abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104305690
quote:
19s.gif Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef OeJ het volgende:
Het zijn juist het stel schapen hier dat je de haren rechtovereind doet staan, met hun bevel-van-de-politie-gezeik.

ER WAS NIKS AAN DE HAND. Dan moet dat stel kuttekoppen wat nuttigs gaan doen, niet andersom. :r :r :r :r
Prachtig; mensen die gaan schelden als ze het op basis van argumenten niet kunnen winnen. Er was genoeg aan de hand voor de politie om in te grijpen. Die mensen zijn niet zomaar plotseling aangehouden; er is een eerdere waarschuwing aan vooraf gegaan.

Als je waarschuwingen van de politie in de wind slaat, neem je het risico dat de politie handhaaft en datgene doet wat noodzakelijk is om de ongewenste situatie te beëindigen. Je kunt er een enorm drama van maken, maar zo simpel werkt het gewoon. Als het een blanke man was geweest die de boel verstoorde, had de politie precies zo opgetreden.
pi_104305697
Hoe ontzettend triest als je op die manier in het leven staat. "OH, een idioot vraagt me mijn t-shirt uit te doen, zal me haasten!"

Nou nou nou.

Een agent vraagt me een kogel af te schieten op een stel demonstraten. DOE HET METEEN!

:r
pi_104305735
quote:
19s.gif Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef OeJ het volgende:
Hoe ontzettend triest als je op die manier in het leven staat. "OH, een idioot vraagt me mijn t-shirt uit te doen, zal me haasten!"

Nou nou nou.

Een agent vraagt me een kogel af te schieten op een stel demonstraten. DOE HET METEEN!

Hahah wat een domme vergelijking :') Sorry hoor, maar dit is echt een domme opmerking.
pi_104305741
Nou wordt als argument aangedragen dat het niet netjes is omdat het een kinderfeest betrof. Toen de PVV om islamtische termen in een liedje op een kinderzender klaagde, waarbij de PVV het kinderprogramma als politiek doeleinde gebruikte, keurden sommige mensen het echter niet af. Sterker nog, er waren vele topics over te vinden.
pi_104305820
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hahah wat een domme vergelijking :') Sorry hoor, maar dit is echt een domme opmerking.
Zo wordt het nu toch gepresenteerd, alsof je alles van de "machthebbers" terstond dient op te volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door OeJ op 13-11-2011 01:08:50 ]
pi_104305895
Het wel bekende vingertje wijst weer eens naar links..kom op stommelingen zien jullie niet in dat het om een idiote groep mensen betreft die het Sinterklaasfeest totaal verkeerd inschatten.
Als het om een politieke groep gaat..noem het dan Extreem links... links heeft hier zo weinig mee te maken, ook zij houden van een onschuldig sinterklaasfeest.
pi_104305946
quote:

Nou nou nou.

Ga naar bed, je begint te ijlen.
pi_104305962
quote:

Nou nou nou.
Sorry, maar dit is argumentatie op brugklasniveau. En dat is dan nog beledigend voor brugklassers. Deze onzin verdient geen inhoudelijke reactie meer; verspilde moeite.

quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Zienswijze het volgende:
Nou wordt als argument aangedragen dat het niet netjes is omdat het een kinderfeest betrof. Toen de PVV om islamtische termen in een liedje op een kinderzender klaagde, waarbij de PVV het kinderprogramma als politiek doeleinde gebruikte, keurden sommige mensen het echter niet af. Sterker nog, er waren vele topics over te vinden.
De situatie is dan ook totaal niet vergelijkbaar. Het één gaat om het verstoren van een evenement, het ander gaat om veronderstelde 'doctrine', die je ook prima kunt uitleggen als 'vorming'. Dat ging trouwens om niks: er werd aandacht besteed aan het suikerfeest. Die aandacht verstoort verder niks en belemmert mensen niet om katholiek, grevo of atheïst te zijn.
pi_104305975
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Zienswijze het volgende:
Ik zat er al op te wachten, de PVV wordt er weer met de haren bijgesleept.
pi_104306055
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga naar bed, je begint te ijlen.
LOL, dat jij dat nog durft te roepen, jij wilt iemand al opsluiten vanwege een t-shirt. Dat getuigt echt van een gezonde dosis verstand idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door OeJ op 13-11-2011 01:26:14 ]
  zondag 13 november 2011 @ 01:46:16 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_104307094
Tja, politieagenten zijn nu eenmaal fascisten.

[ Bericht 38% gewijzigd door Ringo op 13-11-2011 01:56:16 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_104307377
Dan nog kunnen de AFA-josties de plank behoorlijk misslaan.
pi_104309317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef UltraR het volgende:

Voor dergelijke vieringen in de openbare ruimte, ondermeer ook het Sinterklaasfeest, moet namelijk officieel een vergunning worden aangevraagd. Zodra die is verleend gaan er andere regels rond vrijheid van meningsuiting gelden. Dan worden dergelijke shirts namelijk een vorm van uitdagen en vormen ze een risico voor de openbare orde.
Onzin, degene die hier de risicoanalyse heeft gedaan moet per direct ontslagen worden.
pi_104309321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Okay okay :)
Mijn punt:
Zwarte piet en Sinterklaas zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden bij het grootste kinderfeest van Nederland.
Dat enkele droeftoeters denken dat dat "rascisme" is, dat is té zot voor woorden.
Ah ja, en mensen die zot zijn mogen hun mening inderdaad niet geven. Je hebt helemaal gelijk.
pi_104309326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Omdat het echt om niks gaat :')
Gelijk heb je; als A het belangrijk vindt, mag B er niets van zeggen.

Jij kan wel in Noord-Korea gaan werken ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 07:34:52 ]
pi_104309330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat mogen ze van mij ook doen. Maar niet tijdens de intocht van Sinterklaas. Die is voor kinderen (en mongooltjes) en niet voor politieke doeleinden. Laat ze hun mening maar uiten op Joop!.nl of in een actualiteitenprogramma voor volwassenen.
Inderdaad; je mag wel iets zeggen, maar alleen waar helemaal niemand het hoort. Geweldig democratisch; jij kan samen met ErwinRommel wel aan de slag voor Kim Jong-il.
pi_104309333
Oh en TS, ik heb gisteren twee dingen gedaan; campagne gevoerd voor de VVD en genoten van de intocht met mijn dochter. Ga dus niet lopen blaten dat dit van links komt ofzo, want je faalt dan gewoon.
pi_104309336
Heeft de politie trouwens niets beters te doen dan dit?
  zondag 13 november 2011 @ 08:08:32 #194
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104309383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef Nemephis het volgende:
Goed gedaan politie!

Bovendien komen de zwarte Pieten van Wodan's raven en niet uit de slavernij tijd..
Ja, of van het schoorsteen roet.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_104309402
Ik weet niet wat het uiteindelijke doel van deze protesteerders is (afschaffing van het Sinterklaasfeest, gratiezzzz geld ter compensatie van het jarenlange racisme, in het broekje van naïeve linksmeisjes komen), maar feit is wel dat deze manier van protesteren alleen maar averechts werkt. Ga vooral door met dit soort onzin en het Sinterklaasfeest gaat een zorgeloze toekomst tegemoet!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_104311982
quote:
19s.gif Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef OeJ het volgende:
Het zijn juist het stel schapen hier dat je de haren rechtovereind doet staan, met hun bevel-van-de-politie-gezeik.

ER WAS NIKS AAN DE HAND. Dan moet dat stel kuttekoppen wat nuttigs gaan doen, niet andersom.

:r :r :r :r
Nogmaals:
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik vind het terecht dat deze Sinterklaasverpesters zijn opgepakt, en ik zou het ook terecht vinden als die types die jij noemt bij een openbare viering van het suikerfeest zouden worden opgepakt.

Voor dergelijke vieringen in de openbare ruimte, ondermeer ook het Sinterklaasfeest, moet namelijk officieel een vergunning worden aangevraagd. Zodra die is verleend gaan er andere regels rond vrijheid van meningsuiting gelden. Dan worden dergelijke shirts namelijk een vorm van uitdagen en vormen ze een risico voor de openbare orde. Dus wordt je verzocht op te hoepelen, geef je daar geen gehoor aan wordt je opgepakt. Simpel.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_104312130
Als men niet tegen ons cultuurfeest kan, dan gaan ze maar ergens anders wonen
Het is ons feest, en dat hadden ze zich maar moeten bedenken voordat ze hier kwamen.

Aanpassen of vertrekken!
pi_104312212
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef peterke2 het volgende:
Als men niet tegen ons cultuurfeest kan, dan gaan ze maar ergens anders wonen
Het is ons feest, en dat hadden ze zich maar moeten bedenken voordat ze hier kwamen.

Aanpassen of vertrekken!
Heb je het nu over de blanke activisten Henk?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_104312229
Mission accomplished van onderbuikbrigade als ik de reacties zo lees
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zondag 13 november 2011 @ 12:13:15 #200
345192 Adam1981
@DIFBrigade
pi_104312315
Ik eis blanke pieten. Blanke pieten zijn verboden. Dit is een oorlog tegen het blanke ras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')