Prachtig; mensen die gaan schelden als ze het op basis van argumenten niet kunnen winnen. Er was genoeg aan de hand voor de politie om in te grijpen. Die mensen zijn niet zomaar plotseling aangehouden; er is een eerdere waarschuwing aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef OeJ het volgende:
Het zijn juist het stel schapen hier dat je de haren rechtovereind doet staan, met hun bevel-van-de-politie-gezeik.
ER WAS NIKS AAN DE HAND. Dan moet dat stel kuttekoppen wat nuttigs gaan doen, niet andersom.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah wat een domme vergelijkingquote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef OeJ het volgende:
Hoe ontzettend triest als je op die manier in het leven staat. "OH, een idioot vraagt me mijn t-shirt uit te doen, zal me haasten!"
Nou nou nou.
Een agent vraagt me een kogel af te schieten op een stel demonstraten. DOE HET METEEN!
Zo wordt het nu toch gepresenteerd, alsof je alles van de "machthebbers" terstond dient op te volgen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hahah wat een domme vergelijkingSorry hoor, maar dit is echt een domme opmerking.
Ga naar bed, je begint te ijlen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef OeJ het volgende:
Hoe ontzettend triest als je op die manier in het leven staat. "OH, een idioot vraagt me mijn t-shirt uit te doen, zal me haasten!"
Nou nou nou.
Een agent vraagt me een kogel af te schieten op een stel demonstraten. DOE HET METEEN!
Sorry, maar dit is argumentatie op brugklasniveau. En dat is dan nog beledigend voor brugklassers. Deze onzin verdient geen inhoudelijke reactie meer; verspilde moeite.quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef OeJ het volgende:
Nou nou nou.
Een agent vraagt me een kogel af te schieten op een stel demonstraten. DOE HET METEEN!![]()
De situatie is dan ook totaal niet vergelijkbaar. Het één gaat om het verstoren van een evenement, het ander gaat om veronderstelde 'doctrine', die je ook prima kunt uitleggen als 'vorming'. Dat ging trouwens om niks: er werd aandacht besteed aan het suikerfeest. Die aandacht verstoort verder niks en belemmert mensen niet om katholiek, grevo of atheïst te zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Zienswijze het volgende:
Nou wordt als argument aangedragen dat het niet netjes is omdat het een kinderfeest betrof. Toen de PVV om islamtische termen in een liedje op een kinderzender klaagde, waarbij de PVV het kinderprogramma als politiek doeleinde gebruikte, keurden sommige mensen het echter niet af. Sterker nog, er waren vele topics over te vinden.
Ik zat er al op te wachten, de PVV wordt er weer met de haren bijgesleept.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Zienswijze het volgende:
Nou wordt als argument aangedragen dat het niet netjes is omdat het een kinderfeest betrof. Toen de PVV om islamtische termen in een liedje op een kinderzender klaagde, waarbij de PVV het kinderprogramma als politiek doeleinde gebruikte, keurden sommige mensen het echter niet af. Sterker nog, er waren vele topics over te vinden.
LOL, dat jij dat nog durft te roepen, jij wilt iemand al opsluiten vanwege een t-shirt. Dat getuigt echt van een gezonde dosis verstand idd.quote:
Onzin, degene die hier de risicoanalyse heeft gedaan moet per direct ontslagen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef UltraR het volgende:
Voor dergelijke vieringen in de openbare ruimte, ondermeer ook het Sinterklaasfeest, moet namelijk officieel een vergunning worden aangevraagd. Zodra die is verleend gaan er andere regels rond vrijheid van meningsuiting gelden. Dan worden dergelijke shirts namelijk een vorm van uitdagen en vormen ze een risico voor de openbare orde.
Ah ja, en mensen die zot zijn mogen hun mening inderdaad niet geven. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay okay
Mijn punt:
Zwarte piet en Sinterklaas zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden bij het grootste kinderfeest van Nederland.
Dat enkele droeftoeters denken dat dat "rascisme" is, dat is té zot voor woorden.
Gelijk heb je; als A het belangrijk vindt, mag B er niets van zeggen.quote:
Inderdaad; je mag wel iets zeggen, maar alleen waar helemaal niemand het hoort. Geweldig democratisch; jij kan samen met ErwinRommel wel aan de slag voor Kim Jong-il.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij ook doen. Maar niet tijdens de intocht van Sinterklaas. Die is voor kinderen (en mongooltjes) en niet voor politieke doeleinden. Laat ze hun mening maar uiten op Joop!.nl of in een actualiteitenprogramma voor volwassenen.
Ja, of van het schoorsteen roet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef Nemephis het volgende:
Goed gedaan politie!
Bovendien komen de zwarte Pieten van Wodan's raven en niet uit de slavernij tijd..
Nogmaals:quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef OeJ het volgende:
Het zijn juist het stel schapen hier dat je de haren rechtovereind doet staan, met hun bevel-van-de-politie-gezeik.
ER WAS NIKS AAN DE HAND. Dan moet dat stel kuttekoppen wat nuttigs gaan doen, niet andersom.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vind het terecht dat deze Sinterklaasverpesters zijn opgepakt, en ik zou het ook terecht vinden als die types die jij noemt bij een openbare viering van het suikerfeest zouden worden opgepakt.
Voor dergelijke vieringen in de openbare ruimte, ondermeer ook het Sinterklaasfeest, moet namelijk officieel een vergunning worden aangevraagd. Zodra die is verleend gaan er andere regels rond vrijheid van meningsuiting gelden. Dan worden dergelijke shirts namelijk een vorm van uitdagen en vormen ze een risico voor de openbare orde. Dus wordt je verzocht op te hoepelen, geef je daar geen gehoor aan wordt je opgepakt. Simpel.
Heb je het nu over de blanke activisten Henk?quote:Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef peterke2 het volgende:
Als men niet tegen ons cultuurfeest kan, dan gaan ze maar ergens anders wonen
Het is ons feest, en dat hadden ze zich maar moeten bedenken voordat ze hier kwamen.
Aanpassen of vertrekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |