt het gewoon af van smaak.
Zelf hou ik wel van Super Mario en Donkey Kong (wegens jeugdsentiment), ik heb veel WoW en Dragon Age I&II gespeeld en momenteel speel ik League of Legends. League of Legends is iig free to play dus makkelijk te proberen
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veel meiden spelen The Sims.Uno spelen ze ook vaak. Wel een vermakelijk spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och ja, Uno. Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uno spelen ze ook vaak. Wel een vermakelijk spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |